شماره‌ی خبر : ‌2082 | تعداد بازدید : 1845
چهارشنبه 25 مرداد ماه 1396 ساعت 14:09

تعجب رسانه‌ها از آمادگی بدنی بالای احمد نخعی!

درحالی که رقابت دو تیم مس کرمان و خونه به خونه در استادیوم باهنر کرمان به تساوی 2-2 انجامید، واکنش های احمد نخعی لب خط بسیار جذاب بود و کارهایی که وی کنار زمین انجام می داد منحصر به فرد بود.

تعجب رسانه‌ها از آمادگی بدنی بالای احمد نخعی!

احمد نخعی سرمربی تیم فوتبال مس کرمان پس از انجام دو بازی با این تیم در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور، موفق شد تا حدود زیادی توجه مثبت هواداران،کارشناسان و رسانه‌ها را به خود جلب کند.

جدا از چهار امتیازی که مس در دو بازی اول خود گرفت و از این تیم فعلا یکی از تیم‌های بالای جدولی را ساخته است، بازی خوب تیم مس در دو دیدار گذشته و آمادگی این تیم، امیدواری‌های بیشتری را نسبت به تیم نخعی ایجاد کرده است.

قطعا کسب چند نتیجه‌ی خوب دیگر از تیم مس در هفته‌های آتی، اعتماد به نفس نخعی و شاگردانش را برای تثبیت خود در جمع مدعیان بیشتر می‌کند.

اما در بازی مس و خونه به خونه اتفاق جالبی رخ داد که توجه رسانه‌های ورزشی را به خود جلب کرد و آن آمادگی بدنی احمد نخعی در کنار زمین بود!!

سایت فرتاک ورزشی در این باره نوشت: درحالی که رقابت دو تیم مس کرمان و خونه به خونه در استادیوم باهنر کرمان به تساوی 2-2 انجامید، واکنش های احمد نخعی لب خط بسیار جذاب بود و کارهایی که وی کنار زمین انجام می داد منحصر به فرد بود.

نخعی که برای اولین بار هدایت تیم بزرگسالان مس را برعهده گرفته است و پس از چند سال دستیاری در این تیم به نیمکت تیم بزرگسالان مس رسیده است، در اولین گام بازی های خانگی تیمش مقابل خونه به خونه به تساوی ارزشمندی دست یافت.

سرمربی مس لب خط بارها با توپ هایی که به سمتش می آمد هنرنمایی می کرد و در بهترین این صحنه ها می توان به ضربه سرش به توپ اشاره کرد که بازیکنان مس و خونه به خونه به طور تعجب برانگیزی هنرنمایی وی را نظاره گر شدند و این سطح آمادگی در سن و سال نخعی، جای تحسین دارد.

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز