شماره‌ی خبر : ‌23275 | تعداد بازدید : 883
شنبه 21 مهر ماه 1397 ساعت 10:28

پیروزی بزرگ و غرورآفرین هندبال مس در سبزوار

تیم هندبال مس کرمان در هفته‌ی اول رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور، گام نخست خود را بسیار پرقدرت برداشت و یک پیروزی بزرگ را کسب کرد.

پیروزی بزرگ و غرورآفرین هندبال مس در سبزوار

تیم هندبال مس کرمان در هفته‌ی اول رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور، گام  نخست خود را بسیار پرقدرت برداشت و یک پیروزی بزرگ را کسب کرد.

هندبالیست‌های مس در بازی اول خود درسبزوار برابر تیم سربداران این شهر به میدان رفتندکه درنهایت موفق شدند با نتیجه‌ی25بر 22 این تیم را در خانه شکست دهند.

شهر سبزوار که از پایگاه‌های اصلی هندبال کشور محسوب می‌شود، پس از چند سال دوری، در این بازی به رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور بازگشته بود و همین سبب شد که سبزواری‌ها با سنگ تمام به سالن محل برگزاری مسابقه وارد شوند و با تمام وجود تیم میزبان را در این بازی تشویق کنند.

اما در مقابل شاگردان محمد موسوی که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر به دنبال اثبات شایستگی‌های خود بودند با شروع این بازی با ارائه یک نمایش عالی اجازه خود نمایی به میزبان را برابر هوادارانش ندادند.

درحالی که نیمه‌ی اول این مسابقه با نتیجه‌ی11بر11 مساوی به پایان رسیده بود، در نیمه‌ی دوم این تیم هندبال مس کرمان بود که با درخشش عالی برهانی در دروازه‌ی خود وگلزنی‌های پیاپی صادقی وبربط دو بازیکن ملی‌پوش خود و درخشش سایر بازیکنان تیم که با غیرت در زمین می‌جنگیدند به برتری رسید.

هرچند در لحظاتی از بازی تیم سربداران با یک گل از حریف خود پیش می‌افتاد اما بازیکنان مس اصلا اجازه تداوم برتری به این تیم را نمی‌دادند و در نهایت نارنجی‌پوشان مس با برتری 25 بر 22 در این بازی امتیاز کامل آن را به حساب خود ریختند.

با این پیروزی  تیم هندبال مس خود را به شایستگی جزو تیم‌های مدعی اصلی قهرمانی دراین فصل معرفی کرد و یک برد بزرگ را در گام اول تثبیت نمود.

این تیم بازی هفته‌ی دوم خود را روز پنجشنبه 26 مهر ماه ازساعت 16 در سالن شهید تجلی کرمان برابر ذوب‌آهن اصفهان برگزار خواهد کرد.

سرمربی تیم هندبال مس کرمان در پایان این بازی گفت: سبزوار از گذشته مهد هندبال ایران بوده و از حضور تیم این شهرستان در لیگ برتر امسال خوشحال هستیم.

سید محمد موسوی با بیان این که بازی به لحاظ میزبانی تیم سبزوار تماشاچیان پرشور حساسیت را بالا برد، اظهار کرد: هر دو تیم تحت تاثیر فضای سالن اشتباهات زیادی انجام دادند اما به مرور تیم ما در نیمه دوم خود را پیدا کرد، توانست از موقعیت های به دست آمده بهتر استفاده کند و در نهایت پیروز مسابقه شدیم.

وی با بیان اینکه همیشه بازی ها در سبزوار جذابیت و حساسیت خاصی دارد، افزود: جو روانی که تماشاچیان ایجاد کرده بودند هردو تیم و داوری را تحت تاثیر قرار داد.

سرمربی تیم هندبال مس کرمان ادامه داد: در برخی لحظات بازی داور صحنه را ندید اما در مجموع بازی قابل قبولی بود.

وی گفت: تیم ما امسال انگیزه زیادی دارد به دنبال کسب سکوی بالا است.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو