شماره‌ی خبر : ‌2697 | تعداد بازدید : 630
یکشنبه 27 اسفند ماه 1396 ساعت 15:21

روند فوق‌العاده مس در هفته‌های اخیر/14 امتیاز از 7 بازی

مس در 7 بازی گذشته‌ی خود پس از تغییر و تحولات چهار پیروزی،دو تساوی و یک شکست را در کارنامه می‌بیند که شکست این تیم هم در قائمشهر و برابر نساجی با اشتباهات اثر گذار داوری در عدم اخراج مسلم بازیکن حریف در دقیقه‌ی 22 بازی ثبت شد.

روند فوق‌العاده مس در هفته‌های اخیر/14 امتیاز از 7 بازی

تیم فوتبال مس کرمان نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور را خیلی بد آغاز کرد و بعد از سه شکست برابر شهرداری تبریز و خونه به خونه و گل‌گهر سیرجان مجبور به تغییر در بدنه‌ی خود شد.

خوشبختانه تغییرات نتیجه‌ی مثبتی از خود بر جای گذاشت و بعد از شوک مدیریتی و کادر فنی، تیم فوتبال مس در 7 بازی قبلی خود میانگین دو امتیاز در هر بازی را کسب کرده است که روندی فوق‌العاده برای این تیم محسوب می‌شود.

مس در 7 بازی گذشته‌ی خود پس از تغییر و تحولات چهار پیروزی،دو تساوی و یک شکست را در کارنامه می‌بیند که شکست این تیم هم در قائمشهر و برابر نساجی با اشتباهات اثر گذار داوری در عدم اخراج مسلم بازیکن حریف در دقیقه‌ی 22 بازی ثبت شد. همچنین دو پیروزی مس برابر برق شیراز و صبا قم نیز در بازی‌های خارج از خانه حاصل شد.

البته هرچند این نتایج بعد از تغییر و تحولات نیمه‌ی بهمن ماه ثبت شده است اما به هیچ عنوان نباید منکر زحمات کادر مدیریتی و به خصوص کادر فنی سابق نیز شد چراکه بهرشکل تلاش آن‌ها در نتیجه‌ی نهایی عملکرد تیم مس کاملا مشهود خواهد بود.

با این وجود و امتیازهای با ارزشی که تیم مس در هفته‌های اخیر به حساب خود واریز کرده است، حالا با اختلاف امتیازی به عدد ده با صدر جدول و هشت با رده‌ی دوم جدول، با امیدهای بسیار بیشتری 6 بازی باقی مانده را دنبال می‌کند و بازی خانگی برابر تیم صدرنشین نفت مسجد سلیمان در هفته‌ی آینده‌ی بازی‌های لیگ یک، می‌تواند سرونشت و روند حرکتی تیم مس در سال 97 را با یک نغییر اساسی روبرو کند.   


دوشنبه 28 اسفند ماه 1396 ساعت 09:27
حیف امتیازهای از دست رفته , گذشته ها گذشته , پرتوان و با روحیه پیش به سوی آینده
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو