شماره‌ی خبر : ‌12964 | تعداد بازدید : 603
شنبه 23 تیر ماه 1397 ساعت 14:01

سرپرست باشگاه مس: بر اساس نیاز سرمربی در حال جذب بازیکن هستیم

بر اساس نیازی که سرمربی تیم به ما اعلام می‌کند، با بازیکنان مد نظر خود وارد مذاکره شده‌ایم که با توجه به وقت کم و محدودیت‌های بودجه‌ای که با آن مواجه‌ایم، سعی کردیم برخی نفرات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن جذب کنیم.

سرپرست باشگاه مس: بر اساس نیاز سرمربی در حال جذب بازیکن هستیم

سرپرست باشگاه مس کرمان در اردوی تهران دو بازی تدارکاتی این تیم را از نزدیک مشاهده کرد و درجریان آخرین روند آماده‌سازی تیم قرار گرفت.

دکتر قرایی در این باره گفت: جا دارد به بازیکنان تیم خسته نباشید و خدا قوت بگویم.همه میدانیم که تمرینات بدنسازی تا چه حد برای بازیکنان سخت می‌باشد و من امیدوارم که تمامی نفرات تیم در دوران بدنسازی با نهایت تلاش خود در تمرینات کار کنند تا ثمره آن را با شروع بازی‌ها در زمین بازی نشان دهند.

سرپرست باشگاه مس افزود: تیم از روز شنبه اردوی آماده‌سازی خود را در شمال کشور آغاز می‌کند وبرای تمرین مطلوب تیم تمامی امکانات فراهم شده است تا در مدت تمرینات بدنسازی، بازیکنان به بهترین شکل ممکن خود را آماده‌ی شرایط بازی‌های سنگین این فصل کنند.

وی پیرامون نقل و انتقالات و جذب بازیکن برای مس افزود: بر اساس نیازی که سرمربی تیم به ما اعلام می‌کند، با بازیکنان مد نظر خود وارد مذاکره شده‌ایم که با توجه به وقت کم و محدودیت‌های بودجه‌ای که با آن مواجه‌ایم، سعی کردیم برخی نفرات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن جذب کنیم.

قرایی افزود: براساس تمرینات و اعلام کادر فنی، چند بازیکن دیگر را نیز مد نظر داریم که با توافق نهایی با آن‌ها به جمع تیم اضافه خواهند شد.

سرپرست باشگاه مس باردگیر بر همدلی همه‌ی کرمانی‌ها برای موفقیت تیم فوتبال مس تاکید کرد و افزود: فصل بسیار سختی پیش رو داریم که با هدفی مشترک برای همه‌ی کرمانی‌ها دنبال می‌شود. برای رسیدن به این هدف باید یکدل و متحد باشیم و با تمام توان برای رسیدن به هدف خود تلاش کنیم.


دامون میرهاشمی
0
1
یکشنبه 24 تیر ماه 1397 ساعت 09:24
بازیکنهایی که از لیگ برتر میان میتونن برای تیم موثر باشن اما باید مواظب بود که بازیکنان سن بالا و نیمکت نشین جذب نشن چون هم هدر رفت پول هست و هم عدم کارایی فنی مناسب . ضمنا بازیکنهای جوان مس ب و تیمهای پایه هم فراموش نشن
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو