شماره‌ی خبر : ‌1913 | تعداد بازدید : 3102
سه‌شنبه 30 خرداد ماه 1396 ساعت 08:56

رضا حیدری: دروازه مس را در این فصل نقطه قوت تیم می‌کنیم

قطعا با بستن یک خط دفاعی خوب برای مس و هماهنگی بیشتر تیم در فاز دفاعی، در درون دروازه نیز تمام سعی خود را به کار می‌بندیم که با کمترین آمار گل خورده زمینه را برای موفقیت تیم فراهم کنیم.

رضا حیدری: دروازه مس را در این فصل نقطه قوت تیم می‌کنیم

رضا حیدری جزو اولین بازیکنانی بود که در فصل نقل و انتقالات این فصل قرارداد خود را با تیم مس کرمان تمدید کرد تا یکی از دروازه‌بانان اصلی تیم مس در فصل پیش روی لیگ یک باشد.

حیدری که در فصل قبل بازی‌های لیگ دسته اول کشور نیز برای مس آمار خوبی بر جای گذاشت، انگیزه‌های بسیار زیادی دارد که در این فصل بیش از پیش دروازه‌ی تیم مس را حفظ کند و سنگر مس را تبدیل به نقطه‌ی قوت تیم کند.

دروازه‌بان این فصل تیم مس می‌گوید: از اینکه یک فصل دیگر هم در خدمت باشگاه بزرگ مس کرمان هستم بسیار خوشحالم و باعث افتخار من است که یک فصل دیگر در دروازه‌ی این تیم به من اعتماد شد و امیدوارم که در پایان فصل جواب اعتماد کرمانی‌ها و باشگاه مس را بازهم به بهترین شکل ممکن پس بدهم.

حیدری در رابطه با تیم فصل آینده‌ی مس می‌گوید: با وجود اینکه باشگاه بیشترین تلاش خود را به خرج داد تا اسکلت تیم فصل قبل حفظ شود اما ما بیشترین تغییر را در خط دفاع تیم نسبت به فصل قبل داریم.

وی افزود: البته با مقامات تیم که صحبت می‌کردم درصدد تقویت خط دفاعی تیم هستند و تاکنون نیز بازیکنان خوبی به تیم جذب شده‌اند و قرار است نفرات خوب دیگری هم به تیم بیاید و قطعا با بستن یک خط دفاعی خوب برای مس و هماهنگی بیشتر تیم در فاز دفاعی، در درون دروازه نیز تمام سعی خود را به کار می‌بندیم که با کمترین آمار گل خورده زمینه را برای موفقیت تیم فراهم کنیم.

دروازه‌بان تیم مس ابراز امیدواری کرد که لیگ برای تیم مس از همان ابتدا خوب آغاز شود و در این زمینه افزود: تیم مس یکی از تیم‌هایی بود که در این فصل به موقع کار خود را آغاز کرد و ما زمان زیادی در پیش فصل از دست ندادیم و این سبب می‌شود که زمینه برای کسب نتایج خوب از همان ابتدای بازی‌ها فراهم باشد و من امیدوارم تا شروع مسابقات بهترین اتفاقات برای تیم مس رقم بخورد تا با شروع بازی‌ها ما از همان ابتدا در جایگاه واقعی تیم مس در جدول قرار بگیریم. 


سه‌شنبه 30 خرداد ماه 1396 ساعت 12:47
رضا حیدری دروازه بان خوب و تواناییه اما در کنارش باید یه دروزه بان خوب دیگه هم باشه
چهارشنبه 31 خرداد ماه 1396 ساعت 14:16
اقا رضا به تنهایی و راحتی دروازه رو نگه میداره و واقعا نیازی به دروازبان دیگه نیست رضا حیدری عالیه
جمعه 22 دی ماه 1396 ساعت 13:16
عالللیییههه رضا
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو