شماره‌ی خبر : ‌2320 | تعداد بازدید : 1598
یکشنبه 14 آبان ماه 1396 ساعت 11:09

مربی تیم دوچرخه‌سواری مس:تلاش دوچرخه‌سواران مس ستودنی بود

بهرشکل نام مس یکی از نام‌های معتبر رقابت‌های دوچرخه‌سواری کشور است که همواره در جمع قهرمانان و تیم‌های روی سکو بوده است و ما در این فصل نیز با همه‌ی مشکلات درصدد بودیم که این نام را در جمع بزرگان حفظ کنیم.

مربی تیم دوچرخه‌سواری مس:تلاش دوچرخه‌سواران مس ستودنی بود

مربی تیم دوچرخه‌سواری مس کرمان که به همراه تیمش موفق به کسب عنوان سومی رقابت‌های لیگ برتر این فصل شد از تلاش رکاب‌زنان خود در این رقابت‌ها تقدیر کرد.

محمد ابوحیدری در رابطه با عملکرد تیم خود در این مسابقات گفت: بهرشکل نام مس یکی از نام‌های معتبر رقابت‌های دوچرخه‌سواری کشور است که همواره در جمع قهرمانان و تیم‌های روی سکو بوده است و ما در این فصل نیز با همه‌ی مشکلات درصدد بودیم که این نام را در جمع بزرگان حفظ کنیم.

وی افزود: با وجود اینکه رقیبان ما با تمام توان و چند برابر هزینه‌ی ما وارد رقابت‌ها شده بودند با این وجود فکر می‌کنم عنوان سومی ما رتبه‌ای بسیار خوب بود که با تلاش نفرات تیم حاصل شذ.

مربی تیم دوچرخه‌سواری مس ادامه داد: به دلیل برنامه‌ی فشرده‌ی رقابت‌های بین‌المللی بازی‌های لیگ برتر تنها در سه دور برگزار شد و شاید اگر رقابت‌ها بیشتر طول می‌کشید تیم ما می‌توانست رتبه‌ی خود را بهبود ببخشد.

ابوحیدری که هدایت تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان را نیز بر عهده دارد در آستانه‌ی اعزام تیم ملی دوچرخه سواری سرعت ایران به مسابقات مرحله اول کاپ جهانی پیست در کشور لهستان گفت:  تیم ملی سرعت ایران حدود 12 ماه است که زیر نظر اینجانب به تمرین می پردازند و در این مدت با همدلی و تلاش همه جانبه ورزشکاران و تمامی کسانی که به ما در این مسیر کمک کردند موفق شدیم دستاوردهای بزرگی را کسب کنیم.

وی افزود: موفقیت های تیم ملی با مدال نقره رشته تیم اسپرینت و مدال طلا محمد دانشورخرم در رشته یک کیلومتر در مسابقات قهرمانی آسیا 2017 هندوستان استارت خورد و با ثبت رکورد 9.88 در رشته اسپرینت توسط محمد دانشور در اردو مشهد ادامه یافت و به مدال طلا تیم اسپرینت،مدال نقره اسپرینت و مدال برنز کایرین در مسابقات بازیهای آسیایی داخل سالن ترکمنستان ختم شد.

ابوحیدری در ادامه خاطر نشان کرد: پس از مسابقات ترکمنستان همان طور که از پیش هم برنامه ریزی کرده بوده ام پس از یک استراحت کوتاه مدت شروع به آماده سازی تیم جهت شرکت در قهرمانی آسیا سال 2018 مالزی کردیم و بعد از یک نشست با ورزشکارانم تصمیم گرفتیم برای آینده این تیم سه هدف بزرگ را رسم کنیم که اولین هدف را کسب موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا 2018 سپس بازیهای آسیایی 2018 اندونزی و در نهایت هدفی که تمام تیم ملی سرعت برای آن تلاش خواهند کرد رفتن به المپیک 2020 توکیو و خلق یک شگفتی بزرگ است.

وی در رابطه با ادامه‌ی برنامه‌های تیم گفت:با توجه به برنامه ریزی هایی که انجام داده ام تصمیم گرفتم تیم را با شرایط بدنسازی و آمادگی متوسط به مسابقات کاپ جهانی لهستان اعزام کنیم و بعد از آن دوباره اردوهای آمادگی را در ایران برگزار خواهیم کرد.

مربی تیم ملی در رابطه با ترکیب این تیم نیز افزود: برای مسابقات لهستان کشورمان در سه رشته موفق به کسب سهمیه شد که در رشته کایرین و اسپرینت محمد دانشورخرم رکاب خواهد زد و در رشته تیم اسپرینت نیز علی علیعسگری،سید محمود رسولی و احسان خادمی رکاب خواهند زد.

وی به کسب موفقیت در این رقابت‌ها با خوشبینی نگاه می‌کند و می‌افزاید:  هدف ما از شرکت در این مسابقات بیشتر حضور در رنکینگ جهانی و داشتن شانس کسب سهمیه مسابقات قهرمانی جهان است ولی برای کب بهترین نتیجه تمام تلاشمان را خواهیم کرد.در پایان جا دارد از حمایت های همه جانبه فدراسیون دوچرخه سواری تشکر کنم چرا که با توجه به فشارهای مالی که وجو دارد تمام تلاش خود را جهت حمایت از تمامی تیم های ملی انجام می دهند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو