شماره‌ی خبر : ‌1764 | تعداد بازدید : 1987
چهارشنبه 6 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 12:40

ابراهیم‌زاده: مس با این جوانان در فصل آینده کارهای بزرگی می‌کند

شاید این آخرین مصاحبه‌ی من در کرمان باشد ولی می‌توانم این نوید را به همه‌ی هواداران مس بدهم که فصل آینده با این بازیکنان جوان و آینده‌دار، تیم بسیار خوبی راهی مسابقات خواهد شد.

ابراهیم‌زاده: مس با این جوانان در فصل آینده کارهای بزرگی می‌کند

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان مهره‌های جوان این تیم را برای فصل بعد کارساز دانست و نوید یک تیم موفق را با نفرات جوان مس داد.

منصور ابراهیم‌زاده در رابطه با بازی تیم مس برابر نفت مسجدسلیمان گفت:در رابطه با بازی نمی‌شود صحبت کرد چراکه نتیجه اصلا عادلانه نبود و حریف تنها روی دو ضربه‌ی ایستگاهی به گل رسید و موقعیت‌های زیاد ما گل نشد.

وی با اشاره به نفرات مصدوم پرتعداد تیم برای این بازی گفت: ما برروی اشتباهات خودمان در این بازی برنده نشدیم و باید اذعان کنم که حق طرفدرانمان را در این فصل به آن‌ها ندادیم و حق آن‌ها در شادمانی خیلی بیشتر از این‌ها بود وبیش از این‌ها می‌بایست مردم کرمان و هوادارنمان را شاد کنیم.

سرمربی مس به فصل آینده اشاره می‌کند و می‌گوید: شاید این آخرین مصاحبه‌ی من در کرمان باشد ولی می‌توانم این نوید را به همه‌ی هواداران مس بدهم که فصل آینده با این بازیکنان جوان و آینده‌دار، تیم بسیار خوبی راهی مسابقات خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در این سه بازی آخر کمتر از بازیکنان جوان و امید استفاده کرد گفت: مسابقات تیم امید مس همچنان در جریان است و بسیاری از این نفرات در هفته‌های حساس لیگ برتر امید در اختیار آن تیم بودند ولی در بازی با نفت ما به نسبت زمانی که این نفرات در تمرینات ما بودند از آن‌ها استفاده کردیم که خوب هم خود را نشان دادند. قطعا اگر این نفرات بیشتر در تمرینات ما بودند بیشتر هم از آن‌ها استفاده می‌کردیم.

وی در رابطه با مسائل مختلف لیگ یک گفت: در این لیگ موفقیت صرفا با پول به دست نمی‌آید و در کنار بازیکنان ومربیان و مدیریت عوامل دیگری هم در بازی‌های لیگ یک دخیل است. تیم مس در این فصل با یک بررسی کلی مشخص می‌شود که از نظر فوتبالی در زمین خوب بود ولی عوامل دیگری نیز برروی نتایج ما اثر گذار بود.

ابراهیم‌زاده ادامه داد: نه تنها در برخی بازی‌ها داوری‌ها علیه ما صورت گرفت که در بحث کارشناسی و آنالیز داوری نیز علیه ما اقداماتی صورت گرفت و برای مثال صحنه‌های مورد اشاره‌ی ما در بازی با سپیدرود اصلا مورد کارشناسی قرار نگرفت و این سبب شد که در بازی بعد هم داوری علیه ما باشد در حالی که برای برخی دیگر از تیم‌ها این موضوع به گونه‌ای دیگر است.

سرمربی مس با بیان اینکه بازهم بر نظارت بیشتر بر لیگ یک اصرار دارد افزود: اگر خواهان این هستیم که لیگ یک کیفیت بهتری داشته باشد باید به مسائل پیرامونی بازی‌های این لیگ توجه بیشتری داشته باشیم.


چهارشنبه 6 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 14:36
مس قافیه را به بازیکن محوری وکیفیت بد چمن ورزشگاه باهنر باخت .اگر تیم خواهان رسیدن به لیگ برتره باید با بازیکن حاشیه ساز به شدت برخورد کنه وتنها سیاست تشویق وتبیهه که کارسازه ضمنا تیمی که میخواد از دانش فنی یک مربی یاتجربه استفاده کنه به یک زمین با کیفیت چمن خوب برای اجرای تاکتیکهاش نیاز داره نه اینکه در زمین تمرینی مناسب تمرین کنه ولی در زمین ناهموار مسابقه بده
چهارشنبه 6 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 17:51
الانم کار بزرگی کرده مگه نمی بینید هفتم شده و تا رده ی یازدهم هم فاصله ی زیادی نداره! هر تیم یک مربی نزدیک و داخل گود می خواد نه دور از گود.میدان بازی کرمان با میدان دید همه ی مربیان یکی نیست. سرمربی و کادر فنی باید انتقاد پذیر باشند و انتقاد را به معنی دیکته کردن دیگران نگذارن، اگر ترفندهای مربیگری که این فصل زده شد یک جنبه و بعد مشکلات تیم رو حل کرده بود الان این نتیجه های دوردست رو نداشتیم.
پنج‌شنبه 7 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 11:09
مطیمنا در صورتی که این جوونا تو مسیر درستی قرار بگیرن میتونن آینده مس رو بیمه کنند و خودشون هم به سطح بالای فوتبال برسن
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا