شماره‌ی خبر : ‌2161 | تعداد بازدید : 2207
چهارشنبه 22 شهریور ماه 1396 ساعت 15:20

مصدومان مس در آستانه‌ بازگشت به تمرینات/حیدری: با قدرت برمی‌گردیم

آقای سلطانی از اعضای کادر پزشکی تیم فوتبال مس کرمان ابراز امیدواری کرد که هر سه این بازیکنان با بازگشت تیم از انزلی بتوانند به تمرینات بازگردند.

مصدومان مس در آستانه‌ بازگشت به تمرینات/حیدری: با قدرت برمی‌گردیم

حسین تهامی، شاهرخ غلامرضاپور و رضا حیدری سه مصدوم تیم فوتبال مس در این روزها هستند که در تمرینات این تیم غایب می‌باشند و به بازی بعد تیم خود نیز نخواهند رسید.

آقای سلطانی از اعضای کادر پزشکی تیم فوتبال مس کرمان ابراز امیدواری کرد که هر سه این بازیکنان با بازگشت تیم از انزلی بتوانند به تمرینات بازگردند.

وی در رابطه با وضعیت حسین تهامی گفت: او پس از عمل جراحی خود، مراحل آب‌درمانی و فیزیوتراپی را پشت سر گذاشته است و با تائید نهایی دکتر متخصص می‌تواند اوکی نهایی را برای بازگشت به تمرینات تیم بازگردد تا هرچه سریع‌تر در شرایط بازی قرار بگیرد.

سلطانی در رابطه با رضا حیدری نیز گفت: مراحل فیزیوتراپی او نیز به اتمام رسیده است و به احتمال زیاد حیدری که در تهران کارهای درمانی خود را پیگیری می‌کرد با ما به کرمان بازخواهدگشت و در تمرینات شرکت می‌کند.

این عضو کادر پزشکی تیم مس پیرامون مصدومیت غلامرضاپور نیزتوضیح داد و گفت: پلاتین دست او کج شده بود و به استخوان دستش آسیب زده بود اما خوشبختانه باعث شکستگی نشده بود و این موضوع سبب شد که جریان درمانی وی تسهیل شود و ما امیدواریم در بازگشت تیم از انزلی او نیز در تمرینات حاضر شود.

رضا حیدری که در بازی اول مس در این فصل دروازه‌بان تیم بود و بعد از این بازی با مشکل مصدومیت روبرو شد از روند درمانی خود ابراز رضایت می‌کند و می‌گوید: خوشبختانه مراحل بهبودم به خوبی سپری شده است و فکر می‌کنم از هفته‌ی آینده می‌توانم در تمرینات تیم شرکت کنم.

وی افزود: خوشبختانه تیم این فصل بسیار خوب و بی‌حاشیه است و با بازیکنان خوبی که دارد قدرت لازم برای گرفتن نتایج مد نظرش را دارد. دوست داشتم در هفته‌های گذشته کمک بیشتری به تیم و آقای نخعی می‌کردم اما واقعا با بدشانسی از تیم دور شدم ولی امیدوارم با قدرت هرچه بیشتر به تمرینات برگردم و خیلی زود شرایط بازی را پیدا کنم و بتوانم در خدمت تیم و موفقیت آن باشم.

حیدری در رابطه با عملکرد خوب تیم مس در این فصل گفت: ما تیمی هستیم که در تمامی پست‌ها چند بازیکن خوب داریم و این کمک می‌کند که ثابت لازم را در بحث فنی داشته باشیم و قطعا با انگیزه‌ای که درون تیم وجود دارد ما نتایج خوب را در هفته‌های آتی نیز تداوم می‌بخشیم.


شنبه 25 شهریور ماه 1396 ساعت 12:02
ایشالا که هر سه عزیز با به دست آوردن سلامتیشون سریعتر به بازی بر میگردن و به افتخار آفرینی برای مس ادامه میدن
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو