شماره‌ی خبر : ‌63703 | تعداد بازدید : 1869
شنبه 27 بهمن ماه 1397 ساعت 12:18

بیانیه مهم حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر توحیدی مشاور ورزشی شرکت مس

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر توحیدی مشاور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس در امور فرهنگی و ورزشی، نسبت به موضوعات باشگاه مس کرمان در روزهای اخیر بیانیه مهمی را منتشر نمود.

بیانیه مهم حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر توحیدی مشاور ورزشی شرکت مس

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر توحیدی مشاور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس در امور فرهنگی و ورزشی، نسبت به موضوعات باشگاه مس کرمان در روزهای اخیر بیانیه مهمی را منتشر نمود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس کرمان؛ در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سروران عزیز، جوانان برومند استان پهناور و با عظمت کرمان

سلام علیکم

در شرایطی که عطر پیام تعیین کننده و راهبردی حضرت امام خامنه ای مدظله الوارف که لازم است همه مخاطبان آن در حوزه های خدمتی مصداق یابی، برنامه ریزی و عمل نمایند و نیز عطر شهادت شهیدان پاسدار فضای ایران ولائی و شهیدپرور را پر نموده است، ضمن سپاس بدرگاه خداوند بخاطر وجود نعمت ولایت و نیز شهیدان گلگون کفن به عرض می رسانم:

مشکل اساسی اختلافات است نه هزینه کردها. اگر شما مردم عزیز دیار کریمان بدانید که صدها میلیارد از سوی شرکت ملی مس ایران صرفا برای ورزش و فرهنگ هزینه شده خود قضاوت خواهید نمود.

اما در خصوص انتخاب مدیریت باشگاه، با راهنمائی اکثریت قاطع برگزیدگان و پیشکسوتان ورزشی کرمانی که اسناد آن موجود است و حتما منتشر خواهدشد، بعد از ممنوعیت قانونی آقای قرائی و کناره گیری ایشان، جوانی تحصیل کرده، خانواده دار، مدیر و از درون خود باشگاه یعنی جناب آقای محمد کهندل با رای هیئت مدیره انتخاب شد ولی مخالفت های اکثرا غیر ورزشی موجب کناره گیری ایشان گردید.

پس از آن، هیئت مدیره باشگاه که برابر قانون تنها عوامل حقوقی هستند که می توانند مدیرعامل تعیین کنند، جناب آقای پرویز ابراهیمی را به دو دلیل انتخاب کردند؛ یکی شخصیت خود ایشان و دیگری موضوع ورود اخیر دستگاه محترم قضائی نسبت به کلیت باشگاه های تحت پوشش شرکت ملی مس ایران، که در این خصوص و ریز هزینه های چند صد میلیاردی در ورزش و فرهنگ، ساخت زمین های متعدد و واگذاری آنها به مردم و تربیت هزاران نونهال، نوجوان و جوان تحت عنوان آکادمی و خدمات اجتماعی در سراسر شهرستان هایی که شرکت مس معین آنهاست و مسائل دیگر برای حفظ خدمات مدیران و کارکنان جهادی در مصاحبه ای مفصل خدمت مردم قهرمان و عزیز استان کرمان تقدیم می کنم.

امیدوارم با اتحاد هواداران عزیز شاهد صعود تیم ارزشمند مس کرمان به لیگ برتر باشیم.

ارادتمند

علی اصغر توحیدی


شنبه 27 بهمن ماه 1397 ساعت 20:11
ضمن تشکر از پیگیری های شما برادر ارجمند، از دیگر مسئولین استان بخصوص نمایندگان و استاندار عاجزانه تقاضا داریم که محکم و عملیاتی پای این تیم بایستند که عشق تمام مردم و علی الخصوص جوانان شایسته ی این دیار است، و این را خوب بدانیم که مهلت خدمت کردن به این مردم نازنین نعمتی است که اگر به سرانجام نرسد، به زودی از دست خواهد رفت!
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز