شماره‌ی خبر : ‌23090 | تعداد بازدید : 1353
دوشنبه 29 مرداد ماه 1397 ساعت 11:26

کار سخت بربط و هندبالیست‌های ایران برابر بحرین

سلامان بربط هندبالیست تیم مس کرمان در المپیک آسیایی جاکارتا به همراه تیم ملی کشورمان به مصاف حریفان رفته است.

کار سخت بربط و هندبالیست‌های ایران برابر بحرین

سلامان بربط هندبالیست تیم مس کرمان در المپیک آسیایی جاکارتا به همراه تیم ملی کشورمان به مصاف حریفان رفته است.

بربط و مردان هندبال ایران در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها دو دیدار مقابل تیم‌های ملی مالزی و قطر برگزار کردند که حاصل تلاش آن ها از این دو مسابقه یک پیروزی مقابل مالزی و یک شکست مقابل تیم ملی قطر بود.

شاگردان کاستاراتوویچ بعد از یک شکست سنگین مقابل تیم ملی هندبال قطر حالا در مرحله دوم این رقابت‌ها باید به مصاف تیم بحرین بروند و در تلاش خواهند بود این نتیجه را جبران کنند.

این دیدار از ساعت 11 و 30 دقیقه امروز به وقت تهران آغاز خواهد شد و این دیدار به نوعی روز تعیین عیار هندبال کشورمان در بازی های آسیایی جاکارتا محسوب می شود، به طوری که پیروزی در این دیدار همواره کننده راه برای صعود ملی پوشان کشورمان به جمع چهار تیم برتر خواهد بود.

سلامان بربط ، هندبالیست کرمانی و عضو تیم ملی هندبال ایران در مورد آخرین وضعیت تیم گفت: تیم ملی هندبال ایران با کسب یک پیروزی و یک شکست در مرحله نخست بازی های آسیایی 2018 جاکارتا به مرحله دوم صعود کرد.

وی با اشاره به اینکه فردا (دوشنبه) در نخستین دیدار خود در این مرحله رو در روی تیم بحرین قرار می گیریم، افزود: این دیدار ساعت 11:30 فردا (دوشنبه) به وقت تهران برگزار می شود.

بربط با اعلام اینکه بازی فردا مقابل بحرین بازی مهمیست و یک پا فینال برایمان تلقی می شود، تصریح کرد: امروز یک جلسه تمرین داشتیم و روی تاکتیک و دفاع بحرین کار کردیم.

وی با اعلام اینکه همواره توکلمان به خداست و تمام تلاشمان را می کنیم، ابراز امیدواری کرد: مقابل بحرین پیروز از میدان خارج شوند.

هجدهمین دوره بازی های آسیایی اندونزی از شنبه 27 مرداد جاری به طور رسمی و با حضور بیش از 11هزار ورزشکار از 45 کشور شرکت کننده در ورزشگاه ملی 88 هزار نفره گلورا بانگ کارنو گشایش یافت.

در رقابت های هندبال این بازی ها، نمایندگان 13 کشور قطر، ایران، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، پاکستان، اندونزی، عربستان، هنگ کنگ، بحرین، چین تایپه، هند و عراق حضور دارند.

سلامان بربط، ازپرسنل شهرداری جوپار و بازیکن تیم هندبال مس کرمان است که در پست خط زن، کار می کند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو