شماره‌ی خبر : ‌63704 | تعداد بازدید : 1656
شنبه 27 بهمن ماه 1397 ساعت 22:26

دیدار و صحبت‌های مهم مدیریت باشگاه با بازیکنان تیم فوتبال مس

عصر امروز مدیرعامل باشگاه مس کرمان به همراه اعضای هیات این باشگاه در تمرین تیم فوتبال مس شرکت کردند تا با اعضای این تیم دیدار و گفتگو داشته باشند.

دیدار و صحبت‌های مهم مدیریت باشگاه با بازیکنان تیم فوتبال مس

عصر امروز مدیرعامل باشگاه مس کرمان به همراه اعضای هیات این باشگاه در تمرین تیم فوتبال مس شرکت کردند تا با اعضای این تیم دیدار و گفتگو داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ بازیکنان مس با وجود اینکه در بازی های قبل تلاش زیادی برای کسب پیروزی انجام دادند اما در راه رسیدن به این هدف با بدشانسی مواجه شدند ولی نفرات مس در همین تمرین عصر امروز برابر مدیران باشگاه مس نشان دادند که به هیچ وجه از ادامه مسیر ناامید نیستند و با تمام وجود، تمرینات خود را برای موفقیت در بازی های بعدی پشت سر می گذارند.

در شروع تمرین امروز، آقای پرویز ابراهیمی مدیرعامل باشگاه مس کرمان در صحبت های کوتاهی خطاب به بازیکنان مس کرمان گفت: یقین داریم که با همتی که در زمین به خرج خواهید داد به آنچه که مد نظر همه ماست و هدف مشترک محسوب می‌شود دست خواهیم یافت و امروز برای همین موضوع نیز در کنار هم هستیم.

مدیرعامل باشگاه مس افزود: در روزهای اخیر شایعات زیادی برای انتخاب سرمربی تیم مس مطرح شده است که من قویا همه اسامی و موضوعات طرح شده را رد میکنم و قرار نیست سرمربی جدیدی خارج از کرمان به تیم بیاوریم.

اقای ابراهیمی با بیان اینکه برای این موضوع بهترین تصمیم اخذ خواهد شد ، گفت: با مشورتی که با دوستان داشته ایم و همچنین جلسه‌ای که با اقای حسین‌خانی و کادر همراه ایشان برگزار خواهیم کرد، درصدد هستیم از موجودی خود بهترین استفاده را انجام دهیم تا با یک تصمیم منطقی به سود تیم فوتبال، بتوانیم با نتایج خوبی که کسب می‌کنیم، در ادامه راه دل هواداران نجیب مس را مجددا شاد نمائیم.

وی  افزود: در خارج از زمین بازی صحبت‌هایی مطرح می‌شود که بهرشکل در حیطه تصمیم گیری مدیریتی است و من از شما می‌خواهم که به هیچ عنوان تحت تاثیر آن‌ها نباشید و این مسائل را صرفا از طرف شخص بنده دنبال نمائید و مطمئن باشید خارج از حاشیه سازی‌ها، مدیریت باشگاه با بهترین تصمیمات خود در کنار تیم فوتبال مس خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه مس با بیان اینکه در جلسه با کانون هواداران پیرامون برخی حرف و حدیث ها تذکرات لازم را خواهد داد، گفت: من نه چهره سیاسی هستم و نه تعلق خاطری به احزاب سیاسی دارم...بنده بر اساس ماموریتی که شرکت ملی صنایع مس بر عهده اینجانب گذاشته است بدور از فشارهای سیاسی وارده با اتخاذ تصمیماتی مناسب درصدد برآورده کردن اهداف عالی تیم خواهم بود.

در ادامه این دیدار ، آقای عیسی ابراهیمی رئیس هیات مدیره باشگاه مس به صحبت پرداخت و با بیان اینکه تعامل بسیار خوبی میان هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه مس کرمان وجود دارد، اعلام کرد که مسائل و فشارهای سیاسی ، تاثیری در تصمیم گیرهای داخل باشگاه نخواهد گذاشت.

رئیس هیات مدیره باشگاه مس افزود: خیلی خوشحالم که بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری، در تیم فوتبال مس این فصل شرایطی پیش آمد که کار برعهده جوانان قرار گیرد و من امیدوارم که در بازی با قشقایی با شکستن طلسم بدشانسی مس، تیم به ریل نتیجه گیری خود بازگردد و قطار موفقیت ما در بازی‌های آینده حرکت منظم خود را ادامه دهد.

آقای عیسی ابراهیمی با بیان اینکه مدیریت باشگاه کاملا در کنار تیم فوتبال مس قرار دارد ، افزود: دعواهای سیاسی همواره وجود خواهد داشت اما مهم این است که فارغ از این کشمکش ها، مجموعه تیم فوتبال مس با همت خود، به اهدافش دست پیدا کند و مجموعه فعلی باشگاه و تیم فوتبال مس نیز در همین راستا حرکت خواهد کرد.

حمایت‌ها و صحبت‌های دلگرم کننده مدیران باشگاه مس که به طور محسوس روحیه بازیکنان تیم فوتبال را دو چندان کرده بود در ادامه با صحبت‌های فرزاد حسین‌خانی کاپیتان این تیم کامل شد.

فرزاد حسین‌خانی در ابتدای صحبت‌های خود با بیان اینکه در شایستگی تیم فوتبال این فصل تردیدی وجود ندارد ، گفت: هر چند بازیکنان خیلی تلاش کردند که از اتفاقات حاشیه‌ای و مسائل باشگاه خود را محفوظ نگه دارند، اما بهرشکل این ماجراها به تیم رسوخ پیدا کرد و سبب شد که تیم در کسب نتیجه در هفته‌های اخیر با مشکل مواجه شود.

وی افزود: بر اساس ارتباط قلبی که با بازیکنان داشتم با کمک آقایان حمید حسین‌خانی و نادر غبیشاوی، سعی کردیم در روزهای اخیر تاثیر مثبت بر فضای تیم بگذاریم و با توجه به اتفاقات هفته‌های اخیر، شخصا آنقدر مدیون تیم مس هستم که هر تکلیفی بر عهده من گذاشته شود در راستای کمک به تیم انجام دهم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز