شماره‌ی خبر : ‌2795 | تعداد بازدید : 816
دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1397 ساعت 12:46

کار سخت زیر 15 ساله‌های مس برای صعود در روز آخر

با توجه به ایتکه از این گروه فقط یک تیم صعود می‌کند، تیم زیر 15 ساله‌های مس کرمان برای صعود به عنوان سرگروه، باید در بازی اخر خود برابر سپاهان هر سه امتیاز را کسب کند تا 5 امتیازی شود و تیم استقلال بوشهر نیز برابر سرپل‌ذهاب شکست بخورد تا تیم زیر 15 س

کار سخت زیر 15 ساله‌های مس برای صعود در روز آخر

تیم فوتبال زیر 15 ساله‌های مس کرمان در دومین بازی خود برابر تیم سرپل‌ذهاب در دور دوم رقابت‌های قهرمانی کشور به پیروزی در ضربات پنالتی رسید.

در این بازی با گل ابولفضل ملازاده کار دو تیم در پایان نود دقیقه به تساوی یک بر یک رسید تا دو تیم با تقسیم امتیازات، برای مشخص کردن برنده بازی رودرو کار به ضربات پنالتی برسد.

با توجه به اینکه دراین مرحله تفاضل گل ملاک نمی‌باشد، دو تیم به زدن ضربات پنالتی پرداختند که در نهایت شاگردان محمد کهندل در این ضربات به برتری رسیدند.

با این تساوی تیم زیر 15 ساله‌های مس دو امتیازی شد و با توجه به پیروزی دو بر یک تیم استقلال بوشهر برابر سپاهان اصفهان این تیم چهار امتیازی شد و به صدر جدول رفت و تیم سپاهان نیز باسه امتیاز در رده‌ی دوم جدول ایستاد و تیم مس نیز با دو امتیاز در رده‌ی سوم قرار گرفت و سرپل‌ذهاب نیز با یک امتیاز چهارم است.

با توجه به ایتکه از این گروه فقط یک تیم صعود می‌کند، تیم زیر 15 ساله‌های مس کرمان برای صعود به عنوان سرگروه، باید در بازی اخر خود برابر سپاهان هر سه امتیاز را کسب کند تا 5 امتیازی شود و تیم استقلال بوشهر نیز برابر سرپل‌ذهاب شکست بخورد تا تیم زیر 15 ساله‌های مس جواز صعود به دور بعد را کسب کنند.

بازی‌های روز آخر این گروه روز سه‌شنبه و از ساعت 15 آغاز خواهد شد و تیم مس به مصاف سپاهان خواهد رفت.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز