شماره‌ی خبر : ‌63529 | تعداد بازدید : 407
چهارشنبه 5 دی ماه 1397 ساعت 08:59

رقابت‌های حساس روز جمعه تیم‌های مس/ال‌مسینو سرنوشت‌ساز دختران

تیم‌های دختران فوتسال کویر مس، بسکتبال مس و تیم فوتبال جوانان مس کرمان روز جمعه هفتم دی ماه در بازی‌هایی حساس به مصاف رقیبان خود خواهند رفت.

رقابت‌های حساس روز جمعه تیم‌های مس/ال‌مسینو سرنوشت‌ساز دختران

تیم‌های دختران فوتسال کویر مس، بسکتبال مس و تیم فوتبال جوانان مس کرمان روز جمعه هفتم دی ماه در بازی‌هایی حساس به مصاف رقیبان خود خواهند رفت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ روز جمعه یکی از حساس‌ترین و مهمترین بازی‌های این فصل تیم فوتسال دختران کویر مس در رفسنجان برگزار خواهد شد جایی که در بازی ال‌مسینو دختران فوتسالیست، دو تیم دختران کویر مس و مس رفسنجان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

حساسیت‌های این بازی از آنجا بیشتر می‌شود که نتیجه‌ی این بازی در تعیین رتبه‌ی سوم و چهارم دو تیم بسیار سرنوشت‌ساز است.

همینک تیم دختران کویر مس از 17 بازی خود 32 امتیاز دارد و در رده‌ی سوم است و تیم فوتسال دختران مس رفسنجان نیز از 17 بازی خود 31 امتیازی است و در رده‌ی چهارم جدول است.

شاگردان سعیده ایرانمنش در تیم دختران کویر مس کرمان که در بازی رفت برابر حریف رفسنجانی به تساوی رضایت دادند، تاکنون رده‌ی  سوم این فصل خود را حفظ کرده‌اند و در این بازی که از ساعت 11 صبح آغاز خواهد شد، درصدد هستند این رتبه را برای خود جهت صعود به دور پلی‌آف حفظ نمایند.

در همین روز تیم بسکتبال مس کرمان در آخرین بازی گروهی خود در لیگ دسته اول بسکتبال کشور از ساعت 16 روز جمعه هفتم دی ماه درکرمان میزبان تیم ایی دو جهرم است.

بلندقامتان مس کرمان برای صعود به دور پلی‌آف به عنوان صدرنشین، به دنبال کسب ششمین پیروزی متوالی خود در این مسابقه هستند.

در دور پلی‌آف لیگ یک در منطقه‌ی جنوب، بسکتبالیست‌های مس به مصاف دو حریف خود که با انجام بازی‌های آتی،نام آن‌ها مشخص خواهد شد، می‌روند تا در صورت برتری در این بازی‌ها، جواز صعود به لیگ برتر را کسب کنند.

همینک تیم بسکتبال مس کرمان با ده امتیاز از 5 بازی در صدر گروه خود قرار دارد و تیم ایی دو جهرم نیز با 7 امتیاز در رده‌ی سوم جدول قرار دارد و برای صعود از این گروه نیاز حیاتی به پیروزی بر تیم مس کرمان دارد.

تیم فوتبال جوانان مس کرمان نیز در هفته‌ی شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر جوانان کشور، روز جمعه در مصافی حساس در اهواز به مصاف تیم نفت این شهر خواهد رفت.

جوانان مس که در هفته‌های گذشته اوج گیری خوبی در جدول داشتند و همینک با 22 امتیاز در رده‌ی ششم جدول قرار دارند، به مصاف نفت اهوازی می‌روند که با 21 امتیاز در رده‌ی هشتم ایستاده است تا نزدیکی دو تیم در جدول، شرایط حساسی از این بازی برای دو تیم بسازد.

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو