شماره‌ی خبر : ‌23381 | تعداد بازدید : 966
یکشنبه 20 آبان ماه 1397 ساعت 09:46

علی‌رغم درخواست باشگاه مس، بازی امروز پخش مستقیم ندارد

با توجه به عدم پخش مستقیم بازی، علاقه‌مندان می‌توانند به صورت رایگان بازی تیم‌های مس کرمان وسرخپوشان پاکدشت را از ساعت14 و30 دقیقه در ورزشگاه باهنر مشاهده نمایند.

علی‌رغم درخواست باشگاه مس، بازی امروز پخش مستقیم ندارد

با توجه به اینکه تیم فوتبال مس کرمان شایستگی‌های خود را در این فصل برای حمایت و توجه بیشتر به خود از سوی نهادهای کرمان برای تحقق هدف صعود به لیگ برتر ثابت کرده است، این انتظار چه از سوی باشگاه و چه از سوی هواداران و مردم کرمان برای بیشتر شدن حمایت از تیم فوتبال مس وجود دارد.

در بازی‌های گذشته باشگاه مس کرمان علی‌رغم همه مشکلات مالی و اقتصادی خود، هزینه‌های پخش مستقیم بازی‌های تیم فوتبال را بنا به احترام به هواداران و جامعه فوتبال کرمان تامین می‌کرد اما این انتظار نیز در کنار همکاری با صدا و سیمای کرمان وجود داشت که در برخی از بازی‌ها نیز این نهاد در راستای مسئولیت اجتماعی خود در بحث ورزش و همچنین احترام به مخاطبان پرتعداد ورزش دوست خود، برخی از مسابقات تیم مس را بدون دریافت هزینه پخش نماید اتفاقی که در شهرهایی مثل شیراز و انزلی نیز در لیگ یک رخ می‌دهد.

بهرشکل علی‌رغم درخواست باشگاه مس کرمان برای حضور صداوسیما جهت پخش رایگان این بازی و اثبات هرچه بیشتر حمایت این نهاد مهم وتاثیرگذار کرمانی از تیم مس و احترام به خواست هواداران فوتبال، ظاهرا شبکه‌ی استانی کرمان برنامه‌ای برای پخش مستقیم این بازی ندارد.

از همین رو با توجه به عدم پخش مستقیم بازی، علاقه‌مندان می‌توانند به صورت رایگان بازی تیم‌های مس کرمان وسرخپوشان پاکدشت را از ساعت14 و30 دقیقه در ورزشگاه باهنر مشاهده نمایند.

ضمن اینکه این مسابقه نیز همانند سایر دیدارهای تیم فوتبال مس به صورت لحظه به لحظه برروی کانال تلگرامی باشگاه مس به آدرس mesfc@ گزارش خواهد شد.


یکشنبه 20 آبان ماه 1397 ساعت 10:10
این اقدام صداوسیمایک ننگ است برای فوتبال استان،،وهواداران راه دور راازتماشای تیم محبوب مس محروم میکند،،انشااله تازمان شروع بازی تصمیمشان راعوض کنند،
یکشنبه 20 آبان ماه 1397 ساعت 11:29
صدا و سیما از مدیرانش بیشترین رنج رو می بره، وقتی نمی‌دونن تنها برنامه ای که چهارنفر ممکنه شبکشون رو نگاه کنن همین مسابقات صنعت مسه.
ادب آوازه
0
1
یکشنبه 20 آبان ماه 1397 ساعت 13:02
یک استان یک مس واقعا صدا وسیما براش زشته که تنها سرگرمی مردم این شهر همین تیم هسته و واقعا بعضیها حتی هزینه رفتن با ورزشگاه ندارن. واقعا زشته این بازی پخش نمیشه
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو