شماره‌ی خبر : ‌23281 | تعداد بازدید : 597
یکشنبه 22 مهر ماه 1397 ساعت 11:14

دست‌نشان: مقابل خونه به خونه اشتباه نمی‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: خونه به خونه حریف قابل احترامی است و نباید مقابل این تیم مرتکب اشتباه شویم.

دست‌نشان: مقابل خونه به خونه اشتباه نمی‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: خونه به خونه حریف قابل احترامی است و نباید مقابل این تیم مرتکب اشتباه شویم.

نادر دست نشان در مورد دیدار روز دوشنبه مقابل خونه به خونه گفت: بازی مهمی است. تیم خونه به خونه شروع خوبی در لیگ نداشت اما اکنون شرایط بهتری پیدا کرده است و ما باید با دقت مقابل این تیم به میدان برویم و دچار اشتباه نشویم تا سه امتیاز خانگی را بگیریم.

وی افزود: با توجه به پیروزی خارج از خانه مس در هفته گذشته بازیکنان ما در وضعیت روحی و روانی مناسبی قرار دارند و این هفته هم به دنبال برد هستیم تا در کورس مدعیان صعود به لیگ برتر باقی بمانیم.

دست نشان در مورد اینکه خونه به خونه هفته گذشته اولین برد خود را به دست آورد گفت: حریف تیم جوان و خوبی است و چند بازیکن با تجربه هم به این تیم اضافه شده‌اند. خونه به خونه حریف قابل احترامی است.

سرمربی مس کرمان در مورد شرایط برگزاری لیگ یک و کناره‌گیری دو تیم از این مسابقات گفت: به هر حال آن دو تیم به دلیل عدم امکانات مالی مناسب و شرایط بد مالی از مسابقات کنار رفتند ولی چاره‌ای نیست و باید همین وضعیت را تا نیم فصل ادامه بدهیم در نیم فصل قرعه کشی مجدد خواهد شد و دیگر دو تیم در هر هفته استراحت نخواهند داشت.

دست نشان در مورد اینکه تصور می‌کند مس کرمان در این هفته به صدر جدول برسد گفت: مطمئنا روز دوشنبه برای برد به میدان می‌رویم مس کرمان لیاقتش پیروزی است و باید این تیم خوب کرمانی در کورس مدعیان صعود قرار داشته باشد.


یکشنبه 22 مهر ماه 1397 ساعت 14:45
نادر خان منتظر یه برد عالی هستیم
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی خیبر و مس