شماره‌ی خبر : ‌63594 | تعداد بازدید : 1483
سه‌شنبه 25 دی ماه 1397 ساعت 11:09

آخرین وضعیت تمرینات و مصدومان مس پیش از بازی با گل‌گهر

فرزاد حسین‌خانی در تمرینان دچار کشیدگی در ناحیه پا خود شده است که در روزهای اخیر مراحل درمانی و فیزیوتراپی خود را پشت سر گذاشته است و تمام تلاش خود را خواهیم کرد که وی، شرایط سلامت کامل برای بازی پنجشنبه را کسب کند.

آخرین وضعیت تمرینات و مصدومان مس پیش از بازی با گل‌گهر

تیم فوتبال مس کرمان خود را آماده‌ی بازی حساس این هفته لیگ یک خود، برابر گل‌گهر سیرجان در کرمان می‌کند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ حجت جهرمی سرپرست تیم مس کرمان در رابطه با آخرین وضعیت تیم وتمرینان آن گفت: خوشبختانه تیم از هر نظر در وضعیت خوبی به سر می‌برد و تمرینات فنی عالی و روحیه خوب اعضای تیم، نشان از آمادگی کامل آن‌ها برای بازی روز پنجشنبه دارد.

جهرمی با بیان اینکه تمرینات تیم از عصر روز سه‌شنبه در ورزشگاه باهنر کرمان دنبال خواهد شد گفت: خوشبختانه برای این بازی محروم انضباطی نخواهیم داشت.

دکتر مداحی معاون پزشکی باشگاه مس کرمان نیز در رابطه با آخرین وضعیت مصدومان این بازی نیز گفت: فرزاد حسین‌خانی در تمرینان دچار کشیدگی در ناحیه پا خود شده است که در روزهای اخیر مراحل درمانی و فیزیوتراپی خود را پشت سر گذاشته است و تمام تلاش خود را خواهیم کرد که وی، شرایط سلامت کامل برای بازی پنجشنبه را کسب کند. همچنین پورمحمد نیز در تمرینات دیروز دچار مصدومیت شده بود که وضعیت نهایی او امروز مشخص می‌شود و بعید به نظر می‌رسد مشکل وی خیلی جدی باشد.

دکتر مداحی با بیان اینکه مشکل مصدومیت وحید اسماعیل‌بیگی و سجاد حیدری رفع شده است واین دو بازیکن مشکلی برای انجام بازی ندارند، وضعیت سلامت سایر بازیکنان را برای بازی روز پنجشنبه تائید کرد. 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا