شماره‌ی خبر : ‌2353 | تعداد بازدید : 1179
چهارشنبه 24 آبان ماه 1396 ساعت 11:04

مدیرعامل باشگاه مس کرمان: دست خدا و دعای خیر هواداران واقعی پشت تیم مس است

یقین داشته باشید دست خدا و دعای خیر عاشقان واقعی پشت این تیم است و این چند نفر و عوامل پشت سرشان از خواست خدا غافل هستند و شرمساری و سرافکندگی این افراد، با تلاش و همت و غیرت تمامی بازیکنان ارزشمند و کادرفنی بادانش تیم و حمایت بی نظیر هواداران حاصل ش

مدیرعامل باشگاه مس کرمان: دست خدا و دعای خیر هواداران واقعی پشت تیم مس است

پس از برد شیرین و دلچسب تیم فوتبال مس کرمان برابر ماشین سازی تبریز، سید امجد مسعودزاده مدیرعامل باشگاه مس کرمان آن را به هواداران واقعی و مردم کرمان تقدیم کرد و گفت: یک خسته نباشید و تشکر جانانه به اعضای کادرفنی و تمام بازیکنان فوق العاده و پرتلاش که غیورمندانه و بدون توجه به تضعیف روحیه چند نفر از فریب خوردگان که در هر شرایطی مخالف فوتبال پاک و باشگاه و تیم مس هستند، توانستند قلب هواداران و مردم شریف کرمان که جمعیت بسیار کثیری هستند را شاد کنند.

یقین داشته باشید دست خدا و دعای خیر عاشقان واقعی پشت این تیم است و این چند نفر و عوامل پشت سرشان از خواست خدا غافل هستند و شرمساری و سرافکندگی این افراد، با تلاش و همت و غیرت تمامی بازیکنان ارزشمند و کادرفنی بادانش تیم و حمایت بی نظیر هواداران حاصل شد.

مسعودزاده با گلایه از این افراد گفت: در کجای دنیا سراغ دارید تیمی که پیروزی های ارزشمندی کسب کرده و به گواه کارشناسان فوتبال زیبایی را ارایه می دهد و حتی لایق شکست هایی که متحمل شده است نیز نبوده است و در این بازی نیز از همان ابتدای بازی کاملا مسلط بر بازی بوده و موقعیت های فراوانی را ایجاد کرده، با شعار دادن باعث تضعیف روحیه بازیکنان شوند تا شاید تیم ببازد و آنها شاد شوند. واقعا این افراد هوادار هستند؟ هوادار کسانی هستند که در سطح شهر بارها و بارها با تعصب خاص خودشان از اتفاقات مثبت باشگاه قدردانی کرده و البته ضعف های ما را نیز در قالب نقدهای منصفانه و پیشنهادات ارزشمند خود با ما درمیان می گذارند.

شخص بنده با خیل عظیمی از هواداران تیم در ارتباط هستم و همیشه از نقطه نظرات آنان استفاده می کنم و همدل و در کنار یکدیگر توانسته ایم کارهای بسیار بزرگی را انجام دهیم.
مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان با حمایت قاطع از بازیکنان و کادرفنی ادامه داد: خداوند بزرگ است و خیر و شر هر کسی به خودشان بر میگردد. پس نباید از خواست خداوند غافل بود.

من به تک تک این بازیکنان و اعضای کادرفنی افتخار میکنم و خوشحال هستم که در ابتدای فصل انتخاب ما که با علم و مطالعه و به دور از دلال بازی های مرسوم فوتبالی بوده است، جواب داده و تیم بسیار خوبی را داریم و مطمئن باشید تا پایان مورد حمایت اینجانب و اعضای محترم هییت مدیره هستند.

وی در پایان ضمن تشکر از مدیران صنایع مس ایران گفت: جای سپاس و قدردانی است از جناب اقای مهندس مرادعلیزاده و جناب اقای دلاوری که کاملا پشت باشگاه و تیم و هواداران واقعی مس هستند تا انشالله به لطف خداوند و حمایت های ارزشمند موجود، به لیگ برتر صعود کنیم. قطعا خواست قلبی تمام مدیران شرکت صنایع مس و باشگاه همین است و انشالله با کمک هواداران عزیزمان و تلاش و غیرت مثال زدنی بازیکنان و اعضای کادرفنی به لیگ برتر صعود خواهیم کرد.

آن عده اندک مخالف نیز بدانند با لشکر مس کرمان با هواداران بزرگ و عزیزش طرف هستند و برنامه ریزی های چندین ساله آنان برای باشگاه مس کرمان با شکست مواجه شده است و نخواهید توانست در مقابل این هواداران و عاشقان تیم محبوب شهر مان قرار بگیرید. مطمئن باشید همانند بازی های گذشته و پایان این بازی پاسخ شما با تشویق ها و حمایت های همه جانبه هواداران واقعی مس از تیم داده شده و می شود .

دست شما برای مردم کرمان رو شده است پس تلاش بیهوده نکنید.تلاش بنده اعضای محترم هییت مدیره و تمامی همکارانم در باشگاه مس کرمان بر این است تا تیم مس کرمان به جایگاه واقعی خود برسد و قطعا این مهم به زودی میسر خواهد شد و کسی نمی تواند باشگاه مس را از مسیر پیشرفت خود دور کند زیرا باشگاه بزرگ مس کرمان پشتوانه ی عظیم و بزرگی چون هواداران و مردم کرمان را دارد.


کامران رسولی
0
2
چهارشنبه 24 آبان ماه 1396 ساعت 13:24
من کارمند بانک هستم و هرکسی واقعا مرد هست بیاد ببینیم این اقایون کی هستن؟ مدیران باشگاه چکار باید بکنن جز باج دادن به شماها؟ خودتون دارید رسوا میکنین خودتون. حداقل عقل داشته باشید وقتی تیم نتیجه نگرفت بیایین که به هدفتون برسین. اگه مرد هستین یه بار به قول احمداقا رودررو حرف بزنیم. چرا اینقدر ترسو هستین؟ همون حاجی مرعشی همه کرمان و ایران گفتن دمش گرم. چون ٨سال بعدش دیدیم چه بلایی سرمون اوردن.خجالت بکشین واقعا
هوادار مس
0
2
چهارشنبه 24 آبان ماه 1396 ساعت 14:18
حاجی به هیچکس باج نده. اینا فشار اوردن باج بگیرن.پولشون ندادین اینجوری میگن. با قدرت ادامه بده.
وحید هوادار مس
0
2
چهارشنبه 24 آبان ماه 1396 ساعت 17:19
خیلی ببخشیدا این لیدرها همونا نبودن اول فصل فردای انتخاب احمد نخعی گفتن این چه مربی هست و بعد اومدن به بازیکن ها گیر دادن و بعد هم حالا به کل تیم؟ تا الان این همه از باشگاه خوردین بس نیست؟ حالا جلوی خوردن ها گرفته شده ناراخت شدین؟ اقای دلاوری مثه قبلی ها اختلاس نکرده و هزار هزار میلیارد برنداشته ناراحتین؟ حاجی مرعشی که مثه قبلی ها مسکن مهر درست نکرد که روی سر مرد بریزه و پول ها رو نخورد و رفت از یه بیابان برای مردم زمین باارزش هفت باغ دراورد ناراحتین؟؟!!! بابا شماها کی هستین؟؟!! این نون های حروم توی زندگیتون نخورین
محمد ریاضتی
0
3
چهارشنبه 24 آبان ماه 1396 ساعت 22:37
اقای مسعودزاده باج به کسی نمیدی با کسی باندبازی نکردی، خدا و مردم رو داری و خدا هم پشت پناه توه. خیالت راحت، خدا بزرگه بردیم که اعتراض کنن که همه بشناسنشون.لطفا اینا رو به دادگاه معرفی کنین بفهمن
پنج‌شنبه 25 آبان ماه 1396 ساعت 04:33
حاجی خدا پشت و پناه شما و داش احمد اقا باشه. خدا خیر اقای دلاوری و اقای مرادعلیزاده بده. بعد از سالها دست دلالها و باجگیرها از باشگاه کوتاه شده. یک تیم جوون و سرحال و کاملا بدون حاشیه. با کلی سرمایه گذاری روی جوونای کرمونی. خدارو شکر خودشون دارن دستشون رو رو میکنند که چه کسایی مزدورن و باج میگیرفتن سالهای قبل و همیشه حاشیه درست میکردن. دم همه بازیکنای باغیرتمون گرم. خدایی امسال بعد از سالیان از بازیشون لذت میبریم. حاجی مردم کرمان میفهمن چه اتفاقاتی داره میفته. این ادما خودشون خودشون رو رسوا کردن به شکر خدا. ایشالا به یاری حق ، امسال میریم لیگ برتر و روسیاهی برای این ادما میمونه.
پنج‌شنبه 25 آبان ماه 1396 ساعت 10:34
آقای مسعود زاده بسیاری از کسانی که اعتراض کردن آدم کسی نبودن ولی جایی برای شنیده شدن حرفاشون ندارن گاری نکنین که هوتدارای واقعی با باند بازها و آدمهای غرض ورز هم مسیر بشن
:: پاسخ خوانندگان به این نظر ::
1) علیرضا  1396/08/26 ساعت 11:46
ببخشید دامون خان از شما بعیده. اگه منظور کانون هوادارانه بله حرف شما درسته که همه ما اعتراض داریم بهش ولی به اقای مسعودزاده و اقای دلاوری چه ربطی؟ ببخشید مدیریت چکار باید بکنه نکرده؟ مربی بومی و تازه بهترین مربی، از همه اقایون ادعا بهتر. بازیکنان خدایی بدن؟! شاید با یکی دو تا نواقص هم برطرف بشه اما چرا همه مربی های لیگ میگن مس بهترین تیمه ؟ خب یه کارایی شده توسط احمداقا، نتایج از همیشه بهتر پس دلیل این شعارها چیه؟ به قران همه جا دیدیم تیم میبازه تشویقش هم میکنن اما این دیگه اخرشه تیم میبره و اعتراض کنن، برای همینه من هیچوقت ورزشگاه نمیرم چون ورزشگاه شده چاله میدان لیدرها. زشته به خدا. یه بار رفتم برای هفت پشتم بس بود از بس حرفای زشت زدن و به زور میخواستن تشویق کنیم یا به زور میخواستن فحش بدیم خب چه کاریه واقعا. برای همین دامون خان به نظرم این افراد برنامه ریزی شده است چرا که توی رفسنجان هم نتیجه ٢-٠بوده اینقدر شعار دادن و فحش دادن بیچاره ها ٣-٢باختن. واقعا تیمی ٢-٠جلو هست باید فحش بخوره؟ میخواهین فوتبال کرمان درست شه دست این افراد رو از شر کرمان بکنین. لیدر شده فقط باجگیر اقایون کنارگذاشته شده.
پنج‌شنبه 25 آبان ماه 1396 ساعت 10:34
آقای مسعود زاده بسیاری از کسانی که اعتراض کردن آدم کسی نبودن ولی جایی برای شنیده شدن حرفاشون ندارن گاری نکنین که هوتدارای واقعی با باند بازها و آدمهای غرض ورز هم مسیر بشن
پنج‌شنبه 25 آبان ماه 1396 ساعت 10:35
حاجی مسعودزاده با قدرت ادامه بده،دمت گرم جلوی اینا ایستادی و باج نمیدی، اجازه نده اینا فوتبال مس و کرمان به لجن بکشند، خداوند پشت و پناهت باشه، یا علی حاجی با قدرت ادامه بده، فقط خواهش میکنم سکوت نکن، و خیلی چیزا را که میدونی بگو و از برنامه ها و اقدامات باشگاه اطلاع رسانی کن حاجی لطفا، ممنون از مهندس مرادعلیزاده و دلاوری،خدا همیشه همراهتان
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی خیبر و مس