شماره‌ی خبر : ‌63590 | تعداد بازدید : 725
دوشنبه 24 دی ماه 1397 ساعت 12:20

کفه برتر ترازوی مس نسبت به گل‌گهر در بازی این هفته لیگ یک

تیم مس که در این فصل، در بازی‌های خانگی عالی کار کرده است و حداکثر امتیازهای خود را از بازی‌های خانگی اندوخته، در حالی به مصاف گل‌گهر می‌رود که این تیم هر اندازه در بازی‌های خانگی تیم قدری نشان می‌دهد، در بازی‌های بیرون از خانه به نسبت شکننده نشان می

کفه برتر ترازوی مس نسبت به گل‌گهر در بازی این هفته لیگ یک

تیم‌های مس کرمان و گل‌گهر سیرجان، در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، به نوعی حساس‌ترین بازی این هفته از مسابقات را انجام می‌دهند که چشم‌های زیادی را به سمت خود معطوف می‌کند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ این بازی مصاف تیم‌های سوم و دوم جدول رده‌بندی است و تاثیر زیادی در سرنوشت این دو تیم بالای جدول در پایان فصل دارد.

مس کرمان که علاوه بر انتقام شکست بازی رفت، در این بازی به شدت به دنبال کاهش اختلاف چهار امتیازی خود با صدر جدول می‌باشد، در این بازی انگیزه‌های بسیاری برای کسب پیروزی دارد.

البته انگیزه‌های بالای مس در این بازی، در کنار توانایی بیشتر این تیم در بازی خانگی با حضور هوادارانش، برای کسب سه امتیاز کامل و شیرین این بازی، تکمیل خواهد شد.

تیم مس که در این فصل، در بازی‌های خانگی عالی کار کرده است و حداکثر امتیازهای خود را از بازی‌های خانگی اندوخته، در حالی به مصاف گل‌گهر می‌رود که این تیم هر اندازه در بازی‌های خانگی تیم قدری نشان می‌دهد، در بازی‌های بیرون از خانه به نسبت شکننده نشان می‌دهد.

گل‌گهر تا قبل از سفر به کرمان در 8 مسابقه خارج از خانه به میدان رفته بود که تنها شکست این تیم نیز در یکی از همین بازی‌ها برابر آلومینیوم در اراک ثبت شده است. گل‌گهر با ثبت چهار تساوی در بازی‌های بیرون از خانه نشان می‌دهد که دور از خانه بیشتر به دنبال حداقل امتیاز می‌گردد.

نکته دیگر در رابطه با تیم‌های وینگو بگوویچ اینکه، تیم‌های او معمولا برخلاف نیم فصل اول، در بازی‌های حساس نیم فصل دوم در کسب نتیجه دچار مشکل می‌شوند که هواداران مس به شدت امیدوارند این اتفاق نیز در بازی حساس مس و گل‌گهر در دور برگشت رخ دهد.

پیمان رنجبری از تیم گل‌گهر با 12 گل زده علاوه بر اینکه بهترین گلزن این تیم محسوب می‌شود، آقای گل فعلی رقابت‌های لیگ یک نیز هست. مهرداد آوخ نیز از این تیم با 8 گل زده و 4 پاس گل به نوعی موثرترین بازیکن گل‌گهر در این فصل بوده است.

از دیگر بازیکنان شاخص این تیم می‌توان به مهرداد بشاگردی، علیرضا ابراهیمی، مهران گلزاری، علی قربانخانی و بهمن کامل اشاره کرد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا