شماره‌ی خبر : ‌1657 | تعداد بازدید : 1533
شنبه 21 اسفند ماه 1395 ساعت 10:04

کار بسکتبال مس در پلی‌‌اف سخت شد؛ هندبال مس به ایستگاه آخر رسید

از سری مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال کشور و در مرحله‌ی پلی‌ آف، بلند قامتان مس با شکست خانگی برابر تیم قطران کاوه، کار خود را به شدت مشکل کردند.

کار بسکتبال مس در پلی‌‌اف سخت شد؛ هندبال مس به ایستگاه آخر رسید

تیم‌های بسکتبال و هندبال مس در رقابت‌های این هفته‌ی خود برابر رقیبانشان تن به شکست دادند.

 

در بازی اول پلی‌آف بسکتبال مس برابر قطران کاوه گرگان که به میزبانی تیم مس برگزار شد، علی‌رغم تلاش بسکتبالیست‌های مس، این تیم بازی خود را با نتیجه‌ی 91 بر 85 واگذار کرد تا کار صعود خود را از این دور به شدت مشکل کند.

بسکتبالیست‌های مس حالا اگر می‌خواهند از این مرحله از مسابقات بالاتر روند باید هر دو بازی خارج از خانه برابر قطران کاوه در گرگان را برنده شوند. در صورتی که تیم مس یکی از این دو بازی خارج از خانه را واگذار کند، رقابت‌های این فصل برای تیم مس تمام خواهد شد.

بازی اول دو تیم روز 23 اسفند در گرگان برگزار خواهد شد و در صورتی که تیم بسکتبال مس موفق به پیروزی در این بازی شود، کار به رقابت سوم و آخر خواهد کشید که این بازی نیز روز 24 اسفند ماه در گرگان انجام می‌شود.

تیم هندبال مس کرمان آخرین بازی خارج از خانه‌ی خود در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر را با شکست پشت سر گذاشت.

در هفته‌ی هفدهم و ماقبل نهایی رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور، تیم جوان و آینده‌دار مس کرمان که رتبه‌ی خود را در میانه‌های جدول تثبیت کرده است، در مرودشت میهمان تیم قطره‌کاران بود.

در این بازی علی‌رغم اینکه بازیکنان مس پا به پای میزبان خود حرکت می‌کردند،در نهایت با نتیجه‌ی 23 بر 22 بازی را به میزبان خود واگذار کردند.

با این شکست هندبالیست‌های مس 15 امتیازی باقی ماندند و در رده‌ی هفتم جدول رده‌بندی بازی‌ها قرار گرفتند.

هندبالیست‌های مس در ایستگاه آخر خود در رقابت‌های لیگ برتر این فصل کشور، روز دوشنبه 23 اسفند ماه در سالن استانداری کرمان میزبان تیم سپاهان اصفهان می‌باشند.

در صورتی که تیم مس بتواند در این بازی به پیروزی برسد می‌تواند به رده‌ی ششم جدول چشم داشته باشد و در غیر این صورت با همان رتبه‌ی هفتمی به بازی‌های خود در این فصل خاتمه می‌دهد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو