شماره‌ی خبر : ‌33396 | تعداد بازدید : 1033
شنبه 26 آبان ماه 1397 ساعت 08:38

نونهالان مس در انتظار برنامه مرحله دوم/برنامه بازی‌های امروز تیم‌های مس

تیم نونهالان مس کرمان با عدم حضور حریف خود در هفته‌ی آخر رقابت‌های گروهی لیگ برتر نونهالان کشور و ثبت پیروزی سه بر صفر در این بازی برای خود، صعود خود را به دور بعد این مسابقات به عنوان صدرنشین مستحکم‌تر نمود.

نونهالان مس در انتظار برنامه مرحله دوم/برنامه بازی‌های امروز تیم‌های مس

تیم نونهالان مس کرمان با عدم حضور حریف خود در هفته‌ی آخر رقابت‌های گروهی لیگ برتر نونهالان کشور  و ثبت پیروزی سه بر صفر در این بازی برای خود، صعود خود را به دور بعد این مسابقات به عنوان صدرنشین مستحکم‌تر نمود.

در هفته‌ی دهم و پایانی رقابت‌های دور گروهی لیگ برتر نونهالان کشور، تیم مس کرمان که پیش از این صعودش را به عنوان صدرنشین به دور بعد تثبیت کرده بود، در کرمان میزبان تیم فولاد یزد بود که به دلیل عدم حضور حریف در زمین بازی،سه بر صفر برنده اعلام شد.

بدین ترتیب در پایان دور گروهی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نونهالان کشور در گروه یک این رقابت‌ها، تیم فوتبال نونهالان مس کرمان از ده مسابقه خود با ثبت 7 پیروزی، یک تساوی و دو شکست و با به ثمر رساندن 17 گل زده و 6 گل خورده، با کسب 22 امتیاز مقتدرانه به دور بعد این رقابت‌ها گام برداشت.

تیم دوم این گروه تیم البدر بندر کنگ بود که هفت امتیاز کمتر از نونهالان مس کسب کرد و با 15 امتیاز از این گروه صعود کرد.

در دور دوم رقابت‌های لیگ برتر نونهالان کشور که پس از قرعه‌کشی برنامه‌ی آن اعلام خواهد شد، نونهالان مس به صورت متمرکز در یک شهر با سه تیم دیگر در یک گروه به صورت دوره‌ای به رقابت خواهد پرداخت تا دو  تیم از این گروه به دور نهایی راه پیدا کنند.

اما سایر تیم‌های باشگاه مس کرمان نیز روز شنبه به میدان خواهند رفت که تیم فوتسال دختران کویر مس از ساعت 11 در خراسان میهمان تیم هیات فوتبال این شهر است.

دختران کویر مس با 21 امتیاز در رده‌ی سوم و تیم هیات فوتبال خراسان با شش امتیاز در رده‌ی نهم جدول است.

تیم فوتبال امید مس کرمان نیز از ساعت 15 امروز در اهواز و از هفته‌ی یازدهم رقابت‌های لیگ برتر امیدهای کشور میهمان تیم نفت این شهر است

امیدهای مس کرمان همینک با 15 امتیاز در رده‌ی ششم و امیدهای نفت اهواز نیز با همین امتیاز در رده‌ی پنحم جدول قرار دارند.

در حالی که تیم فوتبال بزرگسالان مس کرمان در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور در انزلی به میدان می‌رود، تیم فوتبال جوانان مس کرمان نیز در هفته‌ی یازدهم رقابت‌های لیگ برتر جوانان کشور نیز در همین شهر و از ساعت 14 و15 دقیقه به مصاف ملوان خواهند رفت.

جوانان مس همینک با 16 امتیاز در رده‌ی ششم جدول قرار دارند و تیم ملوان انزلی نیز با 14 امتیاز در رده‌ی هشتم ایستاده است.

تیم نوجوانان مس کرمان نیز عصر امروز بازی پنحم این فصل خود را از ساعت 14 و 30 دقیقه در ورزشگاه سلیمی‌کیا کرمان برابر تیم البدر بندرکنگ برگزار خواهد کرد.

نوجوانان مس از چهار بازی قبل خود هشت امتیاز کسب کردند و در رده‌ی دوم جدول قرار دارند و تیم البدر با هفت امتیاز در رده‌ی سوم جای دارد.  


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو