شماره‌ی خبر : ‌2359 | تعداد بازدید : 2543
پنج‌شنبه 25 آبان ماه 1396 ساعت 15:16

علیزاده: به خاطر احمد نخعی، کرمانی‌ها باید هوای تیم را بیشتر داشته باشند

احمد نخعی مربی بسیار خوبی است که در صورت فراهم بودن فضای کاری برای وی می‌تواند خیلی سریع به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کند و در فوتبال ایران مطرح شود. من فکر می‌کنم کرمانی‌ها در این فصل باید بیشتر هوای تیم خود را داشته باشند

علیزاده: به خاطر احمد نخعی، کرمانی‌ها باید هوای تیم را بیشتر داشته باشند

هافبک میانی تیم مس کرمان معتقد است شعارهای تماشاگران می‌تواند برروی عملکرد بازیکنان فوتبال تاثیر مستقیم بگذارد و کمک فراوانی به آن‌ها برای کسب نتیجه داشته باشد.

علیرضا علیزاده در این باره گفت: تماشاگران مس واقعا هوادارانی خونگرم هستند که ما در زمین بازی تمام تلاش خود را می کنیم با حمایت آن‌ها نتیجه لازم را کسب کنیم. من در اکثر بازی‌های مس حمایت همه جانبه‌ی آن‌ها را دیدم و از همین رو بود که در بازی با ماشین‌سازی زمانی که دیدم از دقیقه‌ی 25 بازی شعارها رنگ و روی دیگری دارد متعجب شدم.

این بازیکن تیم مس افزود: بهرحال ما فوتبالیست حرفه‌ای هستیم و باید فارغ از هر مسئله‌ای در زمین تمام تلاش خود را انجام دهیم ولی برای من و خیلی از بازیکنان، این شعارها شوکه آور بود و بازی ما را تحت تاثیر قرار داد و برای مثال خود من استرس زیادی دریافت کرده بودم که با انجام اشتباهات این شعارها سمت تیم و بازیکنان بیاید.

علیزاده با بیان اینکه تحت فشار قرار دادن مدیریت باشگاه در زمان جریان بازی بهرشکل تیم را تحت تاثیر قرار می‌دهد گفت: البته فکر نمی‌کنم که تعداد افرادی که شعارها را مطرح می‌کردند زیاد بوده باشد ولی بهرشکل همین افراد نیز اگر نام هوادار تیم مس کرمان را یدک می‌کشند باید واقعا در جای خود هواداری و جای خود نقدهای خود را مطرح کنند و اینکه از ابتدای بازی شرایط را برای تیم سخت کنند خیلی درست نبوده است هرچند بازهم تاکید می‌کنم اکثریت هواداران مس تیم خود را دوست دارند و در بازی‌های این فصل در کنار ما بودند.

وی با بیان اینکه کرمانی‌ها در این فصل باید بیشتر هوای تیم خود را داشته باشند گفت: احمد نخعی مربی بسیار خوبی است که در صورت فراهم بودن فضای کاری برای وی می‌تواند خیلی سریع به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کند و در فوتبال ایران مطرح شود. من فکر می‌کنم کرمانی‌ها در این فصل باید بیشتر هوای تیم خود را داشته باشند تا این مربی کرمانی به همراه تیم مس کرمان به جایگاهی که در فوتبال ایران مستحق آن هستند برسند.


دوشنبه 29 آبان ماه 1396 ساعت 08:49
درود بر علیزاده به امید اینکه بازی عالی در برابر بادران داشته باشه
دوشنبه 29 آبان ماه 1396 ساعت 08:49
درود بر علیزاده به امید اینکه بازی عالی در برابر بادران داشته باشه
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا