شماره‌ی خبر : ‌43440 | تعداد بازدید : 1090
شنبه 10 آذر ماه 1397 ساعت 13:14

مربی تیم تکواندو مس: با وجود جوانی تیم نتایج خوبی گرفتیم

مس یکی از قدیمی‌ترین تیم‌های حاضر در لیگ تکواندو است که بعد از چند سال غیبت، در این فصل تیمداری می‌کند. بعد از رایزنی که با مسئولان صنعت مس کرمان داشتیم، چون سال 95 هم قهرمان لیگ دسته اول شده بودیم، بودجه محدودی گرفتیم تا به لیگ برتر برگردیم.

مربی تیم تکواندو مس: با وجود جوانی تیم نتایج خوبی گرفتیم

تیم تکواندو مس کرمان که پس از چند سال غیبت در مسابقات لیگ برنر شرکت کرده بود، در پایان دور رفت این رقابت‌ها در جایگاه چهارم قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس کرمان مجید عبدالرشیدی سرمربی این تیم در رابطه با شرایط تیم تکواندو مس در نیم فصل اول گفت: مس یکی از قدیمی‌ترین تیم‌های حاضر در لیگ تکواندو است که بعد از چند سال غیبت، در این فصل تیمداری می‌کند. بعد از رایزنی که با مسئولان صنعت مس کرمان داشتیم، چون سال 95 هم قهرمان لیگ دسته اول شده بودیم، بودجه محدودی گرفتیم تا به لیگ برتر برگردیم.

عبدالرشیدی با قدردانی از آقای عیسی ابراهیمی رییس هیئت تکواندو کرمان و رییس هیئت مدیره باشگاه مس کرمان گفت: بودجه تیم کم بوده، چون هدفمان امسال تنها حضور در مسابقات است و امیدواریم در سال‌های آینده با تدارک بهتر در لیگ حاضر شویم. اکبر صانعی و محمدرضا بابادی به عنوان کمک هایم در تیم هستند و بابادی بعد از محرومیتی که داشت، مشکلی باری مربیگری ندارد.

وی افزود: سطح قرارداد‌های اعضای تیم هم پایین است، چون ما سطح توقع خود را به علت همین بازگشت پایین آورده ایم، اما در سال‌های آینده به روال سابق برمی گردیم و سعی می‌کنیم با بودجه بهتر تکواندوکاران شاخصی جذب کنیم.

سرمربی تیم تکواندو صنعت مس کرمان گفت: در حال حاضر برای حضور در لیگ از چند نوجوان بومی استان خود و چند تکواندوکار غیرشاخص استفاده می‌کنیم، با این حال تیم خوبی داریم و با این وضعیت در رده چهارم جدول لیگ برتر هستیم.

سرمربی تیم تکواندو مس کرمان همچنین معتقد است؛ برگزاری متمرکز لیگ برتر در تهران، باعث شده است که تکواندو کشور به 2 استان تهران و البرز محدود شود.

مجید عبدالرشیدی در این باره افزود: لیگ برتر تکواندو امسال از لحاظ کیفیت خوب است، اما کمیت خوبی ندارد، چون 6 تیم مربوط به تیم‌های تهرانی و شهر‌های همجوار آن است و تنها 2 تیم از استان‌های دیگر در لیگ حضور دارند.

وی افزود: با توجه به اینکه لیگ برتر به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شود، تکواندوکاران تهرانی و کرجی مشکلی برای رفت و آمد و سایر موارد ندارند، اما ما از راه دور بازیکنان خود را به تهران می‌آوریم. همین موضوع باعث شده است که تکواندو کشور منوط به تهران و البرز شود.

سرمربی تیم تکواندو مس کرمان گفت: باید تدبیری شود تا لیگ برتر از یک جانبه بودن خارج شده و میزبانی به شهر‌های دیگر هم واگذار شود. این کار کمک می‌کند تا شور و هیجان به لیگ برتر بازگردد، ضمن آنکه در شهرستان‌ها تماشاگران استقبال خوبی از مسابقات می‌کنند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز