شماره‌ی خبر : ‌2074 | تعداد بازدید : 1280
دوشنبه 23 مرداد ماه 1396 ساعت 20:29

مس 2-2 خونه به خونه/ یک امتیاز از گام دوم

تیم فوتبال مس کرمان در دومین بازی این فصل خود در لیگ دسته اول کشور برابر تیم خونه به خونه بابل به تساوی دو بر دو رسید.

مس 2-2 خونه به خونه/ یک امتیاز از گام دوم

تیم فوتبال مس کرمان در دومین بازی این فصل خود در لیگ دسته اول کشور برابر تیم خونه به خونه بابل به تساوی دو بر دو رسید.

در این بازی که در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار شد احمد نخعی سرمربی مس کرمان تیم خود را با ترکیب: حمید عرفانی، احمد حیات‌منش، رامتین سلیمان‌زاده، احسان پورشیخعلی، فرهاد سالاری، علیرضا علیزاده، محمد علیزاده، علیرضا قاسمی، شاهرخ غلامرضاپور، مهدی تیکدری و مقداد اکبرخواه به زمین فرستاد.

بازی برای میزبان خیلی خوب آغاز شد و در دقیقه‌ی 13 بازی و برروی اولین تحرکات جدی مس برروی دروازه‌ی میهمان خود، فرهاد سالاری موفق شد یک ضربه‌ی پنالتی را به سود تیم خود بگیرد.

این ضربه را شاهرخ غلامرضاپور به راحتی تبدیل به گل اول بازی کرد تا تیم مس خیلی زود از حریف خود پیش بی‌افتد.

اما بعد از این گل ورق به یکباره برگشت و بازیکنان مس که نتوانسته بودند از نظر روانی خود را با گل زده وفق دهند، خیلی زود گل تساوی را سه دقیقه‌ی بعد برروی شلوغی جلوی دروازه‌ی خود و ضربه‌ی روح الله باقری در دقیقه‌ی16 دریافت کرد.

این گل آب سردی بود بر پیکره‌ی بازیکنان مس که خیلی زود برتری خود را از دست داده بودند و همین سبب می‌شد که آن‌ها آسیب‌پذیرتر برای دریافت گل باشند.

بازیکنان خونه به خونه از این آشفتگی ذهنی بازیکنان مس خیلی خوب استفاده کردند و در دقیقه‌ی22 برروی غفلت بازیکنان مس توسط مجتبی رمضانی گل دوم خود را هم به ثمر رساندند.

بعد از این گل بازیکنان مس متوجه شدند که در شرایط خطرناکی قرار گرفته‌اند و سعی کردند که هرچه سریع‌تر به شرایط بازی برگردند... آن‌ها بعد از گل دوم حریف نیز دقایقی دست پاچه بودند اما رفته رفته خود را در زمین پیدا کردند.

در دقیقه‌ی 36 مهدی تیکدری ناجی مسی‌ها شد و اجازه نداد طعم تلخ شکست خانگی بیش از این در دهان کرمانی‌ها مزه شود و با یک ضربه‌ی فنی عالی با پای چپ گل تساوی مس را به ثمر رساند تا نیمه‌ی اول این بازی چهار گل داشته باشد.

بعد از 45دقیقه‌ی پر گل اول، دو تیم نیمه‌ی دوم را با احتیاط آغاز کردند ولی برتری تیم مس با شروع بازی در نیمه‌ی دوم محسوس بود.

با نزدیک شدن به دقایق پایانی بازی در نیمه‌ی دوم عطش مسی‌ها برای رسیدن به گل دوم بیشتر هم می‌شد و بر فشار حملات این تیم افزوده می‌گشت.

با این حال تیم خونه به خونه نیز در ضد حملات نیز دروازه‌ی تیم مس را تهدید می‌کرد و همین سبب می‌شد که احمد نخعی دستور جلو کشیدن صرف را به تیم خود ندهد.

در 15 دقیقه‌ی پایانی، بازیکنان مس حداقل چهار موقعیت عالی گلزنی داشتند که تک به تک اکبرخواه در راس آن‌ها بود ولی به راحتی از دست رفت تا مس در زدن گل سوم و برتری خود ناکام باشد.

ضمن اینکه داور بازی نیز یک خطای هند مسلم را در محوطه‌ی جریمه حریف نادیده گرفت و به سود مس اعلام پنالتی نکرد.

در این بازی فرهاد سالاری از مس کارت زرد گرفت و در ده دقیقه‌ی پایانی بازی امین کاظمیان جانشین تیکدری شد، یاسر فیضی به جای محمد علیزاده بازی کرد و میلاد باقری نیز با علیزاده تعویض شد.

بهرشکل تلاش دو تیم در پایان این بازی نفس‌گیر تساوی دو بر دو و تقسیم امتیازات در پایان هفته‌ی دوم بود.   

     


دوشنبه 23 مرداد ماه 1396 ساعت 21:17
درود برمربی بومی شهرم احمد نخعی که جرات داشت بازی رو با سه مهاجم نیمه دوم شروع کنه انصافا من که خیلی خوشحال شدم همچین مربی داریم
دوشنبه 23 مرداد ماه 1396 ساعت 22:20
با سلام بازی با خونه به خونه خوب بود اما روی ضربات کرنر حریف تیر دو محافظت نمیشد...در نیمه اول فقط سانترهای بی هدف روی دروازه حریف انجام میشد نیمه دوم بازی بهتر شد...اقای نخعی روی خط دفاعی بیشتر کار کنید به نظر ضعیف میاد...اقای نخعی شما احتیاج به یک هافبک بازیساز دارید...دو شماره 11 و 6 ضعیف بودند و کمی گیچ ... در سانترهای تیم مقابل و ضربات کرنر تیر دو را محافظت کنید... هوادار فوتبال کرمان..... خسته نباشید
دوشنبه 23 مرداد ماه 1396 ساعت 22:44
ای بابا... حیف شد 2 امتیاز از دست دادیم همین اول کار
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو