شماره‌ی خبر : ‌23267 | تعداد بازدید : 1865
چهارشنبه 18 مهر ماه 1397 ساعت 18:28

قشقایی شیراز 0-1 مس کرمان/شکار سه امتیاز با شلیک غیرت

تیم فوتبال مس کرمان در یکی از مهمترین و سخت‌ترین بازی‌های نیم فصل اول خود به سه امتیاز بسیار بزرگ و شیرین در شیراز دست یافت.

قشقایی شیراز 0-1 مس کرمان/شکار سه امتیاز با شلیک غیرت

تیم فوتبال مس کرمان در یکی از مهمترین و سخت‌ترین بازی‌های نیم فصل اول خود به سه امتیاز بسیار بزرگ و شیرین در شیراز دست یافت.

از هفته‌ی هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم مس کرمان در ورزشگاه پارس شیراز میهمان تیم قشقایی بود.

نادر دست نشان در این بازی تیم خود را با ترکیب مهدی اسلامی، میلاد باقری، عیسی پرتو، احسان جودکی، محمدرضا پورمحمد، فرزاد حسین‌خانی، محمد رضا خرسندنیا، امین جهان‌کهن، امیر زلیکانی، مهدی تیکدری و حمید کاظمی به زمین فرستاد.

با شروع بازی این تیم مس کرمان بود که انگیزه‌های بیشتر خود را برای کسب پیروزی نشان می‌داد و در 25 دقیقه‌ی نخست بازی با تسلط بر جریان کامل بازی نشان داد که بدون هیچ ترسی پا به میدان این مسابقه گذاشته است.

مهدی تیکدری در دقیقه‌ی 23 بازی این فرصت را داشت که برای مس در نیمه‌ی اول گلزنی کند که با بدشانسی این توپ به گل تبدیل نشد.

در دقیقه‌ی 25 بازی بازهم تیکدری با یک شوت بسیار خطرناک که با برخورد به بازیکن قشقایی به کرنر رفت دروازه‌ی میزبان را به شدت تهدید کرد.

بهرشکل در پایان نیمه‌ی اول بازی با تساوی بدون گل به اتمام رسید تا تیم مس در نیمه‌ی دوم با تسلط بیشتری هم بازی را آغاز کند.

از دقیقه‌ی 46 سجاد حیدری جای امیر زلیکانی را برای مس گرفت تا مس همچنان بر بازی هجومی خود در این دیدار تاکید داشته باشد.

هرچند در نیمه‌ی دوم تیم قشقایی تحرکات بیشتری در زمین تیم مس داشت و در دقیقه‌ی 60 با شوتی خطرناک که با فاصله کم به اوت رفت،دروازه‌ی مس را تهدید کرد اما بازی هوشمندانه تیم مس در نیمه‌ی دوم هم کاملا مشهود بود.

در دقیقه‌ی65 مس می‌توانست مزد بازی عالی خود را با گل عیسی پرتو بگیرد که ضربه سر این بازیکن در اوج بدشانسی به تیر دروازه‌ی قشقایی برخورد کرد.

در دقیقه‌ی 68 هم حرکت عالی سجاد حیدری میتوانست زمینه ساز گل اول تیم مس شود که ضربه‌ی آخر او دقت لازم برای گلزنی نداشت.

در حالی که در دقیقه‌ی 73 بازی مهرداد قنبری جای مهدی تیکدری را برای مس گرفته بود، در دقیقه‌ی 75 تیم مس سرانجام مزد بازی عالی و هجومی خود را در این بازی گرفت.

برروی پاس فرزاد حسین‌خانی، سجاد حیدری با یک حرکت بدن عالی خود را به محوطه‌ی جریمه‌ی قشقایی رساند و با یک ضربه‌ی فنی فوق‌العاده گل برتری تیم مس در این مسابقه را ثبت کرد.

بعد از این گل بازیکنان مس با غیرت و تعصب برای حفظ گل سه امتیازی خود در زمین جنگیدند و در دقیقه‌ی 88برای تقویت خط دفاع مس علیرضا آرتا جانشین حمید کاظمی شد.

در دقیقه‌ی 89 بازی فرزاد حسین‌خانی با رشادت دروازه‌ی تیم مس را نجات داد و با برگشت توپ از روی خط دروازه‌ی تیم مس اجازه نداد گل برتری مس از دست برود.

این آخرین موقعیت این بازی محسوب می‌شد تا لاله‌های نارنجی کرمان با ثبت پیروزی یک بر صفر برابر تیم قشقایی شیراز کار بزرگ خود را در این هفته کامل کنند و با این سه امتیاز بسیار مهم با 13 امتیاز به رده‌ی دوم جدول صعود کنند.


امیرحسین صالحی منش
0
368
چهارشنبه 18 مهر ماه 1397 ساعت 23:39
بازیکن خیلی با استعداد و خوبی است
شنبه 21 مهر ماه 1397 ساعت 09:40
دروووووووووووووووووووووود بر کاپیتان با تعصب مس و سپاس از همه بچه های باغیرت تیم بزرگ مس کرمان درود بر شرفتان
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی خیبر و مس