شماره‌ی خبر : ‌63677 | تعداد بازدید : 1724
جمعه 19 بهمن ماه 1397 ساعت 11:42

حاشیه های بازی مس و شاهین/زانو زدن بازیکنان مس برای عذرخواهی از هواداران(عکس)

بازی تیم‌های مس کرمان و شاهین بوشهرکاملا تحت تاثیر غم درگذشت مادر حمید و فرزاد حسین‌خانی مربی و کاپیتان تیم فوتبال مس قرار داشت و حاضرین در ورزشگاه به خانواده حسین‌خانی تسلیت گفتند.

حاشیه های بازی مس و شاهین/زانو زدن بازیکنان مس برای عذرخواهی از هواداران(عکس)

بازی تیم‌های مس کرمان و شاهین بوشهر کاملا تحت تاثیر غم درگذشت مادر گرامی حمید و فرزاد حسین‌خانی مربی و کاپیتان تیم فوتبال مس قرار داشت و حاضرین در ورزشگاه به خانواده حسین‌خانی تسلیت گفتند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ علاوه بر پارچه نوشته‌های ورزشگاه که حاوی مضامین تسلیت به خانواده حسین‌خانی در این بازی بود، پیش از شروع بازی نیز به احترام این موضوع یک دقیقه سکوت و قرائت فاتحه برقرار شد. هواداران تیم مس نیز بارها با شعارهای خود به خانواده حسین‌خانی تسلیت دادند.

داور مسابقه در دقیقه 15 بعد از عدم اعلام یک خطای مسلم بازیکن شاهین، با اعتراض شدید نیمکت نشینان مس مواجه شد تا در یک تصمیم بحث برانگیز مهدی نامجو مربی مس را از روی نیمکت اخراج کند.

با وجود سردی هوا، سه هزار تماشاگر برای تشویق مس به ورزشگاه آمدند و90 دقیقه تیم مس را تشویق کردند. هواداران مس که تا آخرین لحظه دست از تشویق تیم خود برنداشتند اوج هوشمندی و وفاداری خود را به مس نشان دادند.

در پایان بازی نیز بازیکنان مس در حرکتی قابل توجه با زدن زانو از هواداران تیم خود بابت عدم کسب پیروزی در این بازی عذرخواهی کردند.

آقای ابراهیمی مدیرعامل باشگاه مس نیز به همراه سایر مدیران باشگاه مس پس از بازی در بیرون از ورزشگاه تا ساعت ها پذیرای صحبت های هواداران تیم مس بودند که از نتایج تیم در هفته های اخیر گلایه مند بودند.

نادر دست نشان سرمربی تیم مس نیز که به شدت از عدم کسب پیروزی تیم خود در این بازی ناراحت بود در کنفرانس خبری شرکت نکرد و از خبرنگاران بابت عدم حضور خود  عذرخواهی کرد.

نکته قابل توجه در این بازی حضور بازیکنان جوان و اینده داری در ترکیب تیم مس نظیر علیرضا آرتا، امیرحسین صالحی منش و میلاد محمدی بود که از ابتدا در ترکیب مس به میدان رفتند.

(عکس ها: وحید قرایی)


شنبه 20 بهمن ماه 1397 ساعت 08:42
دلم میسوزه برا تیکدری ک موند این هم از وصض ع تیم....
شنبه 20 بهمن ماه 1397 ساعت 16:16
با دلداری ب فرزاد حسین خانی در غم مادرش
یکشنبه 21 بهمن ماه 1397 ساعت 12:47
حاظرم قسم بخورم که امسال مس به لیگ برتر صعود میکنه.و حاظرم شرط بندی کنم
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو