شماره‌ی خبر : ‌2354 | تعداد بازدید : 946
چهارشنبه 24 آبان ماه 1396 ساعت 11:25

جای بررسی دقیق اتفاقات بازی دیروز باز است/باشگاه مس این موضوع را دقیقا بررسی و افشا می‌کند

در اتفاقات دیروز و کشف پشت پرده‌ی این جریان کاملا مشخص شد که پای منافع شخصی در میان است و با میان کشیدن برخی چهره‌های سیاسی به این ماجرا ظاهرا این افراد درصدد حاشیه سازی‌های بسیار سنگین برای تیم فوتبال مس و باشگاه ان را دارند که دیگر جای سکوت و مماشا

جای بررسی دقیق اتفاقات بازی دیروز باز است/باشگاه مس این موضوع را دقیقا بررسی و افشا می‌کند

عصر دیروز در حالی که تیم فوتبال مس کرمان با یک گل از سد تیم ماشین‌سازی تبریز گذشت، اتفاقاتی در ورزشگاه باهنر کرمان رخ داد که کام همه‌گان را در کرمان تلخ کرد.

ماجرا از این قرار بود که در یک برنامه از پیش طراحی شده و در حالی که در روزهای منتهی به این بازی حساس کاملا مشخص بود که عده‌ای برای نیت‌های خود در این بازی برنامه‌ریزی کرده‌اند، شعارها و پارچه نوشته‌هایی در ورزشگاه بلند شد که موجب گردید تیم مس کاملا در زمین بازی تحت تاثیر این اتفاقات قرار بگیرد.

این موضوع که با واکنش شدید احمد نخعی و بازیکنان تیم فوتبال مس در زمین مسابقه هم قرار گرفت، تقریبا از دقایق 25 بازی خود را نشان داد جایی که تعدادی از افراد حاضر در ورزشگاه که تعداد آن‌ها کمتر از سی نفر هم بود، شروع به طرح شعارهای عجیب علیه مقامات باشگاه مس کرمان کردند.

در حالی که با شروع بازی تیم فوتبال مس بر بازی مسلط بود، با طرح این شعارها در ورزشگاه، تمرکز خود را از دست داده بود و بنا به گفته‌ی مربیان و بازیکنان کاملا تحت تاثیر این شعارها در ورزشگاه قرار گرفتند به نحوی که سایر هواداران و افراد حاضر در ورزشگاه با ناراحتی و افسوس از این ماجراها به شدت نگران از دست رفتن نتیجه این بازی به واسطه‌ی این اتفاقات بودند.

در نهایت تیم مس کرمان موفق شد با گل به موقع خود این افراد را کاملا به سکوت وادار کند و بازیکن گلزن تیم مس نیز پس از زدن گل با درآوردن پیراهن خود و نشان دادن آن به این افراد به نوعی به آن‌ها این پیغام را رساند که پیراهن مقدس مس از همه‌ی مسائل مهمتر است...

اما بهرشکل این ماجرایی بود که عصر دیروز اتفاق افتاد و علنی شدن هرچه بیشتر این موضوع دیگر جای مماشات باقی نخواهد گذاشت و باشگاه مس کرمان پس از رخ دادن این حوادث، با تمام قدرت و توان خود این مسائل را پیگیری و افشا خواهد کرد.

عصر دیروز هر زمان این شعارهای انحرافی در ورزشگاه مطرح می‌شد چهار تا پنج نفر با سرعت تمام و حتی با ضرب و شتم! از سایر هواداران حاضر در ورزشگاه همراهی شعارهای خود را می‌خواستند که با شناسایی این افراد، پشت پرده‌ی این ماجرا مشخص و روشن شده است و باشگاه مس در این مورد افشاگری‌های لازم را از افراد دخیل در این موضوع مطرح خواهد کرد.

در اتفاقات دیروز و کشف پشت پرده‌ی این جریان کاملا مشخص شد که پای منافع شخصی در میان است و با میان کشیدن برخی چهره‌های سیاسی به این ماجرا ظاهرا این افراد درصدد حاشیه سازی‌های بسیار سنگین برای تیم فوتبال مس و باشگاه ان را دارند که دیگر جای سکوت و مماشات را باقی نخواهد گذاشت.

باشگاه مس با مشخص کردن پشت پرده‌ی ماجراهای دیروز یک‌بار برای همیشه تکلیف این موضوع که از پیش از شروع این فصل رقابت‌های لیگ یک تیم مس و باشگاه را آزار داده است روشن خواهد کرد.

در رابطه با این موضوع طی روزهای آتی صحبت‌های بیشتری مطرح خواهد شد.


فرهاد رحیمی
0
7
چهارشنبه 24 آبان ماه 1396 ساعت 12:56
چرا صورتشون پوشوندین بذارید مردم کرمان بشناسنن این افراد رو.یکی از دوستای من از تبریز زنک زده و گفته برای تو و مردم شهرت متاسفم . چرا من و مردم شهرم که ادم های بافرهنگی هستند باید با این افراد یکی باشیم؟ لطفا همه این افراد را رسوا کنید . اون روزنامه ایی هم باج میگرفته همش و الان ادعای هواداری مس رو داشته هم اسمش اعلام کنید.مردم کرمان پشت سرتون هستن
چهارشنبه 24 آبان ماه 1396 ساعت 14:01
واقعاجای تاسف داره هواداربایدامسال پشت تیم باشن بریم لیگ برتر
احمد سلاجقه
0
2
چهارشنبه 24 آبان ماه 1396 ساعت 19:23
لطفا پبام منو کامل پخش کنید. این اقای دوتا نشریه هستن چکاره فوتبال هستند؟؟!!! چرا کسی با اینا برخورد نمیکنه؟؟!!! بابا این فوتبال را به لجن کشیدید.از فوتبال و از همه چی متنفر شدیم چرا تا کسی میاد کاری کنه باجی نمیده به کسی میان بر علیه اش، این پول خوردن نداره اقایون به اصطلاح خبرنگار.به گند کشیدین رسانه ها رو.
پنج‌شنبه 25 آبان ماه 1396 ساعت 10:30
خواهش میکنم دیگه سکوت نکنید و ماهیت این افراد روشن کنید،آبروی کرمان و مس بردند، مدیریت باشگاه مطمئن باشه خیلی ها راضی هستند، جلوی این باج خورها و بی فرهنگها بگیرید، همه نهادها حتی نظامی باید کمک کنند، موفق باشید ،خدا با شماست
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی خیبر و مس