شماره‌ی خبر : ‌2524 | تعداد بازدید : 2518
سه‌شنبه 26 دی ماه 1396 ساعت 15:20

نخعی:در بابل حق ما شکست نبود/از شرمندگی هواداران خارج می‌شویم

پس از دریافت گل نمایش بسیار خوبی داشتیم و خیلی زود گل دریافتی را جبران کردیم و بعد از گل تساوی آنقدر خوب بودیم که حتی می‌توانستیم گل دوم را هم بزنیم.

نخعی:در بابل حق ما شکست نبود/از شرمندگی هواداران خارج می‌شویم

احمد نخعی با تاسف زیاد از شکست تیمش در بازی این هفته برابر تیم خونه به خونه بابل یاد می‌کند و می‌گوید که تیم او به هیچ وجه در این بازی سزاوار باخت نبود.

نخعی در رابطه با این بازی می‌گوید: ما برای جبران شکست هفته‌ی قبل با تمام انگیزه به زمین رفتیم اما برروی یک اشتباه فردی در دقیقه یک گل خوردیم و به نوعی تمرکز تیم ما کاملا بهم ریخت.

سرمربی مس افزود: البته اصلا نمی‌خواهم این اشتباه فردی را عامل باخت تیم خود بدانم چراکه بهرشکل فوتبال است و این اشتباهات در آن رقم می‌خورد و بهرشکل بارندگی قبل از بازی در بابل نیز سبب می‌شد که درصد اشتباه هر فردی در زمین بالاتر رود.

وی ادامه داد: پس از دریافت گل نمایش بسیار خوبی داشتیم و خیلی زود گل دریافتی را جبران کردیم و بعد از گل تساوی آنقدر خوب بودیم که حتی می‌توانستیم گل دوم را هم بزنیم.

نخعی با بیان اینکه حریف هیچ برتری محسوسی نسبت به مس در این بازی نداشت افزود: در این بازی به هیچ عنوان سزاوار باخت نبودیم و گل دوم را هم برروی یک اشتباه در دقایق پایانی خوردیم که البته بازی سنگین در زمین حریف تیم ما را به نوعی در برابر این اشتباهات آسیب‌پذیر می‌کرد ولی شاید اگر در بازی با شهرداری تبریز درکرمان بازنده نبودیم در این بازی استرس کمتری می‌داشتیم و می‌توانستیم با اشتباهات کمتر با دست پر از زمین خارج شویم.

سرمربی مس پیرامون ناراحتی هواداران تیم از نتایج اخیر این تیم گفت: هیچ چیز به اندازه ناراحتی هواداران ما برای مجموعه‌ی تیم ما گزنده‌تر نیست. در این بازی هم شرمنده‌ی هواداران شدیم اما بچه‌های ما در این بازی برای جبران شکست بازی با شهرداری با تمام شرف خود جنگیدند. من به این تیم ایمان دارم و مطمئنم که این بازیکنان می‌توانند در هفته‌های آتی از شرمندگی هوادارانمان حارج شوند. بازهم از هواداران تیم مس و مردم کرمان از اینکه در این بازی نتوانستیم با پیروزی آن‌ها را دلشاد کنیم عذرخواهی می‌کنم ولی مطمئن باشید بنای ما به تداوم عذرخواهی زبانی نیست و در زمین مسابقه جبران این دو شکست را خواهیم کرد.


سه‌شنبه 26 دی ماه 1396 ساعت 18:03
بعدازهربازی فقط میادعذرخواهی میکنه.دسته دوسقوط نکنیم صلوات.....
چهارشنبه 27 دی ماه 1396 ساعت 02:12
ادمین جان بعضی وقتا میزنی به خاکی ها... این دومین کامنتمه حواست هست!؟ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ هم این نظر شما و هم نظر قبلی شما شخصا برای سرمربی مس کرمان ارسال گردیده شد وعدم انتشار عمومی برخی نظرات قطعا در جهت حفظ منافع تیم می باشد ولی به طورقطع ویقین از نکات مثبت آن ها استفاده خواهد شد.
:: پاسخ خوانندگان به این نظر ::
1) مهران  1396/10/27 ساعت 19:14
هرچندبه نظرم مطالبی که بنده عنوان کردم در تضاد با منافع باشگاه نبود اما به هر حال ممنون از توضیحاتتون...
چهارشنبه 27 دی ماه 1396 ساعت 13:12
باسلام خدمت آقای سرمربی.همینک میاین ولذرخواهی میکنید خیلی چیز خوبیه.ولی همشهری عزیز چیزی ک هوادار این تیم رو راضی میکند سعود است سعود......اگه این توانایی رو در خودت میبینی بمون وگرنه بیش از این خودت رو مدیون دل هوادار چنصد هزاری این تیم نکن.باتشکر..
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو