شماره‌ی خبر : ‌2196 | تعداد بازدید : 1781
یکشنبه 2 مهر ماه 1396 ساعت 10:13

آخرین تمرین مس در ورزشگاه باهنر/بهبود مشهود کیفیت چمن(عکس)

نکته‌ی بارز و دلگرم کننده‌ی این تمرین، بهبود مشهود کیفیت چمن ورزشگاه باهنر کرمان بود که نسبت به هفته‌های پیش بسیار بهتر شده بود. هرچند این ورزشگاه تا رسیدن به شرایط ایده‌آل فاصله دارد اما از زمانی که باشگاه مس نگهداری چمن ورزشگاه را برعهده گرفت و اقد

آخرین تمرین مس در ورزشگاه باهنر/بهبود مشهود کیفیت چمن(عکس)

تیم فوتبال مس کرمان روز گذشته آخرین جلسه‌ی تمرینی خود را پیش از بازی با برق جدید شیراز در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار کرد.

در این تمرین شاگردان احمد نخعی آخرین برنامه‌های تاکتیکی تیم خود را مرور کردند و برای بازی عصر امروز از هر جهت آماده شدند.

نکته‌ی بارز و دلگرم کننده‌ی این تمرین، بهبود مشهود کیفیت چمن ورزشگاه باهنر کرمان بود که نسبت به هفته‌های پیش بسیار بهتر شده بود. هرچند این ورزشگاه تا رسیدن به شرایط ایده‌آل فاصله دارد اما از زمانی که باشگاه مس نگهداری چمن ورزشگاه را برعهده گرفت و اقدامات جدی خود را برای بهبود این چمن آغاز کرد، وضعیت این چمن بسیار بهتر شده است.

تیم فوتبال مس پس از انجام این تمرین اردوی خود را برای برگزاری این بازی با این نفرات آغاز کرد:فرهاد سالاری، حمید عرفانی، سید احمد حیات منش، رامتین سلیمان زاده، علیرضا علیزاده
محمد سلیمان علیزاده، میلاد محمدی، نعمت بخشى زاده، رضاستارى، علیرضا قاسمی، محمد خلیلی، احسان پور شیخعلی، محمد امین کاظمیان، مهدی تیکدری، میلاد باقری، محمد علی اکبرخواه، رامین شکیبا، یاسر فیضى .

این بازی همانند بازی‌های خانگی قبلی مس از طریق شبکه‌ی اینترنتی ققنوس به طور زنده پخش خواهد شد.

همچنین برروی کانال تلگرامی رسمی باشگاه مس به آدرس telegram.me/mesfc@ اتفاقات این بازی به صورت لحظه به لحظه اعلام می‌گردد.

در آخرین تمرین تیم مس شادابی و آمادگی موج می‌زد...فاکتورهایی که باید درنهایت منجر به سه امتیاز مس در بازی امروز گردد.

عکس:امیرعباس آزادپور


یکشنبه 2 مهر ماه 1396 ساعت 13:32
ایشالا امروزتیم مس بابردزمین بازی روترک میکنه
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا