شماره‌ی خبر : ‌2744 | تعداد بازدید : 1023
دوشنبه 27 فروردین ماه 1397 ساعت 10:44

صحبت‌های عجیب و غریب برای بازی فجر و مس/چرا این بازی ناظر ویژه ندارد؟!!

تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر نسبت به انتخاب موعود بنیادی‌فر به عنوان داور بازی فجرسپاسی- مس کرمان شاکی بوده و بابت عدم حضور ناظر ویژه در این بازی نگران هستند.

صحبت‌های عجیب و غریب برای بازی فجر و مس/چرا این بازی ناظر ویژه ندارد؟!!

در حالی که جدال صعود به لیگ برتر بین چهار تیم بالای جدول لیگ یک به اوج حساسیت خود رسیده است، رقابت این تیم‌ها در خارج از زمین نیز ادامه دارد و رسانه‌های منتصب به این چهار تیم نیز به نوعی یکدیگر را به مسائل عجیب و غریب متهم می‌کنند.

روز گذشته یکی از رسانه‌ها (سایت خبری دی اسپرت)به تیمی اشاره کرد که به صورت دونه به دونه!! به بازیکنان تیم‌های حریف پول پیشنهاد می‌دهد تا برابرش کم کاری کنند....!! از سوی دیگر برخی رسانه‌ها نیز متقابلا به بازی این هفته‌ی سپاسی برابر مس اشاره کرده‌اند و صحبت‌های عجیب و غریبی را در رابطه با شرایط این بازی اعلام می‌کنند.

در یکی از این رسانه‌ها به داور بازی سپاسی و مس به شدت انتقاد شده است و از نبود ناظر ویژه برای این بازی گلایه کرده است.

در این مطلب پیرامون بازی سپاسی و مس می‌خوانیم: تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر نسبت به انتخاب موعود بنیادی‌فر به عنوان داور بازی فجرسپاسی- مس کرمان شاکی بوده و بابت عدم حضور ناظر ویژه در این بازی نگران هستند.

✔️به گزارش برنا؛ رقابت‌های لیگ یگ آزادگان هفته‌های پایانی خود را سپری می‌کند و تیم‌های بالای جدول برای صعود به لیگ برتر همه تلاش خود را به کار گرفته‌اند که این امر سبب جذابیت بیشتر رقابت‌های لیگ یک شده است.

✔️کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای بعضی از دیدارهای هفته‌های رو به پایان لیگ یک که از حساسیت بسیاری برخوردار است، ناظر ویژه انتخاب کرد که از اقدامات خیلی خوبی است که توسط این کمیته انجام شده است.

✔️ این هفته و برای دیدارهای نفت مسجدسلیمان- نساجی مازندران و خونه به خونه مازندران- شهرداری ماهشهر به ترتیب فریدون اصفهانیان و حسین عسگری به عنوان ناظران ویژه انتخاب شدند اما اقدام عجیب کمیته داوران عدم انتخاب ناظر ویژه برای دیدار مهم فجرسپاسی شیراز و مس کرمان است. این در حالی است که نماینده شیراز در رده دوم جدول قرار دارد و از رقیبان جدی خونه به خونه و نساجی مازندران برای صعود به رقابت‌های لیگ برتر است که جا داشت برای این بازی هم ناظر ویژه انتخاب می‌شد تا از افزایش حرف و حدیث‌ها در اطراف این تیم (فجرسپاسی) جلوگیری به‌عمل آید.


دوشنبه 27 فروردین ماه 1397 ساعت 13:16
خب حرفشون درسته فدراسیون باید برای این بازی هم ناظر ویژه میگذاشت
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو