شماره‌ی خبر : ‌63697 | تعداد بازدید : 1696
پنج‌شنبه 25 بهمن ماه 1397 ساعت 11:23

واکنش مدیرعامل باشگاه مس به حواشی ورزشگاه ارومیه: شرم آور بود و قطعا پیگیری خواهیم کرد

مدیر عامل باشگاه مس با انتشار پیامی نسبت به حواشی زشت پیش آمده در بازی مس کرمان در ارومیه برابر تیم نود واکنش نشان داد.

واکنش مدیرعامل باشگاه مس به حواشی ورزشگاه ارومیه: شرم آور بود و قطعا پیگیری خواهیم کرد

مدیر عامل باشگاه مس با انتشار پیامی نسبت به حواشی زشت پیش آمده در بازی مس کرمان در ارومیه برابر تیم نود واکنش نشان داد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در این پیام آمده است:

اتفاقات رخ داده در ارومیه و در جریان بازی تیم‌های مس کرمان و نود باردیگر روحیه جوانمردی و اخلاق را در فوتبال کشور خدشه دار کرد.

اینکه میزبان یک مسابقه فوتبال بر اساس ذات یک رویداد ورزشی، تمامی شرایط را برای برگزاری آن با بهترین شرایط فراهم کند امری کاملا طبیعی و قانونی است اما متاسفانه اتفاقات رخ داده در بازی تیم های نود و مس در ارومیه، به هیچ عنوان با هیچ یک از اصول اخلاقی مطابقت نداشت.

پیش از شروع بازی عوامل تیم میزبان به شکلی عجیب و بدون کوچکترین دلیلی به اعضای تیم میهمان حمله ور می‌شوند که خود به خوبی اثبات می‌کند از همان ابتدا، متاسفانه شرایط به نحوی رقم خورده است که کسب نتیجه در این بازی برای میزبان، بر هر اصل اخلاقی برتری داشته باشد.

در ادامه این بازی نیز متاسفانه بدترین شعارهای ممکن بر علیه تیم میهمان سر داده شد که نه فقط تیم فوتبال مس کرمان که متاسفانه مردمان شریف دیار کریمان را مورد خطاب قرار می‌داد.

متاسفانه همانطور که در فیلم این شعارها که در مراجع خبری باشگاه مس منتشر شد، این شعارها حاوی الفاظ زشت و بسیار شرم آور سر داده شد که تحرکات نیمکت تیم نود ارومیه این اتفاقات تلخ را بر روی سکوهای ورزشگاه این شهر تشدید می‌کرد.

هواداران باشگاه مس به عنوان یکی از بااخلاق ترین هواداران فوتبال در کشور که کوچکترین مورد انضباطی در سال‌های اخیر را از خود نشان نداده‌اند، به هیچ عنوان انتظار چنین برخورد زشتی از سوی هواداران و عوامل تیم نود ارومیه نداشتند کما اینکه در بازی رفت دو تیم، با وجود تساوی صفر بر صفر در کرمان، هواداران مس جز با احترام با تیم میهمان برخورد نکردند.

باشگاه مس کرمان روز شنبه قطعا ماجراهای مرتبط با این بازی به همراه مستندات مربوط به شعارهای زشت سر داده شده در این بازی را به مراجع ذی صلاح از جمله کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال خواهد کرد و بر اساس گزارشات ناظر بازی، خواهان برخورد جدی با این موضوع و دلجویی از عموم مردم کرمان به خاطر شعارهای سر داده شده در بازی تیم‌های مس و نود در ارومیه هستند.

پرویز ابراهیمی
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان


پنج‌شنبه 25 بهمن ماه 1397 ساعت 13:24
خب چی گفتن؟
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو