شماره‌ی خبر : ‌63591 | تعداد بازدید : 745
دوشنبه 24 دی ماه 1397 ساعت 13:28

دختران کویر مس منظم؛ سختکوش؛جنگجو/معرفی رقیبان مرحله نهایی

تیم مس کرمان با درایت مربی خود سعیده ایرانمنش که علاوه بر بار فنی، بار مدیریتی بالایی دارد امسال هم اسکلت اصلی چند سال اخیر خود را حفظ کرده و ابتدای فصل یک خرید فوق العاده داشت.

دختران کویر مس منظم؛ سختکوش؛جنگجو/معرفی رقیبان مرحله نهایی

تیم فوتسال دختران کویر مس با شایستگی تمام در رقابت‌هی لیگ برتر فوتسال بانوان کشور دراین فصل، جواز حضور در دور پایانی رقابت‌ها را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ دختران کویر مس که به عنوان تیم سوم بعد از تیم‌های حفاری اهواز و نامی‌نو اصفهان و بالاتر از مس رفسنجان به این مرحله رسیدند، در بازی نیمه‌نهایی به مصاف نامی‌نو اصفهان می‌روند.

دختران کویر مس کرمان
تیم سوم لیگ
تیمی منظم، سخت کوش، بی حاشیه و جنگجو

تیم مس کرمان با درایت مربی خود سعیده ایرانمنش که علاوه بر بار فنی، بار مدیریتی بالایی دارد امسال هم اسکلت اصلی چند سال اخیر خود را حفظ کرده و ابتدای فصل یک خرید فوق العاده داشت.

فاطمه ارژنگی دقیقا همانی بود که ایرانمنش برای تیمش می خواست. بازیکنی حاشیه گریز، آرام و ساکت در بیرون زمین‌ ولی نا آرام و‌ بی قرار و‌ مهار نشدنی در داخل زمین.

تاثیر ارژنگی ‌را می شود در روند حرکتی مس‌مشاهده کرد. بازیکنی که علاوه بر 33 گلی که به ثمر رساند حدود 20 پاس گل هم به هم تیمی هایش داد.

ارژنگی در کنار دوقلوهای آینده دار و خوش‌نام کرمانی نجمه و ‌نرجس کریمی نسب و ‌سایر بازیکنان خستگی‌ناپذیر تیمش توانستند جواز حضور در پلی آف را کسب کنند.

 

ملی حفاری اهواز
صدرنشین لیگ برتر

تیمی‌ هماهنگ، منسجم و یکدست؛ که تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان را در قالب تیمی خود دارد.
بازیکنان این تیم به واسطه ی سالها بازی در کنار هم چشم بسته یکدیگر را در زمین پیدا می کنند. این تیم از ابتدای لیگ اقتدار خود را به‌ رخ‌ حریفان کشید.

‌در کنار آن نباید از دانش فنی مربی خوب تیم زیور بابایی به سادگی گذشت: او جزو معدود مربیان لیگ است که از جنس و بدنه ی فوتسال بوده و سابقه ی سالها کاپیتانی در تیم ملی را دارد.
کسیکه متانت و آرامش و شخصیتش وارد تیم و بازیکنانش شده تا کالبد فنی و آرامش ‌را یکجا چاشنی‌حفاری کرده باشد.

 

نامی نو اصفهان
تیم دوم لیگ


تیمِ ستاره گان فوتسال ایران با ملی پوشان بزرگ و بازیکنان غیرملی پوش با سابقه حضور در اردوها و بازی های ملی با یک ‌مربی با تجربه.

نامی‌نو‌ اصفهان که ابتدا کارش را با نام سپیدرود در تهران شروع کرد و تا هفته چهارم در تهران بود به ‌دلیل عدم تعهد و بی مسئولیتی مدیرانش بلاتکلیف بود. سرانجام به نامی‌نو ‌اصفهان واگذار شد و همین نقل و‌انتقال تا مدتها از لحاظ روانی تاثیر منفی بر روی بازیکنان و کادر فنی این تیم داشت.

نامی‌نو‌ در نیم‌فصل دوم با داشتن آرامش و‌ تمرکز بیشتر نتایج بهتری کسب کرد؛ این تیم با بیشترین گل زده تهاجمی ترین تیم لیگ لقب گرفت و جز دو تساوی ‌برابر مس رفسنجان و حفاری اهواز تمام‌ بازیهای خود را با پیروزی پشت سر گذاشت.

 

مس رفسنجان
تیم چهارم جدول

تیمی که امسال نشان داد فعل خواستن چگونه صرف می شود.مس رفسنجان فصل را به بدترین شکل ممکن شروع کرد.

5 بازی اول را با 3 شکست و دو تساوی‌آغاز کرد و در قعر جدول حضور داشت.شاید یکی از دلایل عدم نتیجه گیری هفته های اول عدم سازگاری بدن بازیکنان جدیدی بود که به یکباره وارد آب و‌هوای خشک و کویری رفسنجان شده بودند و بدن با کمبود آب و ویتامین مکفی مواجه شده بود.

تا اینکه از هفته چهارم فاطمه اعتدادی را به این تیم اضافه شد.یک فرشته نجات، یک ‌رهبر و یک لیدر کسی که باعث‌ شد تیم‌‌به خودباوری کامل برسد. تیم‌یکدل و‌یکپارچه‌و همدل و متحد شود.
تیمی که برای موفقیت و رسیدن به پیروزی تا سرحد مرگ در زمین جان می داد و‌ تلاش میکرد.
‌در نتیجه توانست با وجود رقیبان مدعی ای چون پالایش نفت آبادان و پویندگان شیراز جواز حضور در پلی آف را کسب کند.

فرید قلندری


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا