شماره‌ی خبر : ‌33392 | تعداد بازدید : 735
سه‌شنبه 22 آبان ماه 1397 ساعت 12:05

دست‌نشان:هدف صعود ما خدشه‌دار نمی‌شود/فلسفه قضاوت زرگر را درک نمی‌کنم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان با اشاره به تداوم صدر نشینی این تیم در لیگ دسته اول با وجود شکست در هفته‌ی قبل گفت: هدف ما صعود به لیگ برتر است و این شکست‌ها خللی در هدف ما نخواهد گذاشت.

دست‌نشان:هدف صعود ما خدشه‌دار نمی‌شود/فلسفه قضاوت زرگر را درک نمی‌کنم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان با اشاره به تداوم صدر نشینی این تیم در لیگ دسته اول با وجود شکست در هفته‌ی قبل گفت: هدف ما صعود به لیگ برتر است و این شکست‌ها خللی در هدف ما نخواهد گذاشت.

نادر دست‌نشان گفت: با وجود مشکلاتی که گاهی در برخی از بازیهای لیگ ایجاد می شود و گاه نمی توانیم امتیاز کامل را به دلیل این حواشی کسب کنیم ما تمرکز خود را بر روی صعود به لیگ برتر معطوف کرده ایم.

وی تصریح کرد: حواشی و مسائل از این دست نمی توانند مس را از هدفی که دارد دور کند، بازیکنان و کادر فنی تیم با جدیت تمام برای آماده سازی تیم برای کسب حداکثر امتیاز در دیدارهای پیش رو تلاش می کنند و از همین رو در بازی این هفته برابر ملوان با تمام وجود به میدان خواهیم رفت تا جایگاه خود را تثبیت کنیم.

وی با اشاره به صدر نشینی مس کرمان گفت: این روند را طی هفته های پیش رو نیز حفظ خواهیم کرد و با شناسایی نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت تیم برای حضور مجدد مس در سطح اول فوتبال کشور کوشش می کنیم.

دست‌نشان در رابطه با اتفاقات بازی تیم مس برابر سرخپوشان گفت: باید ببینیم بازی چطور و به وسیله چه کسی به تشنج کشیده شد. نیاز است ما این مسئله را مستقیم با کمیته های اخلاق و انضباطی در میان بگذاریم. در مورد بازی نمی توانم هیچ صحبتی کنم و فقط به تیم استقلال جنوب تبریک می گویم که توانست سه امتیاز مسابقه را به دست بیاورد.

وی در مورد قضاوت حسین زرگر در این دیدار و اخراجش نیز تصریح کرد: در مورد داوری هم نمی توانم چیزی بگویم، اما فقط یک سؤال دارم که امیدوارم مسئولان کمیته داوران جوابی برای من پیدا کنند. سه سال است در سه مسابقه، خونه به خونه - سپیدرود، نساجی - ملوان و امسال هم مس کرمان - استقلال جنوب من اخراج شدم، هر سه بازی را هم باخته ایم و داور هر سه مسابقه هم آقای زرگر بوده است. این برای من جالب شده است و فقط هم زرگر و کمیته داوران می توانند دلیل این اتفاق را بگویند.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در ادامه گفت: جریان اخراج من هم کاملاً مشخص است. برای من جالب است، آیا صحبت کردن با بازیکن خودم جرم است؟ داور به بازیکن من سه مرتبه به خاطر پرتاب یک اوت آن هم در وسط زمین تذکر داد، من هم به خاطر اینکه تیمم عقب بود، سر بازیکنم فریاد زدم و گفتم برو آنجا که داور می گوید اوت را پرتاب کن. آیا این حرف من اخراج دارد؟ من اصلاً با داور صحبت نکردم، اما آقای زرگر می گوید این حرف تو یعنی دخالت در کار من! آقای زرگر تو دوست داری این طور فکر کنی. این کار شما هم یعنی دخالت در کار من، من مربی هستم و شما داور. فیلم بازی را ببینید، اخراج دروازه بان من برای چه بود، چه اتفاقی افتاد؟ در 11 هفته گذشته یک پنالتی هم برای ما گرفته نشده، اما صدای ما در نیامده است. این برخوردها اصلاً درست نیست.

دست نشان افزود: من با بازیکنم صحبت می کنم، زرگر سریع من را اخراج می کند. آقای زرگر، من آدم کوچکی در فوتبال هستم، اگر می خواهی با بزرگان درگیر شوی، سراغ آدم های بزرگ برو. همین داور دو سال پیش در بازی خونه به خونه و سپیدرود، دو ثانیه مانده بود به پایان بازی من را اخراج کرد. سال گذشته هم در بازی ملوان و نساجی همین داور بازهم من را اخراج کرد. خدا شاهد است روز گذشته در بازی با استقلال جنوب آقای ترابیان، داور چهارم سه بار با گوشی اشتباهات داوری را به زرگر گوش زد کرد. من هم فقط به بازیکنم گفتم اعتراض نکن، چرا من را اخراج کردی؟ چرا با سرنوشت مردم کرمان بازی می کنید؟ الان من علاوه بر این هفته که بازی را باختیم، هفته بعد هم محروم هستم. چرا با این کارها شائبه ایجاد می کنید؟ آقای زرگر تو در لیگ برتر محروم شدی و به لیگ یک آمدی تا درست قضاوت کنی و بازهم به لیگ برتر برگردی، اما آیا این درست قضاوت کردن است؟

وی در پایان یادآور شد: آقای زرگر! پنالتی ما را نگرفتی فدای سرت! خطای پشت محوطه را نگرفتی فدای سرت! بازیکن من را به خاطر تکل سالمی که زد اخراج کردی فدای سرت! حتی من را هم بی دلیل اخراج کردی آن هم فدای سرت، اما چرا دروازه بان من را اخراج کردی؟ سال گذشته بعد از بازی ملوان و نساجی در تونل ورزشگاه به من گفتی اگر اشتباه کردم حلالم کن، من از بچگی طرفدار تو بودم. ما نمی دانیم کدام را قبول کنیم، تو در دوران بچگی طرفدارم بودی اما الان دشمنم شدی؟ به خدا اگر من به زرگر توهینی کرده باشم. نمی دانم چه هیزم تری به او فروخته ام. جز اینکه به نظرم او فکر می کند من مربی بزرگی ام و می خواهد من را اخراج کند تا بقیه حساب ببرند. به خدا من مربی بزرگی نیستم، از من بزرگ تر خیلی ها هستند، آنها را اخراج کن.


سه‌شنبه 22 آبان ماه 1397 ساعت 13:55
آقای حلبی اگه راست می گی خدا رو هم اخراج کن شاید دلت خنک بشه دست از سر بنده های خدا برداری.
سه‌شنبه 22 آبان ماه 1397 ساعت 14:42
فیلم مسابقه رو دیدم واقعا بازیکنایه مس عالی ان حتی با 9 بازیکن حمله می کردن بخدا اگه همون بازیی که مقابل سپاهان انجام دادیم جلوی این تیم های لیگ یکی بکنیم حتی نمی تونن دنبال گرت مس بگردن مس با غیرت با این بازیکنایه تکنیکی و با کیفیت مطمئن باشید صعود میکنه این مسابقه هم فدای سرتون ،جالبه توی سایتایه دیگه دیدم با شکست مس چقدر حال کرده بودن،این نشون میده چقدر از مس بزرگ کرمان میترسن به نقدا دشمنای مس برن خوشحال باشن تو بازی بعد دوباره این شیر خسته بلند میشه و حساب کار دست تیمای زورکی که با کمک داور میبرن میاد درررررررررررررررود بر بازیکنای با غیرت و نادر خان بزرگ
سه‌شنبه 22 آبان ماه 1397 ساعت 15:13
آقای حلبی کهنه شده این رسم و رسومات که با اخراج کردنا بخوای معروف بشی دیگه این کارا خریدار نداره کهنه شده باور کن آقای زرگر گنده شدن به این کارا نیست. ولی خیلیا هستن کهنه می خرن دادهم میزنن نون خشک آهن کهنه دیوترم کهنه حلبی کهنه می خریم. جواب اینا بماندکه دنبال رسم و رسومات کهنه میری جواب خدا رو چی میدی؟
طرفدار مس
0
2
چهارشنبه 23 آبان ماه 1397 ساعت 06:48
اقای دست نشان عزیز تنها راه برای اینکه فدراسیون فوتبال دست از حق خوری مردم در قضاوت ناعادلانه بردارند اینه که مسولیت عالی صنایع مس برای یکبار برای همیشه در نامه ای بطور واضح مشخص کند که یا باید با داوران خاطی برخورد کنند و به قضاوت عادلانه روی بیاوند یا اینکه صنایع مس ایران برای همیشه دست از سرمایه گذاری در فوتبالی که اینجور جواب سرمایه گذاری را میدهد برمیدارد.سالهای سال است در داوری حق مسخورده میشود و با این گلایه ها و شکایت ساده از یک داور نمیتوان جلوی لابی که علیه مس در فدراسیون هست ایستاد.تا کی قرار است سرمایه گذاری کنید و جامعه داوری ان را به باد دهد؟
:: پاسخ خوانندگان به این نظر ::
1) موج مثبت  1397/08/25 ساعت 11:02
این حرف شما مثل اینه که بگیم اگه به من ظلم کنید من خودم رو می کشم اگر کسی به دلایلی یا بی دلیل به کسی ظلم می کنه دلیل بر این نیست که صورت مسئله رو پاک کنیم و دست از فعالیت و تلاش بکشیم .فدراسیون فوتبال هم اگه خیلی منصف بود جلوی ضرر خودش رو می گرفت اینکه ما حیات فعالیت ورزشی مان را به انصاف و عدالت فدراسیون گره بزنیم چیزی است که دشمنان می توانند بخواهند نه هواداران و طرفداران و دوستداران.پس بهتره صبر داشته باشید و دنبال حق بروید که جاءالحق و ذهق الباطل. و باطل نابود شونده است و خداوند همیشه پیروز است.
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا