شماره‌ی خبر : ‌2234 | تعداد بازدید : 3038
یکشنبه 16 مهر ماه 1396 ساعت 11:24

سرمربی هندبال مس:درگچساران به کم تجربگی خود باختیم

سیاست گزاری و رویکرد باشگاه استفاده از نفرات جوان و بومی است، به جز اقایان بربط و پسندی سایر نفرات مس را در این فصل از بازی ها نفرات جوان و کم‌تجربه تشکیل می‌دهند که می‌توان با حمایت از این نفرات در سال های پیش رو بازیکنان خوب و توانمندی را به هندبال

سرمربی هندبال مس:درگچساران به کم تجربگی خود باختیم

تیم هندبال مس کرمان در هفته‌ی دوم رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور در گچساران میهمان تیم نفت و گاز بود که با نتیجه‌ی 29 بر 21 مغلوب میزبان خود شد.

سید محمد موسوی سرمربی تیم هندبال مس در پایان بازی در گفتگو با پایگاه خبری و تحلیلی ورزش کرمان گفت: در این فصل از مسابقات نفرات جوان و کم تجربه ای را در اختیار داریم.

وی افزود: همین کم تجربگی و ناهماهنگی بین بازیکنان موجب می‌شود که در بازی‌های خود علی‌رغم داشتن برتری، کار را برای خودمان سخت کنیم.

موسوی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا با برطرف ساختن این ضعف در تمرینات تیم در مسابقات پیش رو با هماهنگی و انسجام بیشتری ظاهر شویم.

سرمربی تیم هندبال مس افزود: سیاست گزاری و رویکرد باشگاه استفاده از نفرات جوان و بومی است، به جز اقایان بربط و پسندی سایر نفرات مس را در این فصل از بازی ها نفرات جوان و کم‌تجربه تشکیل می‌دهند که می‌توان با حمایت از این نفرات در سال های پیش رو بازیکنان خوب و توانمندی را به هندبال کشور معرفی کرد.

گفتنی است تیم هندبال صنعت مس کرمان تا پایان هفته سوم مسابقات لیگ برتر هندبال کشور یک پیروزی و دو شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده است و در رده‌ی پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز