شماره‌ی خبر : ‌63595 | تعداد بازدید : 639
سه‌شنبه 25 دی ماه 1397 ساعت 11:45

مقصد همه کرمان عصر پنجشنبه ورزشگاه باهنر/هوای کرمان نارنجی است

همه این‌ها مقدمه‌ای است بر یک خط نارنجی که امتداد آن به ورزشگاه باهنر کرمان ختم می‌شود... سکوهایی که برای پنجشنبه یک موج جدید نارنجی را برروی خود طلب می‌کند با یک عالم فریاد پر از شور و عشق که دستور حمله و پیروزی برای سربازان خط مقدم صادر می‌کند.

مقصد همه کرمان  عصر پنجشنبه ورزشگاه باهنر/هوای کرمان نارنجی است

آسمان زمستانی این روزهای کرمان گرمای خاصی دارد... شهر طراوت دیگری در دل خود احساس می‌کند و هیجان مردم این دیار، نبض آن را بیشتر به تپش واداشته است...

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ این روزها خیابان‌های کرمان بیشتر از همیشه رنگ غالب خود را به رنگ نارنجی می‌بیند... از شور و شوق هواداران مس که در خیابان‌های شهر همشهری‌های خود را برای ساعت 14 ظهر پنجشبنه برای ورزشگاه وعده می‌گیرند تا پرچم  و بیرق مس که بر درودیوار شهر چشم نوازی می‌کند.

همه این‌ها مقدمه‌ای است بر یک خط نارنجی که امتداد آن به ورزشگاه باهنر کرمان ختم می‌شود... سکوهایی که برای پنجشنبه یک موج جدید نارنجی را برروی خود طلب می‌کند با یک عالم فریاد پر از شور و عشق که دستور حمله و پیروزی برای سربازان خط مقدم نارنجی پوش صادر می‌کند.

هرچه این فریادها بلندتر، حملات مس رساتر و هرچه حملات مس رساتر، شادی و جشن مشترک ما در پایان این بازی بزرگ نزدیک‌تر...

عصر پنجشنبه آسمان کرمان کاملا نارنجی است...آسمانی که بارشش فریاد نام مس بر سر حریف است و ثمره‌اش گل‌هایی که در دروازه‌ی میهمان سبز می‌شود...همه کرمان برای روز پنجشنبه ساعت 14 به ورزشگاه باهنر مقصد می‌خورند... 15 هزار نفر با قدم‌هایشان و صدها هزار نفر با دل‌هایشان که نقطه‌ی مشترکی در این ورزشگاه در دل شهر دارند برای یک هدف مشترک... پیروزی و پرش بلند برای آنجا که شایستگی آن را داریم.


چهارشنبه 26 دی ماه 1397 ساعت 08:42
همه با هم پنجشنبه دهن گل گهرو صاف میکنیم
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا