شماره‌ی خبر : ‌2694 | تعداد بازدید : 2202
شنبه 26 اسفند ماه 1396 ساعت 21:40

صبا قم0-2مس کرمان/سکه سه امتیازی مس پای هفت سین

تیم فوتبال مس کرمان در هفته‌ی بیست هشتم رقابت‌های لیگ یک کشور در ورزشگاه شهید حیدریان قم میهمان تیم صبا بود که با دوگل شاهرخ غلامرضاپور و سجاد فیضی این بازی را دو بر صفر برنده شد.

صبا قم0-2مس کرمان/سکه سه امتیازی مس پای هفت سین

تیم فوتبال مس کرمان آخرین بازی سال 96 خود را در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور با پیروزی شیرین خارج از خانه پشت سر گذاشت تا عیدی خود به هوادارانش را بعد از پیروزی هفته‌ی قبل در ال‌مسینو کامل کند.

تیم فوتبال مس کرمان در هفته‌ی بیست هشتم رقابت‌های لیگ یک کشور در ورزشگاه شهید حیدریان قم میهمان تیم صبا بود که با دوگل شاهرخ غلامرضاپور و سجاد فیضی این بازی را دو بر صفر برنده شد. 

دارکو سرمربی مس کرمان تیم خود را با ترکیب حمید عرفانی، احمد آهی، میلاد باقری، علیرضا علیزاده، فرهاد سالاری، نعمت بخشی‌پور، محمود مطلق‌زاده، مهدی تیکدری، کیانوش میرزایی، احمد حسن‌زاده و یاسر فیضی به زمین فرستاد.

تیم مس که در شرایط کاملا نرمال روحی و فنی به سر می‌برد با شروع بازی ابتکار عمل را در دست گرفت و بازی خود را به حریف دیکته کرد.

از همان شروع بازی مشخص بود که مس برای رسیدن به سه امتیاز این بازی هجومی کار خواهد کرد و شوت حسن‌زاده در دقیقه‌ی 19 شروع حملات جدی مس در این بازی بود.

مس در نیمه‌ی اول مزد حملات خود را دریافت نکرد و توپِ‌های مطلق‌زاده در دقیقه‌ی 31،میلاد باقری در دقیقه‌ی 32 و فیضی در دقیقه‌ی 44 نتوانست برای مس تبدیل به گل شود تا دو تیم نیمه‌ی اول را با تساوی بدون گل تمام کنند.

با شروع نیمه‌ی دوم این تیم میزبان بود که در دقایق ابتدایی این نیمه درصدد بود کورسوهای امید خود را برای بقا بیشتر کند و سه موقعیت خطرناک در دقایق 50 و 54 برروی دروازه مس خلق کرد که یک ضربه به اوت و موقعیت دیگر با دفع عرفانی همراه شد.

اما از دقیقه‌ی 60 به بعد مجددا توپ خانه مس در این بازی روشن شد و با انواع و اقسام حرکات آهنگ دروازه‌ی تیم صبا را در پیش گرفته بود.

در حالی که عمق دفاع تیم صبا بسیار آسیب‌پذیر نشان می‌داد تیم مس این ناحیه را مورد هدف قرار داد و در دقیقه‌ی 58 عجله حسن‌زاده موقعیت تک به تک او را تبدیل به گل نساخت. در دقیقه‌ی 60 نیز کیانوش میرزایی پاس کات بک عالی فیضی را به بیرون زد.

فشار حملات سنگین مس برروی دروازه‌ی صبا ادامه داشت و در دقیقه‌ی 67 کیانوش میرزایی یک موقعیت تک به تک دیگر را از دست داد.

دارکو در این دقایق دو تعویض انجام داد و محمد علیزاده را به جای علیرضا علیزاده و شاهرخ علامرضاپور را به جای مهدی تیکدری به زمین فرستاد.

در حالی که حملات مس یک به یک در برابر دروازه‌ی این تیم بی‌ثمر می‌ماند وموقعیت‌های گل اینتیم نظیر شوت  دیدنی علیزاده وسوپر واکنش دروازه‌بان صبا بی‌نتیجه می‌ماند،سرانجام تعویض مس در دقیقه‌ی 76 به ثمر نشست و شاهرخ غلامرضاپور سرانجام حملات پردامنه مس را تبدیل به گل کرد.

پاس در عمق عالی احمد حسن‌زاده این بار غلامرضاپور را در موقعیت تک به تک قرار داد تا این بازیکن با خونسردی و دقتی کامل گل اول مس را به ثمر برساند.

در حالی که بعد از این گل احسان پورشیخعلی جای محمود مطلق‌زاده را برای مس در زمین گرفته بود،تیم مس با گل اول خود با آرامش بیشتری بر بازی مسلط شد.

مس حتی بعد از گل اول خود نیز پا پس نکشید و فشار حملات خود را ادامه داد تا در دقیقه‌ی 90 به گل دوم خود هم دست پیدا کند.

بازهم احمد حسن‌زاده در نقش گلساز ظاهر شد و با سانتری دیدنی یاسر فیضی را در موقعیت گل قرار داد تا این بازیکن با ضربه‌ای سری دیدنی گل دوم مس را در این بازی به ثمر برساند و خیال کرمانی‌ها را از سه امتیاز راحت کند.

مس که در این بازی بی‌خیال دروازه صبا نمی‌شد یک دقیقه‌ی بعد گل سوم را هم می‌توانست به ثمر برساند که احسان پورشیخعلی در برابر دروازه‌ی خالی صبا توپ را به بیرون زد.

در نهایت همین دو گل حکم سه امتیاز شیرین خارج از خانه‌ی دیگر برای مس را داشت تا با این پیروزی 44 امتیازی شود و در حالی سال 96 را به پایان رساند که حالا با صدر جدول اختلاف ده امتیازی و با رده‌ی دوم جدول اختلاف هشت امتیازی می‌بیند آن‌هم در حالی که شش هفته به پایان رقابت‌های این فصل زمان باقی است.

 


یکشنبه 27 اسفند ماه 1396 ساعت 14:06
تبریک به همه بابات این برد شیرین و دلچسب مطمینا با همین بازی و با این روحیه نفت رو هم در کرمان شکست میدیم
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا