شماره‌ی خبر : ‌63510 | تعداد بازدید : 1814
چهارشنبه 28 آذر ماه 1397 ساعت 13:28

تاکید سرپرست و رئیس هیات مدیره باشگاه مس بر تداوم حضور دست‌نشان

پس از انتشار برخی اخبار کذب در رابطه با جدایی نادر دست‌نشان از تیم فوتبال مس و تکذیب صریح این موضوع از سوی سرمربی تیم فوتبال مس، سرپرست و رئیس هیات مدیره باشگاه مس کرمان نیز بر حضور دست‌نشان در تیم مس تاکید کامل خود را اعلام کردند.

تاکید سرپرست و رئیس هیات مدیره باشگاه مس بر تداوم حضور دست‌نشان

پس از انتشار برخی اخبار کذب در رابطه با جدایی نادر دست‌نشان از تیم فوتبال مس در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور و تکذیب صریح این موضوع از سوی سرمربی تیم فوتبال مس، سرپرست و رئیس هیات مدیره باشگاه مس کرمان نیز بر حضور دست‌نشان در تیم مس تاکید کامل خود را اعلام کردند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس کرمان سرهنگ عیسی ابراهیمی رئیس هیات مدیره باشگاه مس با اشاره به حضور نادر دست‌نشان برروی نیمکت تیم مس گفت: بهرشکل برخی با کم لطفی محض درصدد ایجاد حاشیه برای تیم ما هستند که خوشبختانه عوامل باشگاه مس و هواداران فهیم ما هرگز اجازه نخواهند داد اهداف طرح این مطالب برآورده شود.

رئیس هیات مدیره باشگاه مس با اعلام حمایت کامل از نادر دست‌نشان برروی نیمکت مس گفت: تحت هیچ شرایطی بحثی برای تغییر برروی نیمکت مس اصلا وجود نداشته است و آقای دست‌نشان با قدرت تمام کار خود را در نیم فصل دوم برروی نیمکت تیم مس ادامه خواهند داد تا به امید خدا و تلاش بازیکنان و حمایت هواداران و لطف مقامات عالی شرکت مس، هدف صعود برای تیم فوتبال مس محقق شود.

سرهنگ ابراهیمی با بیان اینکه رایزنی‌ها برای فراهم کردن بهترین شرایط برای آماده‌سازی تیم در نیم فصل دوم در حال پیگیری است گفت: ما درصدد تقویت تیم و آمادگی بیشتر آن هستیم  و از همین رو هیچ بازیکنی از تیم جدا نخواهد شد مگر اینکه کادر فنی و سرمربی تیم نسبت به جدایی او اعلام رضایت کند.

همچنین مهندس محمد کهندل سرپرست باشگاه مس کرمان در رابطه با این موضوع به سایت ورزش سه گفت: آقای دست نشان سرمربی تیم ما است و با قدرت به کار خود ادامه می دهد. ایشان هم اکنون در کنار خانواده خود هستند و بعد از سپری شدن تعطیلات تمرینات در نیم فصل، کارش را در کرمان شروع می کند.

روز گذشته خبرگزاری تسنیم در خبری جدایی احتمالی نادر دست‌نشان از مس و مذاکره او با یکی از تیم‌های لیگ یک را اعلام کرده بود که از اساس صحت نداشت.

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا