شماره‌ی خبر : ‌2347 | تعداد بازدید : 2383
دوشنبه 22 آبان ماه 1396 ساعت 20:29

پیام مدیرعامل شرکت مس برای صعود تیم فوتبال مس به لیگ برتر

مدیریت شرکت ملی صنایع مس بر صعود تیم فوتبال مس به رقابت‌های لیگ برتر و موفقیت در مسابقات لیگ یک این فصل تاکید کامل دارند و با بیان صریح این موضوع بر فراهم کردن کلیه شرایط و امکانات بر اساس مصوبات قانونی اذعان کردند.

پیام مدیرعامل شرکت مس برای صعود تیم فوتبال مس به لیگ برتر

دبیر اجرایی کمیته‌ی فرهنگ و ورزش شرکت مس و مشاور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل باشگاه مس کرمان و اعضای هیات مدیره‌ی آن و سرمربی تیم فوتبال مس کرمان، پیام مهندس احمد مرادعلیزاده مدیرعامل شرکت مس ایران را در رابطه با صعود تیم فوتبال مس به لیگ برتر را به آن‌ها ابلاغ کرد.

در این جلسه آقای مرتضی دلاوری در دیدار با آقایان اخلاقی و سیاوشی ازاعضای هیات مدیره‌ی باشگاه و سیدامجد مسعودزاده مدیرعامل و احمد نخعی سرمربی تیم فوتبال مس، ضمن بررسی آخرین وضعیت تیم فوتبال مس کرمان، پیرامون ادامه‌ی روند کار این تیم در بازی‌های لیگ یک به بحث و تبادل نظر پرداختند.

آقای دلاوری با ابلاغ پیام مدیرعامل شرکت مس گفت: مدیریت شرکت ملی صنایع مس بر صعود تیم فوتبال مس به رقابت‌های لیگ برتر و موفقیت در مسابقات لیگ یک این فصل تاکید کامل دارند و با بیان صریح این موضوع بر فراهم کردن کلیه شرایط و امکانات بر اساس مصوبات قانونی اذعان کردند.

مشاور مدیرعامل شرکت مس افزود: آقای مرادعلیزاده تیم فوتبال مس را یکی از مهمترین عوامل اثر گذار در بحث‌ اجتماعی شهر کرمان عنوان نمودند که موفقیت این تیم می‌تواند بر بخش‌های مختلف اجتماعی و حتی اقتصادی شهر کرمان اثر گذار باشد و برای شادی دل مردم کرمان و هواداران این تیم، باید کلیه اقدامات لازم که منجر به موفقیت تیم فوتبال مس می‌گردد در دستور کار باشگاه مس قرار داشته باشد و شرکت ملی صنایع مس نیز در این راستا و بر اساس نیازسنجی‌های فنی از سوی باشگاه مس و چارچوب‌های قانونی خود، کلیه‌ی امکانات لازم در این زمینه را در اختیار باشگاه مس و تیم فوتبال آن قرار خواهد داد.

مدیر عامل باشگاه مس کرمان نیز با بیان اینکه تمامی فعالیت های انجام گرفته در باشگاه مس از ابتدای تشکیل تیم در این فصل بر مبنای صعود به لیگ برتر بوده است از تلاش همه جانبه در ماه های گذشته و روزهای پیش رو برای رسیدن تیم فوتبال مس به جایگاه واقعی خود در جدول لیگ یک سخن گفت.

در این جلسه اعضای هیات مدیره و سرمربی تیم فوتبال مس کرمان نیز باردیگر با تشکر از حمایت‌ها و توجهات عالی مدیریت شرکت مس، فضای ایجاد شده در تیم فوتبال مس کرمان را در فصل جاری بسیار مطلوب عنوان کردند و تاکید نمودند که با موفقیت در ادامه‌ی راه بازی‌های لیگ یک و رسیدن به هدف نهایی مجموعه‌ی مس، جواب حمایت‌های مدیران ارشد شرکت مس را خواهند داد و برای شادی دل مردم کرمان و هواداران مس از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد. 

در ادامه‌ی این نشست طرفین پیرامون مسائل مختلف تیم از جمله امکانات و شرایط لازم برای ادامه‌ی حرکت بهتر به گفت و گو پرداختند و حاضرین نظرات خود را در این زمینه با یکدیگر مطرح کردند.


دوشنبه 22 آبان ماه 1396 ساعت 21:29
اگه این صحبت ها به طور جد پیگیری و عملیاتی بشوند، که صد البته این بزرگواران دنبال این امر هستند، کرمان عزیز خیلی حرف برای گفتن خواهد داشت، البته از موضوع تسریع در ساخت ورزشگاه بزرگ مس نباید لحظه ای غافل شد.
حسین رضایی
0
3
دوشنبه 22 آبان ماه 1396 ساعت 21:49
ما به خدا نمیفهمیم.من هوادارم امروز مس نوین بازی رو بردیم اما لیدرها نبودند. ایا لیدر فقط برای تیم بزرگسال هست؟ جالبه والا به خدا یه عمر ارزو داشتیم مربی کرمونی باشه بازیکن کرمونی یه عمر گفتیم پول مفت به بازیکنان بی کیفیت و مسن ندیم، نمیفهمم برخی منظورشون چیه؟ واقعا اعتقادی به باج و باج دادن نداشتم خداوکیلی، ولی دارم اعتقاد پیدا میکنم. الان یکی بیاد بگه خیلی ها از مردم راضین ولی لیدرها راضی نیستن به خدا اینو نمیفهمم. اگه مسولین مس بد کار میکنن خب همه باید ناراضی باشن خودمون گول نمیشه بزنیم مردم راضی لیدر ناراضی. من بارها در ورزشگاه بودم بازی جلو بودیم برخی میگفتن شعار بدین یعنی چی. اقای دلاوری مردم رو درنظر بگیرید لطفا. اگه رسانه ها پولی نیستن چرا دو سه تا رسانه کرمانی بد میگن از باشگاه ، سایت ورزش سه و سایت نود و سایت های دیگه تعریف میکنن. اگه باشگاه پول به اینا میده پس چرا به کرمانی ها نمیده. اگه پول نمیدن پس قطعا نمیشه به اونا پول بدن و به اینا ندن چون قطعا سایتی مثل نود یا ورزش سه با پول کم نمیتونه راضی به تعریف بشه و قطعا رسانه کرمانی کمتر از اونا پول میگیرن، پس دو سه روزنامه کرمانی دارن هدفدار تخریب میکنن اینجور بوش میاد. بارها من خودم شنیدم احمداقا گفتن تمان بازیکن های مورد نظرشون ١٠٠درصد گرفتن پس احمداقا الان در خصوص دفاع تیم با ١٢گل خورده پاسخگو باشین اگه هم بازیکن گفتین باشگاه نخریده لطفا بگین ما بفهمیم و اونوقت باشگاه جوابگو باشه
:: پاسخ خوانندگان به این نظر ::
1) صابر  1396/08/24 ساعت 09:38
حرف منطقی و حق.
علیرضا حسن زاده
0
4
سه‌شنبه 23 آبان ماه 1396 ساعت 01:27
با سلام و تشکر از توجهی که شرکت صنایع مس داره . ولی باید همه بدونیم در کرمان واقعا مس تنهاست چون نه استانداری نه صدا و سیما نه اداره ورزش هیچکس کمک نمیکنه. واقعا این تیم مظلوم و پاک داره با پشتیبانی اقا امام حسین میره جلو و لطفا اصلا به برخی افراد توجه نکنین. نکنه انتطار داشتین مخالف نداشته باشین؟؟!! هر گروهی بد کار کنه مخالف داره چه برسه شما که خوب کار کردین و برخی خارج گودن و میخوان به نون نوایی برسن. راستی اون اقای روزنامه نگار هم توی عصرورزش بهش پرداخت بهتره خودشو جمع کنه کمتر باج بگیر. نون حروم نبر برای زن و بچه ات. مخالفی مخالفت کن نه اینکه بر ضد تیم شهر کرمان باشی.
سه‌شنبه 23 آبان ماه 1396 ساعت 08:08
احتمالا این پیام باعث معجزه یا شاید جادو در تیم میشه
:: پاسخ خوانندگان به این نظر ::
1) رضا عرب  1396/08/24 ساعت 13:34
نه ایه یاس خوندن و تضعیف کردن تیم و شهار دادن و پیام شما باعث معجزه میشه.والا
سه‌شنبه 23 آبان ماه 1396 ساعت 09:55
امیدواریم مجموعه مس با حداکثر توان و امکاناتش از تیم و باشگاه حمایت کنه امسال تسم خوب و یکدستی داریم که باید حمایت و تقویت بشه تا بتونیم از این فرصت طلایی برای صعود استفاده کنیم
سه‌شنبه 23 آبان ماه 1396 ساعت 09:55
امیدواریم مجموعه مس با حداکثر توان و امکاناتش از تیم و باشگاه حمایت کنه امسال تسم خوب و یکدستی داریم که باید حمایت و تقویت بشه تا بتونیم از این فرصت طلایی برای صعود استفاده کنیم
سه‌شنبه 23 آبان ماه 1396 ساعت 11:33
همش شعار ، الان پنج بازی هست که این سایت فقط شعار میده که این سه امتیاز فلان وبهمان . اما در هر بازی تیم دو الی سه گل میخوره.اگر قرار با این وضعیت این تیم صعود کنه . پس تکلیف تیم هایی مانند نفت مسجد سلیمان ، نساجی ، برق جدید و چند تیم دیگه که با این زیبایی نتیجه میگیرند چی میشه.پس باید در عمل و نتیجه ثابت کرد که شایستگی اش را داریم و همه امیدواریم که همین طور باشد.
سه‌شنبه 23 آبان ماه 1396 ساعت 12:29
بردن تیمهای ضعیف هنر نیست اصل بردن تیمهای قوی و بالاتر از خودمان است اگر میخواهیم صعود کنیم
چهارشنبه 24 آبان ماه 1396 ساعت 07:13
باسلام.ما طرفداران هم نهایت تقدیر و تشکر خود را ازمدیر عامل محترم شرکت مس اعلام میکنیم.امیدوارم ک این حمایتهای شما تداوم داشتهباشد و اعضای تیم فوتبال مس هم قدر این حمایتها رو بدونن و استفاده ک.واقعا طرفدارهای این تیم بی قرارن.
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی خیبر و مس