شماره‌ی خبر : ‌23064 | تعداد بازدید : 1629
دوشنبه 22 مرداد ماه 1397 ساعت 09:16

مس کرمان2-0شهرداری ماهشهر/سه امتیاز لذیذ در شب اول

تیم فوتبال مس کرمان در هفته‌ی اول رقابت‌های لیگ دسته اول کشور در فصل 97-98 با برد قاطع دو بر صفر برابر شهرداری ماهشهر به سه امتیاز شیرین دست پیدا کرد.

مس کرمان2-0شهرداری ماهشهر/سه امتیاز لذیذ در شب اول

تیم فوتبال مس کرمان در هفته‌ی اول رقابت‌های لیگ دسته اول کشور در فصل 97-98 با برد قاطع دو بر صفر برابر شهرداری ماهشهر به سه امتیاز شیرین دست پیدا کرد.

در این بازی که در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار شد، نادر دست‌نشان تیم مس را با ترکیب آرمان شهدادنژاد، حامد محمودی، عیسی پرتو، حسین حیدری، امیر حسین عسگری، فرزاد حسین‌خانی، امین جهان‌کهن، سجاد حیدری، محمدرضا پورمحمد و شروین بزرگ به میدان فرستاد.

نزدیک به چهار هزار هوادار مس با امیدواری تمام برای مشاهده پیروزی تیم خود در اولین بازی به ورزشگاه باهنر کرمان آمده بودند که بازی خوب مسی‌های کرمان از همان ابتدای بازی آن‌ها را به این موضوع امیدوار کرد.

بعد از چند موقعیت نصف ونیمه از سوی تیم ماهشهری، تیم مس در دقیقه‌ی 7 بازی این موقعیت را داشت که با ضربه مهدی تیکدری از میانه‌های زمین، دروازه‌ی خالی حریف را باز کند و با این موقعیت حملات تیم مس به دروازه‌ی ماهشهر آغاز شد.

در دقیقه‌ی 20 بازی سجاد حیدری با یک ضربه‌ی قیچی برگردان می‌توانست زیباترین گل هفته را به ثمر برساند که با بدشانسی توپ او به گل نرفت.

در حالی که بازی با برتری محسوس تیم مس در نیمه‌ی اول دنبال می‌شد، امیرحسین عسگری در دقیقه‌ی 30 برروی پاس عرضی تیکدری می‌توانست گلزنی کند که توپ اوبه اوت رفت.

تیم مس در دقیقه‌ی 36 مجبور به یک تعویض اجباری شد و سجاد حیدری که با مصدومیت مواجه شده بود جای خود را به مهرداد قنبری داد.

بعد از دو حمله تیم ماهشهری که با شوت خردمند توپ را از بالای دروازه به اوت فرستاد و ضربه‌ی آزادی که از سوی این تیم به دروازه‌ی مس شلیک شد و شهدادنژاد آن را دفع کرد، در اوقات تلف شده نیمه‌ی اول انتظار برای کرمانی‌ها به اتمام رسید.

حامد محمودی، بازهم از روی یک ضربه‌ی آزاد هنرنمایی خود را تمام و کمال نشان داد و با شوتی بسیار زیبا دروازه‌ی حریف را باز کرد تا در بهترین زمان ممکن پیش از پایان نیمه‌ی اول مس به گل برسد.

در نیمه‌ی دوم و در حالی که تیم شهرداری قصد داشت بازی را برای جبران گل خورده هجومی آغاز کند، تیم مس در دقیقه‌ی 54 پیروزی خود را با گلدومش مستحکم‌تر کرد. 

برروی پاس بلند حسین حیدری به زمین حریف، مهدی تیکدری با فراری بسیار عالی وتماشایی از بین مدافعان شهرداری خود را در موقعیت گلزنی قرار داد وبا شوتی عالی و استثنایی به زیبایی هرچه تمام‌تر گل دوم تیم مس را به ثمر رساند تا ورزشگاه باهنر باردیگر منفجر شود.

در دقیقه‌ی 63امیر زلیکانی جای شروین بزرگ به میدان رفت تا تیم مس همچنان میل خود به گلزنی در این بازی را نشان دهد.

در دقیقه‌ی 69 بازی بازهم حامد محمودی می‌توانست از روی یک ضربه‌ی آزاد گل سوم مس را به ثمر برساندکه این بار دروازهبان حریف توپ را دفع کرد.

در حالی که زدن گل سوم مس در این بازی کاملا محتمل بود، ابولفضل گرجی داور این بازیدر تصمیمی عجیب با نشان دادن کارت زرد دوم به حامد محمودی، این بازیکن را از زمین اخراج کرد تا این اتفاق در بازی تیم مس اثرگذار باشد.

میلاد باقری در دقیقه 76 به جای مهرداد قنبری به زمین آمد تا خط دفاعی مس همچنان مستحکم باقی بماند.

با  این اخراج بازی دو تیم به تعادل بیشتری کشیده شد و در نهایت بازیکنان مس با کسب پیروزی  دوبر صفر در بازی اول این فصل خود سه امتیاز بسیار شیرین را به حساب خود واریز کردند.


دامون میرهاشمی
0
6
دوشنبه 22 مرداد ماه 1397 ساعت 10:13
تبریک به همه دوستداران مس , ازو میکنیم روند پیروزیها ادامه داشته باشه . مصدومیت سجاد حیدری تا چه حد جدی هست ؟
دوشنبه 22 مرداد ماه 1397 ساعت 15:16
انشاا... به امید خدا امسال میریم لیگ برتر اما باید پر شور تر از این حمایت کنیم من رفتم ورزشگاه به یکی از بچه ها هم گفتم اومد شما هم بیایید ویکی رو همراتون بیارید حالم میده
دوشنبه 22 مرداد ماه 1397 ساعت 17:22
آنچه نکوست از بهارش پیداست
دوشنبه 22 مرداد ماه 1397 ساعت 17:22
البته سالی ک نکوست!
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو