شماره‌ی خبر : ‌63604 | تعداد بازدید : 1227
شنبه 29 دی ماه 1397 ساعت 11:00

بسکتبالیست‌های مس با نهایت تلاش در مسیر لیگ برتر/پرتاب توپ آخر به سبد صعود(عکس)

روزهای پنجشنبه و جمعه گذشته روزهای بسیار داغی برای بسکتبال کرمان بود جایی که تیم بسکتبال مس کرمان، با تلاشش جهت صعود به لیگ برتر بسکتبال کشور، پس از سال‌ها تنور این رشته‌ی ورزشی پرطرفدار در کرمان را حسابی داغ کرده است.

بسکتبالیست‌های مس با نهایت تلاش در مسیر لیگ برتر/پرتاب توپ آخر به سبد صعود(عکس)

روزهای پنجشنبه و جمعه گذشته روزهای بسیار داغی برای بسکتبال کرمان بود جایی که تیم بسکتبال مس کرمان، با تلاشش جهت صعود به لیگ برتر بسکتبال کشور، پس از سال‌ها تنور این رشته‌ی ورزشی پرطرفدار در کرمان را حسابی داغ کرده است.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ بسکتبالیست‌های مس در دور پلی‌آف اول لیگ یک برای صعودبه لیگ برتر، هفته‌ی گذشته در اصفهان مغلوب تیم خانه بسکتبال شده بودند و برای گذر از این مرحله، نیاز داشتند که هر دو بازی برگشت در کرمان را به سود خود خاتمه دهند.

در بازی پلی‌آف اول که عصر پنجشنبه در سالن نصراللهی کرمان برگزار شد، سروقامتان مس با تمام توان برابر حریف به میدان رفتند و در یک بازی بسیار حساس و نفس‌گیر موفق شدند با نتیجه‌ی75 بر 53 به پیروزی برسند تا کار به بازی پلی‌آف سوم بکشد.

در بازی پلی‌آف سوم که عصر جمعه بازهم در کرمان و سالن نصراللهی و در حضور سیل مشتاق هواداران تیم مس برگزار می‌شد، دو تیم در بازی فینال گونه با تمام توان به مصاف هم رفتند.

در حالی که در بازی سوم و نهایی دو تیم، خانه بسکتبال اصفهان بازی را بهتر آغاز کرد و در پایان نیمه‌ی اول با نتیجه‌ی 23 بر 28 از مس پیش بود اما در نیمه‌ی دوم این بازی و با شور و شوق هواداران مس وتشویق بی‌امان آن‌ها، بسکتبالیست‌های مس کار را یکسره کردند.

در نیمه‌ی دوم، شاگردان حسین مهدوی با ارائه یک بازی بسیار عالی و تماشایی و با کمترین اشتباه ممکن،توپ‌های خود را به سبد نشاندند تا در پایان کوارتر سوم بازی در عدد 48 به تساوی برسد و بازی دو تیم در کوارتر نهایی، یک دوئل تمام عیار باشد.

در کوارتر آخر و با تشویق سنگین هواداران مس، سروقامتان مس یک شب حماسی را رقم زدند و با پیروزی 71 بر 66 ضمن کسب برتری دوم برابر تیم خانه بسکتبال اصفهان، صعود خود را به دور نهایی پلی‌آف لیگ یک برای صعود به لیگ برتر قطعی کردند.

بسکتبالیست‌های مس با این پیروزی که در حضور انبوه تماشاگران، پرفسور زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس و سایر مقامات باشگاه مس کسب شد، حالا باید خود را آماده‌ی بازی نهایی پلی‌آف برابر تیم ایی دو جهرم کنند.

تیم ایی دو جهرم که در دور گروهی مسابقات در دو بازی رفت و برگشت مغلوب تیم مس کرمان شده بود، موفق شد در مجموع سه بازی پلی‌آف تیم هیات بسکتبال بوشهر را شکست دهد تا رقیب آخر مس در راه صعود به لیگ برتر شود.

بازی رفت دو تیم روز جمعه 12 بهمن در جهرم برگزار خواهد شد و بازی‌های برگشت دو تیم نیز روزهای پنجشنبه و جمعه یعنی 18 و19 بهمن در کرمان برگزار خواهد شد.

پس از صعود تیم بسکتبال مس سرپرست باشگاه مس و رئیس هیات مدیره این باشگاه در پیامی پیروزی و صعود تیم بسکتبال مس به دور نهایی پلی‌آف رقابت‌های لیگ یک تبریک گفتند.

در این پیام آمده است: سرو قامتان شایسته باشگاه مس کرمان در سه بازی سخت و دشوار دور اول پلی‌آف، با تلاشی همه جانبه موفق به کسب صعود از این مرحله شدند تا دل جامعه ورزش،پیشکسوتان و هواداران باشگاه مس را شاد نمایند.

با تبریک این موفقیت به تمامی عوامل تیم بسکتبال مس بابت این پیروزی، با تداوم حمایت‌های باشگاه مس، انشاالله شاهد موفقیت تیم بسکتبال مس در دور نهایی پلی‌آف لیگ یک و صعود این تیم به لیگ برتر بسکتبال کشور باشیم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز