شماره‌ی خبر : ‌1919 | تعداد بازدید : 3120
چهارشنبه 31 خرداد ماه 1396 ساعت 10:26

روایت باشگاه مس از عدم تمدید قرارداد آرمان شهدادنژاد

در رابطه با صحبت‌هایی که آرمان شهدادنژاد مطرح کرد و روایتی که او از عدم تمدید قراردادش مطرح کرد، روایت باشگاه مس نیز قابل طرح است و نتیجه‌گیری در این مورد را بر عهده‌ی مخاطبان امر می‌گذاریم.

روایت باشگاه مس از عدم تمدید قرارداد آرمان شهدادنژاد

دروازه‌بان فصل گذشته‌ی تیم فوتبال مس کرمان با وجود اینکه در لیست بازیکنان فصل بعد این تیم قرار داشت در نهایت از این تیم جدا شد و به تیم دیگری پیوست.

هرچند جدایی آرمان شهدادنژاد از تیم مس کرمان در فصل نقل و انتقالات،بخشی از ماجراهای این بازار می‌باشد اما صحبت‌های او در زمینه‌ی جدایی خود از تیم مس کرمان و روایت این بازیکن از عدم تمدید قراردادش با تیم مس کرمان، شاید موجب بروز برخی ابهامات برای هواداران مس کرمان شده باشد.

نه تنها در فوتبال که در هر زمینه‌ی دیگری، تقابل‌ها و موضع‌ گرفتن‌های خشمانه علیه یکدیگر معمولا تصویر قشنگی برای بلند مدت در ذهن مخاطبان آن مجموعه نمی‌گذارد و اینکه در روزهای گذشته مجموعه‌ی فصل قبل تیم مس به کرات صحبت‌های تهاجمی را مطرح کرده‌اند اصلا موضوعی نیست که با استقبال هواداران این تیم مواجه شود.

به خصوص اینکه این صحبت‌ها از سوی مجموعه‌ی کرمانی فصل قبل تیم طرح شده است و بهرشکل تاثیرگذاری این صحبت‌ها در بلند مدت بیشتر خواهد بود.

فارغ از اختلافات شخصی که ممکن است در مجموعه‌ی تیمی فصل قبل شکل گرفته باشد و این حرف‌ها نیز در همان جهت تقابل‌های شخصی مطرح گردد، این صحبت‌ها به راحتی می‌تواند کلیت تیم مس را دچار حاشیه و تشویش کند و این حجم از صحبت بازیکنان کرمانی فصل قبل آن‌هم با فحوای یکسان، فراتر از مشکلات شخصی با فرد یا افراد، فضای فوتبال مس را با چالش مواجه می‌کند که ای کاش این فضا حداقل توسط خود کرمانی‌ها رقم نخورده بود تا احساس یک خودزنی اساسی پیرامون تیم مس به همه‌ی کرمانی‌ها دست بدهد.

بهرشکل هیچ کرمانی دوست ندارد شاهد تداوم این فضا باشد و برخی نیز که متاسفانه در همین کرمان، ادعای دلسوزی دارند اما به شدت از این فضا به نوعی "کیف" می‌کنند و آتش بیاری معرکه را برعهده گرفته‌اند، به خواسته‌های سطحی و سخیف خود هم دست پیدا کنند.

اما در رابطه با صحبت‌هایی که آرمان شهدادنژاد مطرح کرد و روایتی که او از عدم تمدید قراردادش مطرح کرد، روایت باشگاه مس نیز قابل طرح است و نتیجه‌گیری در این مورد را بر عهده‌ی مخاطبان امر می‌گذاریم.

نام دروازه‌بان فصل قبل مس در اولین لیستی که سرمربی جدید مس برای تمدید قرارداد بازیکنان فصل قبل به باشگاه ارایه شد وجود داشت و تقریبا سه هفته‌ی قبل بود که با این بازیکن برای تمدید قراردادش از سوی باشگاه مس تماس حاصل شد.

شهدادنژاد با بیان اینکه در تهران به سر می‌برد و باید عمل جراحی روی خود انجام دهد، از تمایلش برای تمدید قرارداد و اخذ تصمیم نهایی در رابطه با این موضوع خبر داد.

در ادامه با تماس‌هایی که طرفین با یکدیگر داشتند، در نهایت مقرر شد روز سه‌شنبه‌ی هفته‌ی گذشته شهدادنژاد برای تمدید قرارداد به باشگاه مس بیاید.

حتی باشگاه برای خرید بلیط هواپیما نیز برای او اقدام کرد که به دلیل پر بودن لیست پرواز این امکان فراهم نشد و مقرر گردید که شهدادنژاد با ماشین شخصی ساعت 2 روز سه‌شنبه به باشگاه مس بیاید.

صبح روز سه‌شنبه شهدادنژاد مجددا برای ساعت دو با باشگاه هماهنگ می‌کند و حتی مدیر برنامه‌های او نیز تاکید می‌کند که در این ساعت برای تمدید قرارداد به باشگاه خواهند آمد.

اما برخلاف گفته‌های شهدادنژاد تا پیش از ساعت 2 آن روز هیچ صحبتی مبنی بر تغییر ساعت در این قرار انجام نمی‌گیرد و از ساعت 2 الی 2نیم بعد از ظهر با عدم حضور شهدادنژاد به باشگاه و تماس تلفنی مقامات باشگاه با وی، نه تلفن همراه شهدادنژاد پاسخ می‌دهد و نه تلفن همراه مدیر برنامه‌های او تا مقامات باشگاه نیز محل باشگاه را ترک کنند.

بعد از اینکه مقامات، محل باشگاه را ترک می‌کنند، شهدادنژاد با تماسی که با یکی از مقامات تیم برقرار می‌کند اعلام می‌کند که به دلیل خستگی خواب بوده است که مقرر می‌گردد شهدادنژاد صبح روز بعد برای تمدید قرارداد به باشگاه مراجعه کند که شهدادنژاد اعلام می‌کند در این باره مجددا به باشگاه خبر می‌دهد.

در ادامه این جریانات، مدیر برنامه‌های شهدادنژاد نیز که قرار بود در ساعت 14 آن روز در باشگاه حاضر باشد اما بنا به گفته‌ی خودش در آن ساعت در یکی دیگر از شهرهای کرمان حضور داشت! پس از تماس شهدادنژاد و مقامات باشگاه، با سرپرست تیم تماس می‌گیرد و از عدم صبر باشگاه پس از ساعت مقرر به شدت گلایه می‌کند!! آن هم در حالی که وی برخلاف قرار قبلی خودش، اصلا در شهر کرمان حضور نداشت...

از فردای آن روز که قرار بود شهدادنژاد مجددا برای تمدید قرارداد به باشگاه مس برود و در این زمینه هماهنگی صورت بگیرد، ارتباط با او قطع می‌شود تا اینکه خبر می‌رسد روز پنجشنبه شهدادنژاد با تیم دیگری قرارداد خود را امضا نموده است...

بهرشکل باشگاه مس کاملا متمایل بود که قرارداد شهدادنژاد برای فصل بعد نیز تمدید شود اما جریاناتی در این میان مانع این کار شد که بهرشکل پس از صحبت‌های شهدادنژاد در این میان،بیان روایت باشگاه مس نیز لازم بود.

باشگاه مس برای تمامی بازیکنان فصل قبل خود که در این فصل از مس جدا شده‌اند آرزوی موفقیت دارد. بخشی از این بازیکنان پیش از انتخاب و معرفی کادر فنی مس در این فصل تیم‌های خود را در لیگ برتر انتخاب کرده بودند که این حق طبیعی آن‌هاست چراکه مسلم است پیشرفت و بازی در سطحی بالاتر لازمه یک فوتبالیست حرفه‌ای است و باشگاه مس نیز برای همه‌ی بازیکنانی که فصل قبل در این تیم بودند و در این فصل در تیم دیگری توپ می‌زنند آرزوی موفقیت دارد.


چهارشنبه 31 خرداد ماه 1396 ساعت 12:23
اینم از بازیکنی که توی باشگاه مس و توسط همین مدیران کنونی شناخته شد. واقعا جای تاسف داره این بازیکنان از کسی خط میگیرند و به راحتی دروغ میگویند.
چهارشنبه 31 خرداد ماه 1396 ساعت 12:27
چقدر این جریان شبیه جریان انتخابات ریاست جمهوری است، بازیکنان ، باشگاه رو متهم به دروغگویی میکنن در حالی خودشون با وقاحت دروغ میگن. دقیقا شده انتخابات ریاست جمهوری مردم و رییس جمهور مجبوب در قسمت اکثریت و اقایون منافع قطع شده و در اقلیت در سوی دیگر. در انتها خدا حق را به حقدار داد و مشخص کرد که درست میگه. الان هم همینجوره بازیکنان اخرش با گردن کج میخواهن برگردن ولی اون دفعه هم باید مثه زمانی که رفتن و گفتن هوادار کیلویی چند، باید از روی جنازه ما رد شدن تا این بی غیرت ها بفهمن هوادار کیلویی چنده. با تشویق ما هوادارا و پول و زحمت باشگاه مس شدین بازیکن، حالا هوادار و باشگاه شد کشک شما شدین بهترین. بهتره هرجا هستین بمونین
چهارشنبه 31 خرداد ماه 1396 ساعت 14:21
من والا نفهمیدم، یعنی باشگاه باید برای بازیکنی که کرمانی است و خودش رفته تهران،بلیط هواپیما بگیره بیاد کرمان و تازه مذاکره کنند؟؟؟!!!! بازیکنی که زندگیشو مدیون باشگاه مس است. دنیا عوض شده والا
چهارشنبه 31 خرداد ماه 1396 ساعت 14:23
چه جالب . پس قضیه اینه. البته از اول هم تابلو بود. اقایون رفتن سراغ پول بیشتر. اگه مس رفسنجان و گل گهر راست میگن مثل مس که اعلام کرد سقف قراردادهاش ٢٠٠میلیون هست، سقف قراردادهایشان را اعلام کنن. تا همه چی روشن بشه
چهارشنبه 31 خرداد ماه 1396 ساعت 14:26
یادمان نمیرود، بازی فصل قبل در سیرجان، بدترین و رکیک ترین فحش ها را ارمان خورد و هواداران هم همیشه گفتن ارمان دست طلایی. خوب مزدمان را دادین اقای شهدادنژاد. به خاطر ٤٠ ٥٠تومان بیشتر!!
پنج‌شنبه 1 تیر ماه 1396 ساعت 14:13
اینکار غیر حرفه ای این بازیکنان نه چندان موفق، باید باعث انگیزه بیشتر برای بازیکنان جوان واینده دار مس بشه وانشا... صعود. تا این بازیکنان بفهمند ک بازی در تیم اول استان لیاقت میخاهد.
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا