شماره‌ی خبر : ‌2351 | تعداد بازدید : 765
چهارشنبه 24 آبان ماه 1396 ساعت 10:25

مس کرمان1-0ماشین‌سازی تبریز/یک گل بهاری مس در سرمای پائیزی

تیم فوتبال مس کرمان دریک بازی سخت و نفس‌گیر موفق شد تیم ماشین‌سازی تبریز را با یک گل شکست دهد تا از جمع تیم‌های بالای جدول عقب نماند.

مس کرمان1-0ماشین‌سازی تبریز/یک گل بهاری مس در سرمای پائیزی

تیم فوتبال مس کرمان دریک بازی سخت و نفس‌گیر موفق شد تیم ماشین‌سازی تبریز را با یک گل شکست دهد تا از جمع تیم‌های بالای جدول عقب نماند.

در هفته‌ی سیزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور تیم مس در ورزشگاه باهنرکرمان به قضاوت مرجانزاده میزبان تیم ماشین‌سازی تبریز بود.

احمد نخعی در این بازی تیم خود را با ترکیب رضا حیدری،فرهاد سالاری،احمد حیات منش،امیر حسین عسگری،رامتین سلیمان زاده،علیرضا علیزاده،محمد علیزاده،کیانوش میرزایی،علی غلامرضاپور،مهدی تیکدری و محمد علی اکبرخواه به میدان فرستاد.

دو تیم با شروع بازی به ارزیابی یکدیگر پرداختند اما همانطور که قابل پیش‌بینی بود تیم مس کرمان برای رسیدن به گل انگیزه و تلاش بیشتری داشت.

در دقیقه‌ی 35 بازی جدی‌ترین موقعیت گل مسی‌ها با شوت محمد علیزاده شکل گرفت که با بدشانسی محض او توپ شلیک شده‌اش به تیر دروازه خورد.

در حالی که نیمه‌ی اول بدون گل خاتمه یافت، با شروع نیمه‌ی دوم تیم مس کرمان به واسطه‌ی برخی اتفاقات و حاشیه‌های روی سکوهای ورزشگاه با از دست دادن تمرکز خود، ناگهان زیر فشار حملات حریف قرار گرفت.

در این دقایق رضا حیدری دروازه‌بان تیم مس تبدیل به ستاره‌ی زمین شده بود و در دو صحنه با واکنش‌هایی عالی دروازه‌ی مس را نجات داد.

نخعی برای تغییر در نحوه‌ی بازی خود میلاد محمدی را از دقیقه‌ی 63 به جای میرزایی وارد زمین کرد.

مسی‌های شهر کرمان با وجود شرایط پیش آمده به خوبی می دانستند که سه امتیاز این بازی از نان شب برای آن‌ها واجب تر است از همین رو برای رسیدن به گل بار دیگر تلاش خود را آغاز کردند که در نهایت در دقیقه‌ی 68 به این مهم دست یافتند.

از روی یک ارسال بلند از روی نقطه کرنر مقداد اکبرخواه با ضربه سر گل اول را برای مس به ثمر رساند تا مس با آرامش بیشتری کار خود را دنبال کند.

مسی‌ها این فرصت را داشتند که چند دقیقه‌ی بعد گل دوم خود را هم به ثمر برسانند اما با بدشانسی محض توپ آن‌ها به تیر دروازه خورد تا برای بار دوم در این بازی تیر مانع رسیذن مس به گل شود.

با این وجود التهاب به وجود آمده در این بازی به واسطه‌ی حاشیه‌ها، خط دفاع مس را با آشفتگی روبرو کرده بود که بعد از گل تیم مس نگران از دست رفتن گل برتری خود بودند و همین سبب شد که در چند صحنه موقعیت گل را در اختیار حریف قرار دهند.

برروی یکی از این صحنه‌ها تیر دروازه‌ی مس به لرزه درآمد و در چند صحنه نیز بازهم درخشش حیدری دروازه‌ی مس را بسته نگه داشت.

یاسر فیضی و میلاد باقری دیگر تعویضی‌های تیم مس بودند که در دقایق پایانی برای حفظ گل برتری تیم به زمین آمدند تا در نهایت مس موفق شود با همین یک گل از سد حریف خود بگذرد.

این یک گل عصر سرد زمستانی مسی‌ها را با وجود اتفاقات تلخ این بازی، بهاری کرد و سبب شد که مس 21 امتیازی شود و همچنان فاصله‌ی کم خود را با سه تیم بالای جدول حفظ کند.

 


چهارشنبه 24 آبان ماه 1396 ساعت 10:55
تبریک و تبریک به همه هواداران و کسانی که دلشون با این تیم هست. لطفا اهمیت ندین. چند نفر به قول احمداقا مرد هستن بیان یه جایی قراز میذاریم ببینیم واقعا اونا کی هستن خدایی رو بازی کنیم همه با عکس و اسم و فامیل. چرا اقایون پارچه نوشتن صورتشون رو پوشوندن؟؟!!!! زمانی تیم افتاد شما کجا تشریف داشتید؟؟!!! چرا اون موقع همش میباختیم شماها سکوت کرده بودین؟؟ حالا داریم میریم صعود کنیم به صدا در اومدین؟؟؟ واقعا احمداقا راست گفتن فوتبال به لجن کشیدین این همه سال شماها اومدین و خوردین، بذارید ببینیم این گروه چه میکنه. مس نوین صعود کرد چکار کردین؟؟!! مگه اونا بچه های کرمونی نبودن؟ پس ادعای هوادارای نکنین اقایون
چهارشنبه 24 آبان ماه 1396 ساعت 11:02
تورخدا از تیمای اخر جدولم بازین ناراحت نشین یه موقع بردین!!!
:: پاسخ خوانندگان به این نظر ::
1) جمشید  1396/08/24 ساعت 13:28
دوست عزیز ، صبا رو بردن گفتن این تیمی نیست همون تیم اومد توی نساجی یک صفر باخت در حالی واقعا حقش نبود.گل گهر رو اونجوری بردن میگین مگه ماری داشت،ماشین سازی که صدرنشین ها رو برده میبرن میگین اخر بوده،شهرداری تبریز رو میبرن میگین ضعیف بوده،محمود فکری میاد اعتراف میکنه که سخت ترین بازی ما بوده تازه توی زمین خودشون بازم میگین،برق جدید مربیش میگه سه تا میباست بخوریم باز میگین.تورو خدا بس کنین.انصاف هم خوب چیزیه.با این فشارها و ناملایماتی شماها میکنین میخواهین تیم نتیجه هم بگیره.زشته به خدا.به وجدانتون برگردین
میثم-هوادار مس از بندرعباس
0
4
چهارشنبه 24 آبان ماه 1396 ساعت 17:29
این برد رو تبریک میگم. تیم باید متحد و یکدل بره واسه صعود
چهارشنبه 24 آبان ماه 1396 ساعت 21:17
سلام از سرمربی مس کرمان قدردانی میکنم به تلاش خود ادامه دهید
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی خیبر و مس