شماره‌ی خبر : ‌23101 | تعداد بازدید : 752
پنج‌شنبه 1 شهریور ماه 1397 ساعت 13:16

توضیحات زهرا نعمتی در رابطه با حذف عجیب از المپیک آسیایی جاکارتا

در حالی که زهرا نعمتی ورزشکار باشگاه مس کرمان و عضو تیم ملی تیراندازی کشورمان دور یک شانزدهم تیروکمان را در بخش ریکرو انقرادی زنان را پشت سر گذاشته و به مرحله یک هشتم راه پیدا کرده بود در اتفاقی نادر از حضور به مرحله بعدی جا ماند.

توضیحات زهرا نعمتی در رابطه با حذف عجیب از المپیک آسیایی جاکارتا

در حالی که زهرا نعمتی ورزشکار باشگاه مس کرمان و عضو تیم ملی تیراندازی کشورمان دور یک شانزدهم تیروکمان را در بخش ریکرو انقرادی زنان را پشت سر گذاشته و به مرحله یک هشتم راه پیدا کرده بود در اتفاقی نادر از حضور به مرحله بعدی جا ماند.

در خبرها آمده بود مسوولان به نعمتی گفتند هنگام صرف ناهار است و مرحله بعدی از ساعت 14 آغاز می شود. نعمتی هم با همین تصور برای صرف ناهار محل تیراندازی را ترک کرده که بلافاصله میلاد وزیری با سراسیمگی به محل آمده و به نعمتی اعلام کرد رقبا در حال رقابت هستند. سپس نعمتی را به محل برگزاری مسابقه آوردند اما کار از کار گذشته بود و نبود نعمتی به منزله انصراف او محسوب شد و او در کمال شایستگی از صعود به مرحله بعد بازماند و همه را شوکه کرد.

اما زهرا نعمتی در باره حذفش از بازی‌های آسیایی، گفت: باید 30 ثانیه زودتر در محل مسابقه حاضر می شدم.

 زهرا نعمتی، ملی‌پوش تیروکمان ایران در واکنش به حذفش از بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا به دلیل به موقع حاضر نشدن در محل مسابقه یک چهارم نهایی، گفت‌: متاسفانه مقداری بدشانسی آوردیم و به دلیل مشکلات فنی و این که من باید استراحت می‌کردم، 30 ثانیه به محل برگزاری مسابقه دیر رسیدم. وقتی هم به محل مسابقه رسیدم داور اجازه نداد که پشت خط بایستم و ما نسبت به این موضوع اعتراض کردیم ولی به دلیل این که حریف من از کشور میزبان اندونزی بود، اعتراض ما مورد قبول واقع نشد. حریف هم تنها یک تیر را زده بود.

او ادامه‌ داد: به‌ هر حال ما باید سر وقت به محل برگزاری می رسیدم، اما این طور نشد ولی اعتراض خود را نیز انجام دادیم که مسئولان مسابقه گفتند به دلیل حضور من در بخش المپیکی این اعتراض وارد نیست. به‌ هر حال شرایط جسمانی من با حریفان مقداری متفاوت است و فکر می‌کردم که هنوز تایم کافی برای شرکت در مسابقه را دارم.

نعمتی در پاسخ به این سوال که مربی تیم‌ ‌ملی گفته است، این اتفاق به دلیل اشتباه او بوده، در این باره توضیح داد: از نظر من ایشان مقصر نیست. به‌ هر حال چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد. همچنین من به شخصه باید زمان برگزاری مسابقه را چک می‌کردم و حتی زودتر از حریفان پشت خط می ایستادم، چرا که شرایط جسمی من با رقبا متفاوت است.

او ادامه‌ داد: البته کار من در بازی‌های آسیایی تمام نشده است و فردا (جمعه) باید در بخش میکس مسابقه دهم و از مردم عزیز کشورم می‌خواهم برای موفقیت همه کاروان ایران دعا کنند.

نعمتی در پاسخ به این سوال که آیا میزبان بودن حریف او در رای داوران تاثیر داشت، توضیح داد: قطعا همین طور است. به نظرم شاید حریف دیگری داشتم می‌شد نتیجه‌ و تصمیم داوران را تغییر داد. از این اتفاق ناراحتیم و می‌توانم بگویم شوکه شده‌ام، ولی امیدوارم در روزهای بعد با کسب نتایج خوب مردم را خوشحال کنم.

پس از این اتفاق دکتر قرایی سرپرست باشگاه مس در پیامی به زهرا نعمتی از این ورزشکار باشگاه مس دلجویی نمود.

در این پیام آمده است: بانوی ورزشکار قهرمان ایران زمین
سرکار خانم زهرا نعمتی

در تاریخ ورزش ایران زمین بارها ثابت شده است قدرشناسی ملت ایران فقط منوط به کسب مدال‌های رنگارنگ نبوده است و چه بسیار تیم‌ها و ورزشکارانی که بدون کسب مدال در قلب‌ها جاودانه شده‌اند.

زمانی که خبر حذف ناباورانه شما به دلیل مشکلات اداری و خارج از زمین رقابت، منتشر شد آن هم در حالی که شما با شایستگی تمام و با وجود همه محدودیت‌های خود به جمع 16 تیرانداز معمولی المپیک آسیایی صعود کرده بودید، تنها جایگاه خود را در قلب‌های ایرانیان قدرشناس مستحکم کردید.

باشگاه مس کرمان بر خود می‌بالد که شما به عنوان عضوی از خانواده بزرگ ورزش این باشگاه برای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران با تمام توان در المپیک آسیایی تلاش کردید و بدون هیچ شعاری، حذف شما خارج از زمین رقابت آن هم در حالی که در چند قدمی کسب مدال قرار داشتید، هرگز باعث کم شدن ارزش‌های شما نخواهد شد.

بدون شک زهرا نعمتی به عنوان یک بانوی موفق که همواره شعائر زنان پرافتخار ایران زمین را در دنیا فریاد کشیده است، بر بلندای افتخار باقی خواهد ماند.


شنبه 3 شهریور ماه 1397 ساعت 20:09
در اوج رفت کنار! پون باید با سالمها می جنگید و می باخت
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا