شماره‌ی خبر : ‌63585 | تعداد بازدید : 904
یکشنبه 23 دی ماه 1397 ساعت 10:24

امیر عرب‌براقی داور دربی مس و گل‌گهر/تداوم سوت‌های عادلانه داور آینده‌دار

از سوی کمیته‌ی داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران بازی‌های این هفته لیگ یک اعلام شد که بر این اساس امیر عرب‌براقی بازی تیم‌های مس کرمان و گل‌گهر سیرجان را قضاوت خواهد کرد.

امیر عرب‌براقی داور دربی مس و گل‌گهر/تداوم سوت‌های عادلانه داور آینده‌دار

از سوی کمیته‌ی داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران بازی‌های این هفته لیگ یک اعلام شد که بر این اساس امیر عرب‌براقی بازی تیم‌های  مس کرمان و گل‌گهر سیرجان را قضاوت خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ عرب‌براقی که متولد سال 1371 می‌باشد، یکی از جوان‌ترین داوران حال حاضر فوتبال ایران محسوب می‌شود که فعالیت حرفه ای خود را از سال 1387 با اخذ داوری درجه 3 آغاز کرد و در سال 1391 درجه یک خود را گرفت.

وی تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی در رشته تربیت بدنی به پایان رسانده است و در حال حاضر دانشجو است.

این داور که فرزند حسین عرب‌براقی از داوران پیشکسوت فوتبال ایران است خاطره‌ای بسیار خوب برای کرمانی‌ها در بازی مس برابر گل‌گهر سیرجان دارد و در بازی فصل قبل دو تیم در کرمان، با قضاوت بسیار خوب این داور، مس موفق شد، گل‌گهر را در کرمان با نتیجه‌ی 3بر1 شکست دهد.

عرب براقی سابقه قضاوت در یکی دیگر از بازی‌های این فصل مس را نیز دارد که در این مسابقه نیز با سوت‌های بسیار خوب خود در بازی مس برابر قشقایی در شیراز تیم مس موفق شد با نتیجه‌ی یک بر صفر میزبان خود را شکست دهد.

این داور جوان فوتبال کشور که مراحل ترقی خود را به خوبی در سال‌های اخیر طی کرده است، در این فصل یکی از داوران لیگ یک با میانگین امتیازی بالا بوده است و از همین رو قضاوت بازی فوق‌العاده حساس این هفته لیگ یک میان مس و گل‌گهر که در تعیین سرنوشت بالای جدول تاثیر اساسی دارد، به وی سپرده شده است.

این داور که از آینده‌داران قضاوت فوتبال کشور می‌باشد، قطعا در این بازی با سوت‌های عادلانه و صحیح خود، مدارج ترقی و پیشرفت خود را بیش از پیش فراهم خواهد کرد.

امیر فلاح و حامد صادقی جو کمک‌های عرب‌براقی در این بازی هستند و علی اکبر جهانی نیز کار ارزیابی داوران در این بازی را برعهده دارد.

تیم‌های مس کرمان و گل‌گهر سیرجان، از ساعت 14 روز پنجشنبه 27 دی ماه در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.


یکشنبه 23 دی ماه 1397 ساعت 11:04
منتظر قضاوت خوب ایشون در کرمان هستیم
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا