شماره‌ی خبر : ‌2371 | تعداد بازدید : 811
دوشنبه 29 آبان ماه 1396 ساعت 10:16

پیامدهای یک پیام مهم از مدیرعامل شرکت مس/فرمان صعود و پیام ما

حالا که شرکت مس صریحا از اتفاق بزرگ برای تیم فوتبال مس حمایت می‌کند، باید دید در خود شهر کرمان و همه‌ی نهادهای پیرامونی تیم فوتبال مس که صعود به لیگ برتر همه‌ی آن‌ها را منتفع می‌کند، تا چه اندازه حول این پیام برای موفقیت تیم مس پیمان می‌بندند.

پیامدهای یک پیام مهم از مدیرعامل شرکت مس/فرمان صعود و پیام ما

فارغ از همه‌ی حاشیه‌ها و هیاهویی که هفته‌ی گذشته اطراف باشگاه مس کرمان شکل گرفت که سبب شد باشگاه مس نیز پیرامون این موضوع در گزارش‌های مفصل خود، در جهت روشنگری افکار عمومی، با دلایل روشن،پیرامون عوامل این جریان واکنش نشان دهد، اتفاق به مراتب مهم‌تری برای باشگاه مس کرمان رخ داده بود.

این اتفاق مهم پیام روشن و صریح مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران برای صعود تیم فوتبال مس به لیگ برتر بود که شرح این پیام در خبرهای گذشته منتشر شده بود.

کرمانی‌ها تا همین امروز هم حمایت همه‌جانبه و با برنامه‌ی شرکت ملی صنایع مس را از برنامه‌های باشگاه مس در شهر خود را درک کرده بودند اما امروز با وجود این پیام، کرمانی‌ها با انگیزه‌ای دو چندان اهداف خود را برای رسیدن ترسیم می‌کنند.

تیم فوتبال مس کرمان با وجود نوسانات نتایجی که در همین فصل داشته است، با کادر بومی و پرانگیزه‌ی خود و تیم جوان و یک دستش، ثابت کرده است که می‌تواند محل امیدواری برای موفقیت در این فصل باشد.

این تیم هرچند بنا به اتفاقات فوتبالی شاید در برخی دیدارها نتوانست بهره‌ی کامل را از تلاش خود ببرد تا امروز در جایگاه واقعی خود در جدول باشد، اما تلاش صادقانه‌ی این تیم و انگیزه‌های بالایش سبب شده است که کرمانی‌ها شاید بیشتر از همیشه به آینده و بازی‌های پیش روی تیم احمد نخعی و شاگردانش امیدوار باشند.

پیام مدیرعامل شرکت مس که حاوی حمایت تمام قد این شرکت از صعود تیم فوتبال مس کرمان را در خود داشت، شاید به مثابه یک پیمان همگانی برای تمام کرمانی‌ها تعبیر شود...

حالا که شرکت مس صریحا از اتفاق بزرگ برای تیم فوتبال مس حمایت می‌کند، باید دید در خود شهر کرمان و همه‌ی نهادهای پیرامونی تیم فوتبال مس که صعود به لیگ برتر همه‌ی آن‌ها را منتفع می‌کند، تا چه اندازه حول این پیام برای موفقیت تیم مس پیمان می‌بندند.

هرچند حمایت همه جانبه‌ی شرکت مس می‌تواند رکن اساسی و اصیل موفقیت تیم فوتبال مس در لیگ یک باشد اما شرط کافی نیست و حالا که شرکت مس پیام واضح خود را در این زمینه ابلاغ کرده است باید دید پیام‌های سایر نهادهای تاثیرگذار در کرمان در رابطه با صعود مس، در عمل چگونه است.

شرکت مس قطعا حمایت‌های لازم و پشتیبانی اساسی را از تیم فوتبال مس برای صعود به لیگ برتر انجام خواهد داد همانطور که این پیام آن را واضح و روشن ساخت و حالا باید در ادامه دید پیام نهادهای مهم از هیات فوتبال گرفته تا اداره‌ی ورزش و جوانان، استانداری، نمایندگان مجلس، صداوسیما، نیروی‌انتظامی، رسانه‌ها، شهرداری و در نهایت همه‌ی هواداران خونگرم و همراه مس در این زمینه چگونه خواهد بود.

صعود تیم فوتبال مس همانطور که تنها یک نهاد را منتفع نخواهد کرد و برای کل کرمان عزیز سودبخش خواهد بود، با حضور پیگیر صرف یک نهاد نیز به آسانی در دسترس نخواهد گرفت و حالا باید دید با حضور پیگیر شرکت مس در این زمینه، در خود شهر کرمان تا چه اندازه برای این صعود اتحاد و همدلی خواهیم داشت و تیم فوتبال مس را از سمت خود کرمان به طرف صعود به لیگ برتر خواهیم کشاند.

 


دوشنبه 29 آبان ماه 1396 ساعت 19:43
باسلام.وتشکر از شما مهندس عزیز.خواهش ما هواداران وطرفداران تیم مس بزرگ از کلیه نهادها ارگانآ ومسولین محترم استان این است عزیزان شمارا بخدا کمک کنید این تیم سعود کنه.والله قسم ب نفع همه است.دیدگاه همه را نسبت ب استان تغییر میده.یاعلی....
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا