شماره‌ی خبر : ‌2519 | تعداد بازدید : 1582
یکشنبه 24 دی ماه 1396 ساعت 16:51

خونه به خونه 2-1 مس/ دنده عقب مس در دور برگشت

تیم فوتبال مس کرمان با قبول دومین شکست خود در دومین بازی دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته اول کشور، نیم فصل دوم رقابت‌های این فصل را با ناامید کننده‌ترین شکل ممکن آغاز کرد.

خونه به خونه 2-1 مس/ دنده عقب مس در دور برگشت

تیم فوتبال مس کرمان با قبول دومین شکست خود در دومین بازی دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته اول کشور، نیم فصل دوم رقابت‌های این فصل را با ناامید کننده‌ترین شکل ممکن آغاز کرد.

درهفته‌ی نوزدهم رقابت‌های لیگ دسته یک کشور، تیم فوتبال مس در بابل میهمان تیم خونه به خونه بود که احمد نخعی تیم خود را با ترکیب رضا حیدرى/فرهاد سالاری /على علیزاده/سیداحمداهى /محمودمطلق نژاد/کیانوش میرزایى /حسین حیدرى /احمدحسن زاده /محمدسلیمان علیزاده/مقداد اکبرخواه/رامتین سلیمان زاده به میدان فرستاد.

در حالی که مسی‌ها به شدت امیدوار بودند در این بازی با عدم تکرار اشتباهات فردی موفق شوند جبران شکست خانگی نلخ هفته‌ی قبل خود را انجام دهند، اما در دقیقه‌ی 4 بازی با اشتباه دروازه‌بان مس، این تیم به راحتی هرچه تمام‌تر گل اول بازی را پذیرفت.

بعد از این گل بازیکنان مس شیرازه خود را از دست نداند و فشار خوبی را به دروازه حریف وارد کردند تا به سرعت این گل را جبران کنند.

در دقایق 15 و 20 مس می‌توانست گل تساوی خود را برروی موقعیت‌های خیلی خوبی که نصیبش شد به ثمر برساند که موفق به این کار نشد.

اما در دقیقه‌ی 22 بازی احمد حسن‌زاده موفق شد با استفاده از اشتباه دروازه‌بان میزبان نهایت استفاده را ببرد و کار را در نیمه‌ی اول به تساوی بکشاند.

بعد از این گل دقایقی مس کرمان بربازی مسلط بود و حتی می‌توانست گل برتری خود را هم به ثمر برساند هرچند که در ده دقیقه‌ی پایانی نیمه‌ی اول بازهم توپ و میدان دست میزبان بود اما در نهایت بازی در نیمه‌ی اول با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

در نیمه‌ی دوم بازی پایاپای شروع شد و تیم خونه به خونه به عنوان میزبان بازی بیشتر در زمین مس جولان می‌داد و در مقابل مسی‌ها نیز برروی چند ضد حمله دروازه‌ی حریف را تهدید کردند.

اما با نزدیک شدن بازی به دقایق پایانی بازیکنان مس یا به دلیل ترس از باخت و یا افت توان بدنی بیشتر تحت تاثیر بازی حریف خود قرار گرفتند وخوش شانس بودند که موقعیت تک به تک بازیکنان میزبان در بین کندی مدافعان مس با بی دقتی آن‌ها تبدیل به گل نشد.

تعویض‌های مس که یاسر فیضی را به جای اکبرخواه و غلامرضاپور را به جای مطلق‌زاده به زمین فرستاد نتوانست در خط حمله، مس را با تحرک بیشتری مواجه کند و در مقابل برروی حملات جسته و گریخته‌ی میزبان، مس در کارهای دفاعی صلابت لازم را نشان نمی‌داد.

در نهایت در دقیقه‌ی 82 بازی بازهم مهاجم خونه به خونه در موقعیت تک به تک با دروازه‌ی مس قرار گرفت و این بار دیگر بی‌دقتی بازیکن حریف شامل حال مسی‌ها نشد و کاظمی دروازه‌ی مس را در بدترین دقایق ممکن باز کرد.

در دقایق پایانی مس بازهم چند حمله‌ی احساسی برروی دروازه‌ی حریف انجام داد اما نتوانست از باخت دیگر خود در این فاصله پیشگری کند تا با قبول این شکست مس یک پله در جدول سقوط کند و فاصله امتیازی خود را با یک دنده عقب وحشتناک در نیم فصل دوم با صدر جدول به عدد 15 برساند.


یکشنبه 24 دی ماه 1396 ساعت 17:29
هزارباردگه هم میگم مس اینجوری هیچوقت لیگ برترنمیره.فقط حرص هواداررودرمیاره
یکشنبه 24 دی ماه 1396 ساعت 19:24
بدترین شروع ممکن برای تیم مس که کم کم هوادارو داره ناامید میکنه و دوباره باید به سال بعد نگاه داشته باشیم تا بتواند به لیگ برتر صعود کند
حمید محمدی
0
6
یکشنبه 24 دی ماه 1396 ساعت 19:25
سلام واقعا برای تیم بزرگی مثل مس متاسفم که هر چی باید بهتر بشه روز به روز به عقب بر میگرده
یکشنبه 24 دی ماه 1396 ساعت 19:45
آیا همچنان اعتقاد به نخعی منطقی است؟ تیم هیچ برنامه ای در زمین ندارد افت شدید بدنی در ٣٠ دقیقه پایانی در کنار تعویضهای بی اثر و سردرگمی بازیکنان از تیم مس یک تیم در حد لیگ دو ساخته است باید تاسف خورد که یک سال دیگر فرصت مس برای صعود از دست رفت فرصتی که از دست رفتنش قبل از شروع فصل قابل پیش بینی بود چکار کردیم تیم را نابود کردیم ما به خودمان میبازیم به تصمیمات بسته و قیاسهای غلط و به خوش باوریهامان ....تا اندکی زمان مانده بیدار شویم و حداقل به فکر بازیهای زیبا و رتبه ای شایسته باشیم خودمان را گول نزنیم و از نخعی در حد پتانسیلش استفاده کنیم
یکشنبه 24 دی ماه 1396 ساعت 22:12
اگه آقای نخعی تیمو ببره لیگ برتر مایه فخر کرمان و کل طرفدارانه.ولی نمیتونا تیم بی برنامه ااست.با این همه حمایتی ک شرکت مس کرد این بود خریدها!!؟بابا خرج کنید خرج مگه از کی کم میشه!!!!؟؟؟
یکشنبه 24 دی ماه 1396 ساعت 22:26
دیگه خسته شدیم از این تیم و مسئولین محترم فقط شعار میدن،سایت باشگاه هم خیلی امیدوراه مثل آقای نخعی،همین الان تیم منحل کنین خیالتون راحت بشه
یکشنبه 24 دی ماه 1396 ساعت 22:29
دوباره بگین بازی بعدی همین طوری هوادارن سرگرم کنین...افرین مدیریت مس
دوشنبه 25 دی ماه 1396 ساعت 01:00
1. مشکل مس از آخرای نیم فصل اول شروع شده و تنها منحصر به نیم فصل دوم نیست که دارید تقلیلش میدین!!!... 2. زمان یه بنده خدایی از مربی بومی، مربی بومی گفتن برای سرپوش گذاشتن روی تمام گندکاری ها استفاده کردن... از اون جا که کرمان توی همه چیز عقبه، موجش یه 10 سالی دیرتر به کرمان رسیده!!! ... نه که مربی غیر کرمانی که شما میارین بخواد گلی به سرمون بزنه اما مربی کرمانی که حداکثر تجربه ش لیگ دسته 3 هست واقعا میتونست مس رو لیگ برتری کنه به نظرتون؟ .. واقعا اینها تزهای مدیریتیتون هستن؟!؟ ... خودتون رو با رشت و انزلی مقایسه می کنین که فوتبال توشون به اندازه ی کل ورزشدر استان کرمان سابقه داره؟!!؟ 3. این تیم به این سال و ماه ها لیگ برتری نمیشه... همون موقع که سقوط کرد هم این موضوع معلوم بود.... تا زمانی که فرهنگ وارد کرمان نشه و مدیر توانایی که همه باهاش کنار بیان کار رو در دست نگیره اوضاع هر سال بدتر هم میشه.... سال اول، دوم شدیم..سال بعد هفتم، سال سوم هشتم و احتمالا امسال برای نیفتادن باید بجنگیم. 4. مس کرمان بر خلاف ادعاهاش نه در تیم های دیگه ش نتیجه گرفته و نه در پایه سازی موفق بوده...بنابراین مشکلات شدید مدیریتی رو که صرفا هم مربوط به دوره ی آقای مسعودزاده نمیشه توجیه نکنید لطفا.
دوشنبه 25 دی ماه 1396 ساعت 09:22
درووووووووووووووود(خخخخخخخخ) مس همیشه بازنده مقابل خونه به خونه!!! مرحبا به غیرتتون خداحـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــافظ لیگ برتر
دوشنبه 25 دی ماه 1396 ساعت 09:49
خسته نباشید به امید موفقیتهای پی درپی وصعود به لیگ دسته دو
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا