شماره‌ی خبر : ‌2172 | تعداد بازدید : 1045
یکشنبه 26 شهریور ماه 1396 ساعت 12:08

حضور مدیرعامل باشگاه مس در تمرینات تیم‌های امید و مس ب

مدیرعامل باشگاه مس کرمان با حضور در تمرینات تیم‌های امید و مس ب از نزدیک با بازیکنان و عوامل این تیم دیدار و گفتگو کرد.

حضور مدیرعامل باشگاه مس در تمرینات تیم‌های امید و مس ب

مدیرعامل باشگاه مس کرمان با حضور در تمرینات تیم‌های امید و مس ب از نزدیک با بازیکنان و عوامل این تیم دیدار و گفتگو کرد.

آقای سیدامجد مسعودزاده در دیدار با بازیکنان تیم فوتبال امیدهای مس کرمان، پیروزی این تیم در بازی سخت در رفسنجان برابر مس این شهر را به مجموعه‌ی این تیم تبریک و خدا قوت گفت و بر تداوم تلاش همه جانبه‌ی آن‌ها در ادامه‌ی مسیر بازی‌های لیگ برتر امیدهای کشور تاکید کرد.

مدیر عامل باشگاه مس در این دیدار گفت: نظر مدیریتی صنایع مس و باشگاه فراهم کردن بستری مناسب برای رشد و پیشرفت جوانان کرمانی است و این امکانات در اختیار شما قرار دارد تا با استفاده از آنان پله‌های ترقی و رشد را طی کنید. باشگاه مس کرمان یکی از بهترین باشگاه‌های ایران در زمینه سخت افزاری و امکانات است که تیم‌های مختلف پایه می توانند به خوبی از آنان
بهره گیرند و شما باید با استفاده از این امکانات خود و تیم شهرمان را سربلند سازید.

وی افزود:من همیشه پیگیر مسایل شما و تیم‌های پایه هستم و از این‌رو به دلیل بازی هفته‌ی اول که هم در زمین و هم در اخلاق پیروز شده‌اید به شما تبریک می‌گویم به همین دلیل شخصا به
تمرینات شما آمدم تا از نزدیک به شما خسته نباشید و تبریک بگویم و تشکر کنم از تلاش و غیرت بالایتان که برای موفقیت تیم و باشگاه مس کرمان از جان مایه می‌گذارید.

آقای مسعودزاده خاطر نشان کرد: قطعا با توجه به شناختی که از توانایی‌های بالای شما و کادرفنی با دانش تیم دارم، می دانم که این تیم می‌تواند حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشد و ما بسیار امیدوار هستیم که در پایان فصل به یکی از مقام‌های برتر لیگ برسیم. شما در اصل امیدِ باشگاه مس کرمان هستید و آینده باشگاه مس در دستان شماست پس باید همه دست در دست هم برای موفقیت و شادی هوادران و مردم شریف کرمان تلاش کنیم. قطعا باشگاه مس کرمان نیز تمام تلاش خود را برای فراهم کردن امکانات مناسب برای شما به کار خواهد بست.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان همچنین با حضور در تمرینات تیم فوتبال مس ب بر توانایی‌های بالای این تیم تاکید کرد و گفت: همه‌ی ما بر نیرو و توان جوانان تیم مس ب آگاهی داریم و مطمئن هستیم که این تیم می‌تواند در رقابت‌های لیگ دو این فصل درخشش خود را داشته باشد.

وی افزود: بهرحال اتفاقاتی در تیم در هفته‌های اول رخ داد که من مطمئنم مجموعه‌ی تیم مس ب با فراموشی نتیجه‌ی هفته‌ی اول در بازی‌های آتی توان و قدرت خود را کامل به رخ حریفانش می‌کشد و ما به این تیم اطمینان کامل داریم.


یکشنبه 26 شهریور ماه 1396 ساعت 13:24
ارزوی موفقیت برای هر دو تیم خوب و کادرهای فنی تواناشون
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا