شماره‌ی خبر : ‌2367 | تعداد بازدید : 3716
یکشنبه 28 آبان ماه 1396 ساعت 19:52

عباس محمدی، کاپیتان اسبق مس کرمان:آرزوی من سرمربیگری یک کرمانی در مس بود که محقق شد

آرزوی ما این بود که از مربیان بومی روی نیمکت مس استفاده شود که امسال این موضوع تحقق پیدا کرد و ما همیشه به دنبال این مهم بوده‌ایم و الان حمایت بیشتری می‌کنیم.

عباس محمدی، کاپیتان اسبق مس کرمان:آرزوی من سرمربیگری یک کرمانی در مس بود که محقق شد

کاپیتان اسبق مس کرمان پیرامون حواشی اخیر تیم مس گفت: از مسئولین مس می‌خواهم با قدرت جلوی حاشیه‌سازان در بازی با ماشین سازی تبریز را بگیرند که فشار از روی کادر فنی و بازیکنان برداشته شود.

عباس محمدی سنگربان و کاپیتان اسبق مس کرمان که سابقه بازی در تیم ملی را دارد. اوهمراه با سپاهان اصفهان در سال 2007 نایب قهرمان آسیا شد و در تیم‌های دیگری نظیر تراکتور سازی نیز بازی کرده است. محمدی در زمان صعود مس کرمان در سال 85 به لیگ برتر سنگربان این تیم بود  که حالا در گفت‌وگو با برنا به مسائل اخیر مس کرمان پرداخته است. این گفت‌وگو در ادامه می‌آید:

**برای شروع نظرتان را در مورد کادرفنی مس کرمان و نتایج کسب شده توسط این تیم بگویید.

ما در استان کرمان هم در بحث بازیکن، هم مربی و هم مدیر اگر به مهره‌های خودمان تکیه کنیم و افرادی که در شهر واستان خودمان داریم به نظر من چیزی از بازیکنان و مربیان دیگر کم ندارند. هربازیکنی که از کرمان در تیم‌های بزرگ کشور رفته، بسیار موفق‌تر از بازیکنان سایر تیم‌ها ظاهر شده‌اند. ما کرمانی‌ها نشان داده‌ایم که همیشه در تیم ملی و و هم در تیم‌های باشگاهی حرف برای گفتن داشته‌ایم. بکارگیری مربیان بومی در تیم‌های باشگاه مس باعث می‌شود سرمایه این باشگاه هدر نرود. از مسئولین همیشه خواهش کرده‌ام، به بچه‌های خود کرمان در تیم‌های کرمانی تا آن جا که می‌شود بها دهند چون لیاقتش و شایستگی‌اش دارند. این همه سال است که به مربیان غیربومی و بازیکنان بومی فرصت داده شد مگر چه اتفاقی افتاد!؟ هر زمان در تیم درصد حضور بومی‌ها بالاتر بود، تیم همدلی‌اش بیشتر بود و نتایج بهتری هم می‌گرفت. آرزوی ما این بود که از مربیان بومی روی نیمکت مس استفاده شود که امسال این موضوع تحقق پیدا کرد و ما همیشه به دنبال این مهم بوده‌ایم و الان حمایت بیشتری می‌کنیم. از مردم خواه شدارم که حمایت کنند و مسئولین باشگاه هم تا آن جا که ممکن است، حواشی تیم را جمع کنند و اجازه ندهند فشار روی کادر فنی و بازیکنان باشد که نتایج تیم بهتر شود. من پیگیر بازی‌های مس کرمان هستم و با برد تیم خوشحال می‌شوم و هفته‌ام ساخته می‌شود و با باخت هم ناراحت. دوست دارم این تیم به لیگ برتر بیاید. من مطمئنم که اگر از همین رویه‌ای که پیش گرفته شده، حمایت شود انشاالله به لیگ برتر راه پیدا می‌کنیم.

**اخیرا مدیرعامل صنایع مس ایران طی پیامی که از طریق مشاور ارشدش به هیئت مدیره ارسال کرد، خواستار تلاش برای صعود مس کرمان به لیگ برتر شد، فکر می‌کنید برای تحقق این مهم چه برنامه‌ای  باید در دستور کار قرار گیرد؟

همه باید دست به دست هم دهند تا یک تیم نتیجه بگیرد. مطمئنم که اگر همه همدل شوند، تیم نتیجه می‌گیرد و اگر این وسط کسی به فکر منافع خودش باشد، فکر نمی‌کنم اتفاقی رخ دهد. حالا چه هوادار، چه بازیکن، چه مربی و چه مدیر باشد. حضور صنعت مس در لیگ برتر به نفع همه است. باید از کادر فنی بومی مس حمایت شود و این که عده‌ای دوست ندارند این تیم نتیجه بگیرد چون در عرصه کار نیستند باید جلویش گرفته شود و با این حرکت برخورد شود.

**عده‌ای انگشت شمار به دنبال گره زدن فوتبال با نام اشخاصی است که در حال حاضر هیچ ارتباطی با باشگاه مس ندارند، نظرتان در این خصوص چیست؟

سیاست از فوتبال جداست و اصلا نباید سیاست وارد فوتبال شود. عده‌ای با این کارها از بعضی‌ها جا می‌خواهند کمک بگیرند تا به اهداف خودشان برسند وگرنه فوتبال یک ورزش است. مردم می‌دانند که قصد و نیت عده‌ای از چنین کارهایی چیست و معتقدم بهایی به این مسائل نمی‌دهند.

**صحبت پایانی...

به عنوان یک فرد کوچکی از جامعه فوتبال کرمان، همیشه دوست داشتم این تیم در لیگ برتر باشد و کرمان باید یک تیم در لیگ برتر داشته باشد.  از مردم و هوادارن خواهش می‌کنم که به فکر ساختن روزهای خوبی برای خودشان و تیم مس کرمان باشند و به وارد مسائل حاشیه‌ای نشوند. از مسئولین مس می‌خواهم با قدرت جلوی حاشیه‌سازان را بگیرند که فشار از روی کادر فنی و بازیکنان برداشته شود. کادر فنی مس، کادر توانمندی است که همه از دوستان خوب من هستند و باید با قدرت کارشان را انجام دهند و جلو بروند و فکرشان روی مسائل فنی متمرکز کند. معتقدم مس کرمان آینده خوبی دارد.


هوادار مس
0
10
یکشنبه 28 آبان ماه 1396 ساعت 20:53
درود به شرفت. کسانی که ادعای غیرت و تعصب برای مس دارند کلی به تیم ضربه میزنن، اونوقت عباس اقا که ادعا نداره ولی محبوب قبل هاست اینحوری پشت تیمه.واقعا دم باشگاه گرم که دست شماها را رو کرد
سه‌شنبه 30 آبان ماه 1396 ساعت 08:38
ایول به اقا عباس . همون زمان هم فقط ایشان جلوی برخی تو تیم برای بومی ها چانه زنی میکرد کاپیتان فقط محمدی
شنبه 29 تیر ماه 1398 ساعت 15:42
و اینک پس از 2 سال از این خبر مربی دروازبانهای مس شد
سه‌شنبه 17 فروردین ماه 1400 ساعت 01:50
انشاالله که‌ آقای عباس محمدی که حق آب و گل در این تیم را دارد و باعث افتخار مردم‌کرمان و این تیم هر زمان بوده است حق سر مربیگری این تیم را دارد و شایستگی .
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا