شماره‌ی خبر : ‌2261 | تعداد بازدید : 1658
سه‌شنبه 25 مهر ماه 1396 ساعت 09:48

نخعی: شرمنده هواداران شدیم و از آن‌ها عذرخواهی می‌کنیم/با روز خوب‌ خود فاصله داشتیم

در روزی که جمعیت بسیار خوبی به ورزشگاه آمده بود و تیم ما را خیلی عالی تشویق کرد ولی متاسفانه ما از روز خوب‌مان فاصله داشتیم و نتوانستیم جبران زحمات آن‌ها را روی سکو بکنیم که از این حیث باید از ان‌ها عذرخواهی کنیم و قول جبران بدهیم.

نخعی: شرمنده هواداران شدیم و از آن‌ها عذرخواهی می‌کنیم/با روز خوب‌ خود فاصله داشتیم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در پایان بازی تیمش برابر نساجی که با شکست خانگی تیم او همراه شد از هواداران تیم مس عذرخواهی کرد.

احمد نخعی در این باره گفت: در روزی که جمعیت بسیار خوبی به ورزشگاه آمده بود و تیم ما را خیلی عالی تشویق کرد ولی متاسفانه ما از روز خوب‌مان فاصله داشتیم و نتوانستیم جبران زحمات آن‌ها را روی سکو بکنیم که از این حیث باید از ان‌ها عذرخواهی کنیم و قول جبران بدهیم.

نخعی در رابطه با بازی تیم خود گفت: ما تا قبل از دقیقه 65 اصلا تیم مس نبودیم و هیچ نشانی از بازی‌های قبلی خودمان ارایه نکردیم. هرچند در اواخر بازی کمی بهتر شدیم ولی زمان برای ما گذشته بود و از موقعیت‌های گل آخر بازی هم نتوانستیم استفاده کنیم.

سرمربی مس کرمان پیرامون گل‌های دریافتی این تیم گفت: هرچند دریافت دو گل برروی دوضربه‌ی ایستگاهی و خوردن توپ به تیر ما برروی یک ضربه‌ی ایستگاهی دیگر می‌تواند عملکرد تیم ما را با سوال روبرو کند اما این موضوع بیشتر از آنکه به ضعف خط دفاعی ما برگردد به قدرت تیم نساجی برروی ضربات آزادش برمی‌گشت که برروی این موضوع حسابی کار کرده بود ولی با این حال این موضوع دلیل نمی‌شود که ما در تمرینات آینده مشکلات دفاعی خود را در زمان ضربات آزاد مرور نکنیم و قطعا در این زمینه بیشتر کار خواهیم کرد.

نخعی افزود: اتفاقا در آنالیزی که از حریف انجام داده بودیم به بازیکنان‌مان هشدار داده بودیم که حریف برروی ضربات آزاد بسیار خطرناک است و اتفاقا گفتیم که در اطراف محوطه‌ی جریمه خطا نکنند و یا اصول یارگیری نفر به نفر را در زمان ضربات آزاد در محوطه با احتیاط کامل انجام دهند.

وی ادامه داد: البته باید به این نکته هم اشاره شود که داور بازی کاملا سوت‌های خود را با نقطه‌ی قوت حریف هماهنگ کرده بود به طوری که در گل اول که از توپ برگشتی حریف برروی ضربه‌ی آزاد حاصل شد، گل حریف در موقعیت آفساید به ثمر رسید که داور آن را مردود اعلام نکرد و در گل دوم نیز بازیکن ما هیچ خطایی برروی بازیکن نساجی مرتکب نشده بود که داور توپ را در پشت محوطه‌ی ما در اختیار بازیکنان نساجی قرار داد.

نخعی به کیفیت چمن ورزشگاه باهنر اشاره کرد و گفت: بهرشکل باید قبول کنیم تا زمانی که کیفیت چمن ورزشگاه باهنر به وضعیت استاندارد خود نرسد، این تیم مس کرمان است که در بازی‌های خانگی متضرر می‌شود چراکه ما برای انجام کارهای هجومی خود برنامه‌هایمان را روی زمین دنبال می‌کنیم که روی این چمن عملا دست ما برای اجرای تاکتیک‌هایمان بسته‌تر می‌شود. در مقابل حریفان برای انجام کارهای دفاعی و خنثی کردن حملات ما روی این چمن کار راحت‌تری دارند چراکه میزان لو رفتن‌های توپ‌های روی زمین بیشتر می‌شود و تیم‌های مدافع می‌توانند این توپ‌ها را به شکلی بلند دفع کنند. در این شرایط تیم‌هایی که از میانگین قدی بلندی سود می‌برند مثل تیم نساجی، شرایط بهتری در این زمین پیدا می‌کنند که این نیز یکی از مسئله‌های بازی دیروز بود.

سرمربی مس کرمان با بیان اینکه بهرشکل داستان این بازی برای تیم ما تمام شده است گفت: ما باید به سرعت این شکست را جبران کنیم و از همین رو برای این اتفاق و شادی دل هوادارانمان کار خود را به سرعت برای بازی هفته‌ی آینده برابر مس رفسنجان آغاز می‌کنیم.

وی از تمرینات تیم مس برروی چمن مصنوعی خبر داد و گفت: هرچند چمن مصنوعی ورزشگاه رفسنجان نیز کیفیت خوبی ندارد ولی ما چند جلسه تمرینی برروی چمن مصنوعی خودمان انجام می‌دهیم تا برای این بازی آمادگی بیشتری داشته باشیم.

نخعی خطاب به بازیکنانش گفت: هرچند ناراحت این باخت تلخ هستیم اما نباید اجازه دهیم که شایستگی‌هایمان با چالش مواجه شود. اگر در این بازی بد بودیم قطعا تلاشی در حد توان‌مان نداشتیم چراکه مجموعه‌ی تیم ما بسیار شایسته‌تر از بازی دیروز است. از همین رو برای بازی بعد باید چند برابر در تمرینات زحمت بکشیم و در دیدار بعد بیشتر از حد توان‌مان در زمین تلاش کنیم تا این نتیجه را در جدول جبران کنیم. کاری که تیم بزرگ مس با بازیکنان شایسته‌اش توان انجام آن را دارد و این جوانان یک بار دیگر خود را ثابت خواهند کرد و من به این موضوع اطمینان کامل دارم و ان‌ها اجازه نمی‌دهند که من در رابطه با این ادعا پیرامون آن‌ها شرمنده‌ی مردم شوم.


سه‌شنبه 25 مهر ماه 1396 ساعت 12:07
دروازبان از ابتدای بازی مسدوم شد ولی سرمربی اورا تعویض نکرد ایا دلیلش چی بود
سه‌شنبه 25 مهر ماه 1396 ساعت 14:05
درود بر احمد نخعی
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز