شماره‌ی خبر : ‌2511 | تعداد بازدید : 1946
شنبه 23 دی ماه 1396 ساعت 13:11

صحبت‌های مدیر عامل شرکت مس پیرامون ورزش در حاشیه جشن قهرمانی فوتسال مس

قطعا شرکت مس بر اساس هزینه کردهایی که در بخش ورزش انجام می‌دهد به دنبال موفقیت تیم‌های مس می‌باشد اما نگاه ما به نتیجه نگاهی حرفه‌ای و پایدار است. ما هرگز نتایج و موفقیت‌های مقطعی را نمی خواهیم

صحبت‌های مدیر عامل شرکت مس پیرامون ورزش در حاشیه جشن قهرمانی فوتسال مس

مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران قهرمانی تیم فوتسال مس سونگون را یکی از افتخارات بزرگ ورزشی مس برشمرد و این قهرمانی را به تمامی خانواده‌ی شرکت مس و جامعه‌ی ورزش آن و همچنین مردم آذربایجان به خصوص مردم مناطق ورزقان و سونگون تبریک گفت.

احمد مرادعلیزاده در حاشیه مراسم جشن قهرمانی تیم فوتسال مس سونگون در رابطه با سیاست‌های کلی شرکت مس در رابطه با سرمایه‌گذاری در ورزش گفت: ما به ورزش به عنوان یکی از مهمترین ابزارها برای تاثیرگذاری مثبت برروی مسائل اجتماعی و فرهنگی مناطق تحت فعالیت مس نگاه می‌کنیم و درصدد هستیم با استفاده از پتانسیل‌های بومی و محلی این مناطق، از طریق ورزش بررروی این موضوعات اثرگذار باشیم.

وی افزود: برای کسب موفقیت‌هایی از این دست که امروز شاهد آن هستیم برنامه ریزی‌های اصولی انجام گرفته است و کادر مدیریتی باشگاه مس سونگون با استفاده از نیروهای بومی این مناطق و همچنین استفاده بسیار مفید از سایر پتانسیل‌هایی که در اختیار داشت، موجبات کسب این قهرمانی را فراهم نمود.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس با اشاره به نتایج سایرتیم‌های باشگاه‌های مس گفت: قطعا شرکت مس بر اساس هزینه کردهایی که در بخش ورزش انجام می‌دهد به دنبال موفقیت تیم‌های مس می‌باشد اما نگاه ما به نتیجه نگاهی حرفه‌ای و پایدار است. ما هرگز نتایج و موفقیت‌های مقطعی را نمی خواهیم و معتقدیم اگر قرار بر موفقیت می‌باشد باید اولا با اصول اخلاقی کسب شده باشد و در ثانی ماندگار و با دوام باشد. ازهمین روست که همین تیم فوتسال با برنامه‌ریزی سه ساله‌ای که در باشگاه خود داشت به موفقیت رسید.

وی در این زمینه ادامه داد: شاید امروز تیم‌های تخصصی فوتبال ما در کرمان و یا رفسنجان هنوز به نتیجه‌ای که مد نظر ما و هوادارانشان هست دست پیدا نکرده باشند اما مطابق گزارش‌هایی که دریافت می‌کنیم برنامه‌های اصولی و حرفه‌ای گری برای باشگاه‌داری در آن‌ها در حال اجراست و این بستر لازم را برای موفقیت‌های ماندگار فراهم می‌کند. همچنین رویکرد در این باشگاه‌ها نیز به سمت استفاده از پتانسیل‌های بومی متوجه شده است که در کادر فنی این تیم‌ها شاهد بودیم و این یکی دیگر از اهداف ما در ورزش مس می‌باشد و همه‌ی این‌ها نشان می‌دهد که با فراهم شدن زمینه‌ی درست باشگاه‌داری در این مناطق، می توانیم از سال‌های آتی نیز شاهد موفقیت‌های ماندگار وکسب نتایج مدنظر در این باشگاه‌ها از راه‌های اصولی خود باشیم و ما هیچگاه برای صرف نتیجه‌گرایی در ورزش آن هم از طرق غیر اخلاقی و زودگذر عجله نداریم.

مهندس مرادعلیزاده شاکله‌ی کلی مدیریت‌ در باشگاه‌های ورزشی مس را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با فرصت و حمایتی که در اختیارتمامی هیات مدیره‌های باشگاه‌های ورزش مس در سراسر ایران قرار گرفته است،  خوشبختانه این باشگاه‌ها از نظر دیدگاه مدیریتی رفته رفته به سمت حرفه‌ای گری حرکت می‌کنند و ما شاهد تفاوت اساسی در زمینه دیدگاه مدیریت ورزش در مس نسبت به سال‌های گذشته هستیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر سرمایه‌گذاری شرکت مس در بحث ورزش گفت: بر اساس مصوبه‌ی قانونی که از مجمع شرکت مس دریافت می‌شود هر ساله بخشی از درآمدهای شرکت مس به بحث ورزش همگانی و حرفه‌ای اختصاص داده می‌شود و ما بر اساس سیاست‌هایی که برای ورزش مس داریم، باشگاه‌هایی را به صورت محور مشخص کرده‌ایم که نه تنها دیدگاه استانی نسبت به آن‌ها وجود دارد که نگاه ملی به آن‌ها هست و این باشگاه‌ها تثبیت شده می‌باشند.

مدیرعامل شرکت مس در رابطه با بودجه‌ی اختصاص یافته این شرکت به بحث ورزش در سال‌های اخیر گفت: ما به دلیل بحث‌های اقتصادی که در کل کشور از سال 92 حاکم بود، بحث افزایش بودجه را برای ورزش و یا اقدامات فرهنگی مس نداشتیم اما با یک رقم ثابت اما معقول در این زمینه اقدام کردیم و در همین سال‌ها به دلیل برنامه‌ریزی‌های خوبی که انجام گرفته است، در بسیاری از رشته‌های ورزشی و همچنین اقدامات فرهنگی بهترین نتایج با هزینه کردهای معقول، حاصل شده است که قهرمانی تیم فوتسال مس یکی از آن‌ها بوده است.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو