شماره‌ی خبر : ‌63507 | تعداد بازدید : 1476
چهارشنبه 28 آذر ماه 1397 ساعت 11:24

سرمربی نونهالان:هدف ما اثبات بیشتر تیم است/حمایت عالی باشگاه باعث صعود شد

سرمربی تیم فوتبال نونهالان مس کرمان پس از اتمام بازی‌های دور دوم رقابت‌های لیگ برتر نونهالان کشور که منجر به صعود این تیم به دور نهایی مسابقات شد، از بازیکنان و کادر فنی تیم نونهالان مس تمجید کرد.

سرمربی نونهالان:هدف ما اثبات بیشتر تیم است/حمایت عالی باشگاه باعث صعود شد

سرمربی تیم فوتبال نونهالان مس کرمان پس از اتمام بازی‌های دور دوم رقابت‌های لیگ برتر نونهالان کشور که منجر به صعود این تیم به دور نهایی مسابقات شد، از بازیکنان و کادر فنی تیم نونهالان مس تمجید کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس رضا ناظمی در رابطه با رقابت‌های این مرحله و حضور نونهالان مس کرمان گفت: ما در این رقابت‌ها از بخت بد با قرعه‌ی بسیار سختی روبرو شدیم به نحوی که چهار بازی سنگین پشت  سر هم داشتیم و در روز آخر با قرعه استراحت مواجه شدیم و از همین رو می‌بایست به نحوی نتیجه بگیریم که کار ما به روز آخر کشیده نشود.

سرمربی نونهالان مس با بیان اینکه حریفان در این مرحله بسیار سختکوش و قدر راهی مسابقات شده بودند گفت: باید اذعان کنم که ما با استرس وارد مسابقات شدیم که برای سن نونهال این استرس طبیعی بود اما بعد از اینکه در بازی اول به گل رسیدیم، لحظه به لحظه خودباوری بچه ها بیشتر شد تا در بازی آخر و سرنوشت‌ساز برابر تیم قدر آکادمی مهدی مهدوی‌کیا قرار گرفتیم.

ناظمی در رابطه با این بازی گفت: ما دو مساوی با بدشانسی محض در بازی‌های قبلی گرفته بودیم و همین سبب می‌شد که برای صعود حتما سه امتیاز این بازی را بخواهیم. قبل از بازی کادر فنی تیم به خوبی بچه ها را از نظر ذهنی آماده‌ی این مسابقه کردند و ما برای  دقیقه به دقیقه این بازی برنامه‌ریزی داشتیم.

وی افزود: بعد از اینکه در دقیقه‌ی 15 بازی به گل رسیدیم، بچه‌های تیم ما با دوندگی و غیرت بالا، بازی را کاملا کنترل کردند و با جانفشانی محض از این تک گل دفاع کردند تا با این پیروزی به دور نهایی صعود کنیم.

سرمربی نونهالان مس در رابطه با علل طلسم شکنی این تیم در این دور گفت: جناب مهندس کهندل سرپرست باشگاه مس خود در تیم‌های پایه حضور داشته است و جو و سنگینی این مسابقات را به خوبی درک می‌کردند و از همین رو حمایت کاملی را از نظر پشتیبانی از تیم ما انجام دادند که این موضوع نقش بسیار مهمی در صعود ما داشت. همچنین کادر فنی تیم ما با ارتباط بسیار خوبی که با بازیکنان برقرار کرده بود،سبب شد که نفرات تیم ما، از روی دل و تمام توان در بازی‌های خود حاضر شود.

ناظمی در رابطه با بازی‌های مرحله‌ی نهایی گفت: زمان این مسابقات احتمالا ماه آینده خواهد بود و منتظر اعلام مکان این مسابقات هستیم. سه تیم آکادمی مهدوی‌کیا، ایرانمهر باباخانی و فولاد خوزستان از قدرترین تیم‌های رده‌ی سنی نونهالان هستند اما ما نیز تیم مس کرمان هستیم و در این مرحله نیز که هدف نهایی ما حضور در آن بود، با تمام توان حاضر خواهیم شد تا شایستگی بیشتر خود را ثابت کنیم.

سرمربی نونهالان مس با بیان اینکه بر شرف یک به یک بازیکنان این تیم درود می‌فرستد گفت: من اطمینان دارم حداقل ده تا پانزده بازیکن این تیم در آینده فوتبال کرمان و کشور مطرح خواهند شد  اگر روند صعودی و رشد آن‌ها را به شکلی حرفه‌ای ادامه دهیم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا